- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie training weer, maar euhhh... wtf is bill star? (Ben een beetje blond hoor)![]()
Thnx man.Yeaaahhh. Get ready for HEAVY SQUATS!
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm
Ja, is denk ik wel even hoog ja.Je close grip bench is zowat even hoog als je gewone bench
Wel nice overigens. Veel aanleg in de tri's?
I hope so. Thnx.
Thnx man.
Ja, is denk ik wel even hoog ja.
Maar heb al een tijdje niet meer vlak gebencht als eerste oefeningen. Zou kunnen dat die ondertussen ook wel hoger is dan 5*70.
Maar ik vind triceps altijd wel leuk om te doen. Scheelt ook al een hoop.

als ie ook eens fatsoenlijk gaat vreten de lillike draak hier, dan wordt het nog wat![]()
Zit eenh oop waarheid in deze quote inderdaad.
Eten breekt me of maakt me. Als ik elke dag op 3500 zou zitten zou ik zo richting de 85-90 kilo schieten.
Helaas is het strict eten het me vaak niet waard. Ik heb een tijd gehad dat ik inderdaad erg obsessief met eten bezig was. Daarom weeg ik nu ook bijna 80.
Maar dat obsessief bezig zijn werkt mijn mentale status niet echt in de hand.
Dus nu probeer ik gewoon goed te eten, zonder me er al te druk om te maken.
Andere maniertjes zoeken bro om aan je kcal te komen. Je neemt ook whey toch? Anders chocomel ofzo proberen. Of wil je gewoon 'clean' aankomen?
Zit eenh oop waarheid in deze quote inderdaad.
Eten breekt me of maakt me. Als ik elke dag op 3500 zou zitten zou ik zo richting de 85-90 kilo schieten.
Helaas is het strict eten het me vaak niet waard. Ik heb een tijd gehad dat ik inderdaad erg obsessief met eten bezig was. Daarom weeg ik nu ook bijna 80.
Maar dat obsessief bezig zijn werkt mijn mentale status niet echt in de hand.
Dus nu probeer ik gewoon goed te eten, zonder me er al te druk om te maken.

Drink 1 liter chocomel per dag.
Ik eet nu minder clean dan ik afgelopen jaar gedaan heb. Maar ik wil tegelijkertijd ook niet te veel vet gainen en ook wel gezond blijven.
Whey neem ik meestal wel ja. Maar zijn ook tijden dat ik het niet neem.
Als ik begin met werken ga ik denk ik mijn eigen mueaslirepen maken, en die meenemen. Een litertje chocomelk mee en dan nog mijn gewone brood erbij. Dat moet het doen.
Yeaaahhh. Get ready for HEAVY SQUATS!
http://www.geocities.com/elitemadcow1/5x5_Program/Linear_5x5.htm
Mijn excuses, Met brood bedoelde ik eigenlijk voeding.tuurlijk, dat obessieve ken ik maar na wat jaartjes wordt het automatisme, ej weet wat goe voor je is en wat genoeg is, daar moet je je aanhouden
---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------
begin maar eens met bakken rijst mee te nemen of spaghetti met kip en tonijn, easy ass hell en doet doet het zeker! brood sucks
met dat 3 x per week squatten heb ik mijn knie verdoet(na 3 maandjes herstelt), voorzichtig beginnerbb
met dat 3 x per week squatten heb ik mijn knie verdoet(na 3 maandjes herstelt), voorzichtig beginnerbb
tuurlijk, dat obessieve ken ik maar na wat jaartjes wordt het automatisme, ej weet wat goe voor je is en wat genoeg is, daar moet je je aanhouden
---------- Toegevoegd om 22:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:07 ----------
begin maar eens met bakken rijst mee te nemen of spaghetti met kip en tonijn, easy ass hell en doet doet het zeker! brood sucks

tuurlijk, dat obessieve ken ik maar na wat jaartjes wordt het automatisme, ej weet wat goe voor je is en wat genoeg is, daar moet je je aanhouden
Waarom is brood zo slecht? Ik eet het nl. heel veel omdat ik moeilijk altijd rijst/pasta kan eten i.v.m. ouders..+1... Brood zuigt echt aan alle kanten, beter een pasta'tje idd![]()
Havermout een betere optie dan?
Brood is niet slecht. het is een van de beste koolhydraatbronnen.Waarom is brood zo slecht? Ik eet het nl. heel veel omdat ik moeilijk altijd rijst/pasta kan eten i.v.m. ouders..Havermout een betere optie dan?
@ beginnerbb : Het gaat lekker hierzo, 3x per week squatten is de shizzle, maar wat ik er wel nadelig aan vindt is dat ik met de squat snel stijg en progressie maak waardoor mijn andere stats veel lager zijn..![]()
Omdat ik 3x per week squat maak ik daar veel sneller progressie op dan de bench press, deadlift, military press, BOR. Die ik maar 1 à 2 keer per week doe, daarmeeDie moet je even uitleggen.
Omdat je veel squat dalen je andere stats? Dat slaat natuurlijk nergens op.
EN met bill starr bench en deadlift je trouwens ook, dus zie het probleem niet zo.
Maarja...Je zou ook kunnen zeggen pak meteen gewoon wat zwaarder gewicht maar ik doe het rustiger aan.Waarom is brood zo slecht? Ik eet het nl. heel veel omdat ik moeilijk altijd rijst/pasta kan eten i.v.m. ouders..Havermout een betere optie dan?
@ beginnerbb : Het gaat lekker hierzo, 3x per week squatten is de shizzle, maar wat ik er wel nadelig aan vindt is dat ik met de squat snel stijg en progressie maak waardoor mijn andere stats veel lager zijn..![]()
Omdat ik 3x per week squat maak ik daar veel sneller progressie op dan de bench press, deadlift, military press, BOR. Die ik maar 1 à 2 keer per week doe, daarmeeMaarja...Je zou ook kunnen zeggen pak meteen gewoon wat zwaarder gewicht maar ik doe het rustiger aan.
Je spieren moeten ook nog herstellen heh?
Bij geoptimaliseerde voeding duurt dit proces al minimaal 48 tot 72 uur. Laat staan als de voeding nog niet helemaal op orde is 
---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------
3 keer squatten in de week slaat als een lul op een drumstel gap!
1 keer of hooguit 2 is meer dan zatJe spieren moeten ook nog herstellen heh?
Bij geoptimaliseerde voeding duurt dit proces al minimaal 48 tot 72 uur. Laat staan als de voeding nog niet helemaal op orde is
![]()

Misschien moet je je iets meer verdiepen in de materie.
3 x per week squatten gaat gemakkelijk. Zeker voor beginners.