XXL Nutrition

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Klopt. Je hebt helemaal gelijk.

Brood is niet slecht. het is een van de beste koolhydraatbronnen.Maar persoonlijk vind ik het moeilijk weg te kanen. Een rijstsalade oid is makkelijker naar binnen te scheppen.

:orly:

rijst of pasta zijn veel betere bronnen, gram voor gram meer carbs.

Brood levert helemaal niet zoveel carbs omdat het van die luchtige zooi is die je ook nog eens een vol gevoel geeft.
Je kan beter 150gram rijst dan 4 boterhammen eten; dat is makkelijker weg te krijgen en levert veel meer energie.

Ik vind brood helemaal niet zo goed.

Succes met bill starr, ben benieuwd welke gains het je gaat geven.

IBedankt voor de uitleg.
k ben benieuwd wat je ervaring straks is en blijf je log volgens zoals gewoonlijk.

• #1.284

Brood levert helemaal niet zoveel carbs omdat het van die luchtige zooi is die je ook nog eens een vol gevoel geeft.
Je kan beter 150gram rijst dan 4 boterhammen eten; dat is makkelijker weg te krijgen en levert veel meer energie.

Ik zeg toch een van de beste.
het bevat veel carbs. Daarnaast vind ik rijst helemaal niet zo makkelijk weg te kanen. En pasta moet je veel meer van eten om hetzelfde aantal carbs bij elkaar te sprokkelen.
150 gram rijst krijt je trouwens helemaal neit zo makkelijk weg vind ik. Maar goed, ieder zijn ding.

Dan heb je mijn pasta di Proteine Bom nog niet geproeft! En als je daar een goed bord van opvreet, is dat meteen goed 1000Kcal, good grief! :D

eerste dag bill star moet je nog kunnen doen op 0 uur slaap.. als het nu al zwaar aanvoelt dan loop je straks royaal vast.....

ik hou je in de gaten.. bill starr was voor mij echt het begin..... hele goede gains op gehaald

• #1.287
Dan heb je mijn pasta di Proteine Bom nog niet geproeft! En als je daar een goed bord van opvreet, is dat meteen goed 1000Kcal, good grief! :D
Daar ging het niet om.
Ook bij brood kan je zoveel eten. Waardoor 2 boterhammen gelijk 200-300kcal zijn.

eerste dag bill star moet je nog kunnen doen op 0 uur slaap.. als het nu al zwaar aanvoelt dan loop je straks royaal vast.....

ik hou je in de gaten.. bill starr was voor mij echt het begin..... hele goede gains op gehaald

Ja, ik begreep het ook niet.
Ik heb toch echt mijn 5RM's ingevuld. Maar heb wel al 2 maanden neit meer op die reprange getraind, dus daar kan het aan liggen.

• #1.288
Moet er trouwens ook bij zeggen dat ik nauwelijks rust heb genomen tussen de sets, omdat het zulk licht gewicht was. Daardoor kan het ook wel komen dat het laatste setje toch niet meer zo licht was :P

lol het gaat om KH bro je hebt geen idee waar het over gaat soms, maar je bent een aardige gast!:)

Tuurlijk weet ik waar het over gaat ;) Ik noem het proteine bom omdat er een kilo kip in zit!

Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook zo'n brood aanhanger bent?

(edit: naast pasta dus, enneh spinazie, paprika, champies, kaas, crene fraiche.... heerlijk!)

Laatst bewerkt:
Tuurlijk weet ik waar het over gaat ;) Ik noem het proteine bom omdat er een kilo kip in zit!

Je gaat me toch niet vertellen dat jij ook zo'n brood aanhanger bent?

(edit: naast pasta dus, enneh spinazie, paprika, champies, kaas, crene fraiche.... heerlijk!)

off topic
Ik eet brood maar speciaal brood; Zuurdesembrood daar zitten tenminste echt goede voedingstoffen in en veel meer dan in gewoon brood. Geheimpje niet doorvertellen;) Daarnaast eet ik heel veel zilvervliesrijst makkelijke KH bron en als ontbijt havermout vanzelfsprekend.

• #1.292
Woensdag:

Squat:
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 62,5kg
5x 62,5kg

Incline Bench:
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg
5x 57,5kg

Deadlift:
5x 65kg
5x 75kg
5x 82,5kg
5x 93,5kg

Cable cross:
12x 15kg
12x 20kg
12x 20kg

Easypeasy.
Incline stond iets te zwaar ingesteld.

rustige training zo te zien. blijf hem volgen

off topic
Ik eet brood maar speciaal brood; Zuurdesembrood daar zitten tenminste echt goede voedingstoffen in en veel meer dan in gewoon brood. Geheimpje niet doorvertellen;) Daarnaast eet ik heel veel zilvervliesrijst makkelijke KH bron en als ontbijt havermout vanzelfsprekend.

doe je goed! In de ochtend is altijd vechten met eten bij mij, ben gewoon niet zo'n ochtend mens.... :( Toch weet ik aan mijn KH tjes te komen, maar is natuurlijk niet best...

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

toch weer lekker geweest gap! ;) Goed zo! :)

Vezels bro vezels.

Waarom denk je dat die Aziaten allemaal zo klein zijn. ;)

Stabiele training BBB.

• #1.296
Thnx guys. Was inderdaad een makkelijke training.

Ik begrijp dat gebitch over brood eigenlijk ook niet. Zie echt totaal niet in waarom brood een minder goede koolhydraten bron zou zijn dan rijst. Misschien zit er iets minder in, maar dan moet je gewoon er meer van eten, simpel as that.

• #1.298
Vrijdag:

Squat:
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 62,5kg
5x 70kg
3x 80kg
8x 62,5

Benchpress:
5x 40kg
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg
3x 67,5kg
8x 52,5kg

BOR:
5x 40kg
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg
3x 67,5kg
8x 52,5kg

Dips:
12x BW
10x BW+5kg
8x BW+10kg

db curls:
12x 10kg
8x 12kg
8x 12kg

nice job.

beetje kunnen eten tijdens je werk?

• #1.300
Ja, gaat wel oke.
Was vandaag al om 13 uur klaar. Dus daarna gewoon flink gegeten.
Meeste dagen moet ik langer werken. En dan heb ik vaan maar 1 of 2 eetmomenten per dag inderdaad.
maar probeer na mijn werk dan nog zoveel mogelijk te eten.

En voor zover gaat het goed. Ben nog niks afgevallen deze week.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven