- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brood is niet slecht. het is een van de beste koolhydraatbronnen.Maar persoonlijk vind ik het moeilijk weg te kanen. Een rijstsalade oid is makkelijker naar binnen te scheppen.

rijst of pasta zijn veel betere bronnen, gram voor gram meer carbs.
Brood levert helemaal niet zoveel carbs omdat het van die luchtige zooi is die je ook nog eens een vol gevoel geeft.
Je kan beter 150gram rijst dan 4 boterhammen eten; dat is makkelijker weg te krijgen en levert veel meer energie.
Ik vind brood helemaal niet zo goed.
Succes met bill starr, ben benieuwd welke gains het je gaat geven.
Daar ging het niet om.Dan heb je mijn pasta di Proteine Bom nog niet geproeft! En als je daar een goed bord van opvreet, is dat meteen goed 1000Kcal, good grief!![]()
eerste dag bill star moet je nog kunnen doen op 0 uur slaap.. als het nu al zwaar aanvoelt dan loop je straks royaal vast.....
ik hou je in de gaten.. bill starr was voor mij echt het begin..... hele goede gains op gehaald
Dan heb je mijn pasta di Proteine Bom nog niet geproeft! En als je daar een goed bord van opvreet, is dat meteen goed 1000Kcal, good grief!![]()

lol het gaat om KH bro je hebt geen idee waar het over gaat soms, maar je bent een aardige gast!![]()
Ik noem het proteine bom omdat er een kilo kip in zit! Tuurlijk weet ik waar het over gaatIk noem het proteine bom omdat er een kilo kip in zit!
Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook zo'n brood aanhanger bent?
(edit: naast pasta dus, enneh spinazie, paprika, champies, kaas, crene fraiche.... heerlijk!)
Daarnaast eet ik heel veel zilvervliesrijst makkelijke KH bron en als ontbijt havermout vanzelfsprekend.off topic
Ik eet brood maar speciaal brood; Zuurdesembrood daar zitten tenminste echt goede voedingstoffen in en veel meer dan in gewoon brood. Geheimpje niet doorvertellenDaarnaast eet ik heel veel zilvervliesrijst makkelijke KH bron en als ontbijt havermout vanzelfsprekend.
Toch weet ik aan mijn KH tjes te komen, maar is natuurlijk niet best...
Goed zo! 
Vezels bro vezels.
rijst of pasta zijn veel betere bronnen, gram voor gram meer carbs.
Brood levert helemaal niet zoveel carbs omdat het van die luchtige zooi is die je ook nog eens een vol gevoel geeft.
Je kan beter 150gram rijst dan 4 boterhammen eten; dat is makkelijker weg te krijgen en levert veel meer energie.
Ik vind brood helemaal niet zo goed.
Succes met bill starr, ben benieuwd welke gains het je gaat geven.

Vezels bro vezels.
Waarom denk je dat die Aziaten allemaal zo klein zijn.
Stabiele training BBB.