Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat ik van elke dag geen fl**ker te doen ga naar elke dag de hele dag van huis zijn. Daarbij heb ik 1 maal per dag een half uurtje pauze, vandaar het slechte eten.

maar je hebt gelijk hoor, ik moet gewoon even beter mijn best doen.

daar hebben ze SP250, NO xplode en Crack voor uit gevonden so don't be a b*ch en jij maakt mij echt niet wijs dat je geen shakes kunt meenemen om even tussen door te nemen.
half uur pauze klinkt wel behoorlijk bullshit man, wtf man, in het ziekenhuis krijgen we een uur en tussendoor genoeg gelegenheden om te vreten

en laten we heel eerlijk wezen, het is niet zo dat je zo'n massive body hebt dat je voeding perfect moet zijn om alles te houden...... dus je kunt nog flexiibel zijn.

daar hebben ze SP250, NO xplode en Crack voor uit gevonden so don't be a b*ch en jij maakt mij echt niet wijs dat je geen shakes kunt meenemen om even tussen door te nemen.
half uur pauze klinkt wel behoorlijk bullshit man, wtf man, in het ziekenhuis krijgen we een uur en tussendoor genoeg gelegenheden om te vreten

en laten we heel eerlijk wezen, het is niet zo dat je zo'n massive body hebt dat je voeding perfect moet zijn om alles te houden...... dus je kunt nog flexiibel zijn.

lol daar zijn die middelen juist NIET voor uitgevonden. Die moet je nemen als aanvulling op een goed voedingspatroon als booster. Trainen met zeer weinig voeding is niet goed.........

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.323
Dat kan inderdaad wel. Ik eet mueslirepen tussen patiënten door.

Naja, bekijk het zo:
Hoe minder ik werk, hoe midner ik verdien.
Op een 8 uur werkdag is het niet gek dat je maar 1 maal pauze neemt hoor.
In het Z'huis krijg je waarschijnlijk gewoon uurloon, dus boeit het geen **** hoeveel pauze je neemt.

Dat klopt. Nu eet ik door de dag weinig. Wat betekent dat ik aan het einde van de dag de meeste kcal moet eten, om aan mijn behoefte te komen.
Met 80 kg wil ik toch wel dagelijks aan 3500 kcal komen, en dat is gewooon even lastig.

dit heeft wel ff tijd nodig...maar je moet gewoon je gebied af bakenen kerel. gewoon dat voedsel meenemen.
Idd vaak heb je nog 2 pauzes van 15 minuten voor en na de middag. Heb je die niet dan plan je die zelf met overleg in. Is in je eigen tijd dus daar kan je werkgever toch niet tegen zijn?

lol daar zijn die middelen juist NIET voor uitgevonden. Die moet je nemen als aanvulling op een goed voedingspatroon als booster. Trainen met zeer weinig voeding is niet goed.........

voor Crack zou ik zeggen, ja heb je gelijk in, voor sp en no xplode niet. Als je de heel dag werkt ben je kapot en heb je weinig zin, die 2 supplementen verhogen je energie en je drive waardoor je weer kunt trainen,. jij kent dat net zo goed als ik. das ongekend. ik weet nog toen ik om half 6 moest opstaan en om half 7 thuis was en nog moest gaan trainen..... en dan stond deadlift PR op het programma, zonder sp was het me nooit gelukt......

Dat kan inderdaad wel. Ik eet mueslirepen tussen patiënten door.

Naja, bekijk het zo:
Hoe minder ik werk, hoe midner ik verdien.
Op een 8 uur werkdag is het niet gek dat je maar 1 maal pauze neemt hoor.
In het Z'huis krijg je waarschijnlijk gewoon uurloon, dus boeit het geen **** hoeveel pauze je neemt.

Dat klopt. Nu eet ik door de dag weinig. Wat betekent dat ik aan het einde van de dag de meeste kcal moet eten, om aan mijn behoefte te komen.
Met 80 kg wil ik toch wel dagelijks aan 3500 kcal komen, en dat is gewooon even lastig.

which brings me to the second point, MELK. of chocomel. dat zijn kcal bommen true, maar 1 pak halfvolle melk met banaan of aardbei smaak van de campina is 640 kcal, ongeveer 35 gram eiwit ofzo....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

das genoeg voor 2,5 uur voor jou. en slurp je zo op. geweldig bij uitstek. anders neem je het maar de plee op. nu weet ik, zuivel zuivel, maar **** it... soms kan het niet anders.... dus gewoon zuipen kreng

• #1.326
Idd vaak heb je nog 2 pauzes van 15 minuten voor en na de middag. Heb je die niet dan plan je die zelf met overleg in. Is in je eigen tijd dus daar kan je werkgever toch niet tegen zijn?
Kijk, ik heb patiënten om het hele en halve uur. Dus een kwartiertje inplannen wordt gewoon lastig.
Ik zou nog wel een extra half uurtje in kunnen plannen. Maar goed zoals ik al zei: het is niet gek dat je op 8 uur werken, maar 1 pauze krijgt hoor.
En hoe meer pauze ik neem, hoe minder ik verdien. Dus is even een afweging die ik moet maken.

voor Crack zou ik zeggen, ja heb je gelijk in, voor sp en no xplode niet. Als je de heel dag werkt ben je kapot en heb je weinig zin, die 2 supplementen verhogen je energie en je drive waardoor je weer kunt trainen,. jij kent dat net zo goed als ik. das ongekend. ik weet nog toen ik om half 6 moest opstaan en om half 7 thuis was en nog moest gaan trainen..... en dan stond deadlift PR op het programma, zonder sp was het me nooit gelukt......

which brings me to the second point, MELK. of chocomel. dat zijn kcal bommen true, maar 1 pak halfvolle melk met banaan of aardbei smaak van de campina is 640 kcal, ongeveer 35 gram eiwit ofzo....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

das genoeg voor 2,5 uur voor jou. en slurp je zo op. geweldig bij uitstek. anders neem je het maar de plee op. nu weet ik, zuivel zuivel, maar **** it... soms kan het niet anders.... dus gewoon zuipen kreng

Dat doe ik inderdaad al. Drink wel een liter melkproducten per dag. En op trainingsdagen dan ook nog een litertje chocomelk rond de training.

Kijk, ik heb patiënten om het hele en halve uur. Dus een kwartiertje inplannen wordt gewoon lastig.
Ik zou nog wel een extra half uurtje in kunnen plannen. Maar goed zoals ik al zei: het is niet gek dat je op 8 uur werken, maar 1 pauze krijgt hoor.
En hoe meer pauze ik neem, hoe minder ik verdien. Dus is even een afweging die ik moet maken.

Dat doe ik inderdaad al. Drink wel een liter melkproducten per dag. En op trainingsdagen dan ook nog een litertje chocomelk rond de training.

als je aan de 3L gaat dan praten we wel verder ja :p:p:p

je leest weer niet wat er staat marcj het gaat er niet om of je moe bent maar of je weinig hebt gegeten.

als je aan de 3L gaat dan praten we wel verder ja :p:p:p
Waardeloos advies. Melk is idd goed spul maar vast voedsel heeft altijd de voorkeur. Verbrandingswaarde hiervan is een stuk hoger, je stofwisseling komt in de turbo mode terecht en dat heb je nodig voor optimale groei. Dus niet alles uit vloeistoffen of poeders halen.

Sorry guys. Even een break.
Blijkbaar trek ik het toch slecht om van 7.30 tot 18.00 uur van huis te zijn. Daarbij eet ik weinig.
Dus de motivatie om te trainen is een beetje weg. Maar ik hoop dinsdag weer te gaan trainen.

Ben denk ik wel een paar kilo afgevallen in de afgelopen 2 weken.

zag het als een teken van moe zijn....
nouja big ****ing deal... zelfs op weinig eten, kun je gewoon sp en no xplode pakken, no problem.. zou alleen niet voor 3 scheppen gaan :p:p

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:33 ----------

Waardeloos advies. Melk is idd goed spul maar vast voedsel heeft altijd de voorkeur. Verbrandingswaarde hiervan is een stuk hoger, je stofwisseling komt in de turbo mode terecht en dat heb je nodig voor optimale groei. Dus niet alles uit vloeistoffen of poeders halen.

ja gast, dat snap ik ook wel, maar pipo hier zegt dat ie de hele dag maar een half uur hebt. ik weet niet hoe snel jij brinta, rijst of andere voedzame zaken kunt eten, maar laat het me even weten als je onder de 1 min. zit :p:p

melk is dan een necessary evil helaas. maar hij zal toch aan zijn kcal moeten voldoen

• #1.331
Als je op te weinig eten gaat trainen zal het imo meer fout doen dan goed.
En met die hyperactieve producten zal je ook eerder je eigen grens overschrijden.

Als je op te weinig eten gaat trainen zal het imo meer fout doen dan goed.
En met die hyperactieve producten zal je ook eerder je eigen grens overschrijden.

true, daar zijn ze voor gemaakt, maar het verhoogt wel je motivatie en je energiepijl..

ik zie niet in waarom niet, schijnbaar haal je toch je aantal benodigde kcal, dus het kan.... en besides het is geen E he.

• #1.333
true, daar zijn ze voor gemaakt, maar het verhoogt wel je motivatie en je energiepijl..

ik zie niet in waarom niet, schijnbaar haal je toch je aantal benodigde kcal, dus het kan.... en besides het is geen E he.

Ja, je hebt wel een punt hoor.
Misschien moet ik het gewoon eens proberen en kijken hoe het is.

.

Ik snap niet waarom je niet gewoon een extra half uurtje pauze inplant.
Ik neem aan dat je je eigen agenda beheert, dus als je je agenda helemaal volplant dan heb je inderdaad geen tijd om te eten...

07.00 ontbijten
10.00 ff een klein gaatje slaan tussen patiëntenwisseling om een shake gemengd met brinta erdoorheen naar binnen te werken.
12.00 half uur pauze
15.00 half uur pauze standaard inplannen.
17.30 warm eten, desnoods op je werk.
19.00 trainen
na trainen shake met dextrose
en daarna nog een decent meal
slapen

you've got to find a way.
Ik begrijp dat het lastig is maar je moet je routine herpakken.

die no-xplode of crack geeft je zeker de power om s'avonds te trainen.

die crack is een leuke voor je, ik zal je even de timetable uitleggen:

19:00 inname twee scheppen crack metwater ( je zult zien dat deze scheppen kleiner zijn
dan die van Sp of Xplode_
19:06: rare tintelingen in je wangen
19:15: tintelingen in je wangen worden erger, lijkt wel accupuncutuur of die ola knetterijsjes
19:30: tinteling in je wang gaat maar door gevolgd door tinteling in je armen en benen
19:45: you just made a new PR on any ****ing exercise possible :p:p:p

• #1.338
Ik snap niet waarom je niet gewoon een extra half uurtje pauze inplant.
Ik neem aan dat je je eigen agenda beheert, dus als je je agenda helemaal volplant dan heb je inderdaad geen tijd om te eten...

07.00 ontbijten
10.00 ff een klein gaatje slaan tussen patiëntenwisseling om een shake gemengd met brinta erdoorheen naar binnen te werken.
12.00 half uur pauze
15.00 half uur pauze standaard inplannen.
17.30 warm eten, desnoods op je werk.
19.00 trainen
na trainen shake met dextrose
en daarna nog een decent meal
slapen

you've got to find a way.
Ik begrijp dat het lastig is maar je moet je routine herpakken.

Ja. Ik zal eens kijken.
Ik moet nog 3 weken waarnemen. Als ik daarna een vast contract krijg moet ik weer andere uren werken. Dus daarna zou ik wat meer pauze inlassen.

Ja, je hebt wel een punt hoor.
Misschien moet ik het gewoon eens proberen en kijken hoe het is.

je moet gewoon een stoot voor je kop krijgen...een pre-workout sup gaat geen **** doen als je mindset niet helemaal lekker is(ik kan het weten).

Zoals chick al zegt heb je op basis van 8 uur werk recht op ¾-1 uur pauze. Dan zou ik gewoon om 1000 en 1500 uur een dikke brinta/proteinshake pakken die je met 2/3 minuten weg hebt.

jammer dat ik de epische pre-workout posts gemist heb :P

• #1.340
Bill Starr. 1e week, 2e poging.
We gaan er weer voor jongens.

Dinsdag:

Squat:
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 62,5kg
5x 70kg
5x 80kg

Bench:
5x 40kg
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg
5x 65kg

Bor:
5x 40kg
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg
5x 65kg

Vandaag op blote voeten getraind. Ging eigenlijk wel lekker, beter dan op hardloopschoenen eigenlijk. Dus zolang het lekker weer blijft, blijf ik op mijn slippertjes naar de sportschool gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven