Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Gast doe een beetje aardig is toch nergens voor nodig om zo te reageren.
Hij squat een pak meer dan jij doet en heeft ook nog eens een tophouding:p

Wie squat er meer dan ik doe? Het was meer een opmerking in het algemeen.

Het zou gek worden moest ik advies gaan aannemen van jochies van 15:roflol:

• #1.363
y0 B- deze sectie zit vol met jongetjes van 15 ..........:roflol:

Vandaar ook mijn opmerking:D
Ik wil graag wat niveau houden in mijn log. Niet te veel inhoudsloze posts.
Dus posts als "+1". of "haha, vind ik ook" enz enz. mogen van mijn part wel achterwege blijven.
Ik ben me er van bewust dat mijn log een van de kleinste logs is, maar dat is geen punt. Zolang het maar om de trainingen gaat.

Aarsgelik mag natuurlijk altijd:D daar is deze sectie voor ontworpen.

Vandaar ook mijn opmerking:D
Ik wil graag wat niveau houden in mijn log. Niet te veel inhoudsloze posts.
Dus posts als "+1". of "haha, vind ik ook" enz enz. mogen van mijn part wel achterwege blijven.
Ik ben me er van bewust dat mijn log een van de kleinste logs is, maar dat is geen punt. Zolang het maar om de trainingen gaat.

+1

Haha nee, goeie training die laatste, vooral die dips.

• #1.365
Maandag:

Squat:
5x 47,5kg
5x 57,5kg
5x 65kg
5x 72,5kg
5x 80kg

BOR:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 52,5kg
5x 60kg
5x 67,5kg

Zat er GVD iemand te wristcurlen op een benchpress. Heb hem gevraagd of dat niet op een ander bankje kon. Omdat ik de kleinste ecto in die gym ben moest ik wel een paar klappen ontvangen, maar goed kon wel benchen.
here it goes:

Bench:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 52,5kg
5x 60kg
5x 67,5kg

Ging wel lekker. Vooral de bench gaat redelijk makkelijk. Squatten is k*t, maar ga wel goed diep.

''Omdat ik de kleinste ecto in die gym ben moest ik wel een paar klappen ontvangen'' :roflol:
Je bench is inderdaad sterk, nice training.

en je BOR ? het staat er wel maar ? haha
edit/
vieze edit homo :(

hoezo? wat is er mis met je squat? De verhoudingen zijn wel goed bij jou valt mij op!

• #1.368
''Omdat ik de kleinste ecto in die gym ben moest ik wel een paar klappen ontvangen'' :roflol:
Je bench is inderdaad sterk, nice training.

en je BOR ? het staat er wel maar ? haha
edit/
vieze edit homo :(
Hihi.... Had bij BOR zelfde gewichten als bij bench. Maar ipv copy/past, had ik cut/paste gedaan.

hoezo? wat is er mis met je squat? De verhoudingen zijn wel goed bij jou valt mij op!

Ja. Maar squat gaat op dit punt iets moeilijker dan mijn bencht. Bench gaat redelijk goed omhoog. Bij de squat bleef ik bijna steken.
Terwijl dit pas de tweede week van bill starr is, dus alles zou nog makkelijk moeten gaan.

misschien moet je gewoon ff wennen aan de routine ? Weet je wat het ook kan zijn...

Je kent dit vast wel: Je begint met trainen, je begint aan je oefening, en de eerste set voelt zwaar. De volgende set met flink meer gewicht voelt lichter.

Nou dit verschijnsel schijnt (althans bij mij) vooral te gebeuren als ik hoog in de reps zit. Ik weet niet hoe dit heet, maar nu ik zie dat je lager in je reps zit, zou dat misschien een verklaring kunnen zijn dat "je natuurlijke boost" uitblijft ofzo?

• #1.370
Dinsdag:

Squat:
5x 50kg
5x 57,5kg
5x 65kg
5x 75kg
5x 82,5kg

BOR:
5x 40kg
5x 74,5kg
5x 55kg
5x 60kg
5x 67,5kg

Bench:
5x 40kg
5x 74,5kg
5x 55kg
5x 60kg
5x 67,5kg

Buik:
Als ik volgend jaar er ripped bij staan, moeten die blokken er wel goed uitkomen natuurlijk. vandaag besloten om deze spiergroep weer op te pakken.
2 sets leg raises
2 sets decline crunches.

Ging wel prima. Bench wel pittig.

jij deed toch bill starr??

• #1.374
graag want dit ken ik niet, tenminste niet 2 dagen achter elkaar

Het is dan ook geen 2 dagen achter elkaar. Als je even goed naar de data kijkt.
Heb de trainingen van vorige week woensdag en vrijdag niet vermeld, Omdat ik woensdag geen tijd had om het te posten en vrijdag aan het nken was op het strand van renesse.

Maar hier het bestandje:

Bijlagen

Het is dan ook geen 2 dagen achter elkaar. Als je even goed naar de data kijkt.
Heb de trainingen van vorige week woensdag en vrijdag niet vermeld, Omdat ik woensdag geen tijd had om het te posten en vrijdag aan het nken was op het strand van renesse.

Maar hier het bestandje:

ik wordt overspoeld door nostalgie als ik je bestandje bekijk, is voor mij alweer 2 jaar geleden :):).. heeft niks meer dan goeds gebracht....
ok... nouja.. ben benieuwd

vanaf wek 4 begint de fun.... je kunt nu al merken waar het zwaar zal gaan. heb je last met bench, dan pak je triceps niet te hard op vrijdag.... als alle shit op maandag lukt is dat meestal ook een goede voorspeller dat het de rest van de week lekker gaat

jammer alleen dat je incline bench doet en geen military press, was mijn grootste fout... daardoor ook k*t schouders nu

Laatst bewerkt:
  • #1.376
Training van gister:
Donderdag:

Squat:
5x 50kg
5x 5x 57,5kg
5x 67,5kg
5x 67,5kg

Incline:
5x 40kg
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg

Deadlift:
5x 67,5kg
5x 77,5kg
5x 87,5kg
5x 97,5kg

Cable cross:
1 setje
1 dropsetje

Weighted decline crunches:
4 sets.
5, 10, 16, 16 kilogram.

Stabiliserende oefeningen voor OE.

Deadlift en squat easypeasy. Incline wat moeilijker, maar goed. Groetjes

2 dagen achter elkaar benchen en squatten, echt bizar.
Als ik ga banken dan moet ik zeker 3 dagen herstellen, squat idem.

Maargoed er zal wel een logische theorie achter zitten, indien je ver onder failure blijft ofzo....

• #1.378
2 dagen achter elkaar benchen en squatten, echt bizar.
Als ik ga banken dan moet ik zeker 3 dagen herstellen, squat idem.

Maargoed er zal wel een logische theorie achter zitten, indien je ver onder failure blijft ofzo....

Kijk naar de squat. Dit is een herstel training.
En incline legt de belasting toch heel anders dan vlak bankdrukken. helemaal omdat een incline bench wel op 40-50 graden staat ofzo. Is imo meer voor de voorste schouderkop dan voor de borst.
En sowieso zit ik nog wel redelijk onder failure ja. Ik squat en bench trouwens 3x in de week.

Heb voorheen ook madcow 5x5 gedaan, en ben vanplan om dat volgende week weer te gaan doen. Lekkere manier van trainen, wat op een gegeven moment wel een beetje repetitief kan worden.

Beginner, nog een reden waarom jij de incline bench heb gekozen ipv de Military press?

Kijk naar de squat. Dit is een herstel training.
En incline legt de belasting toch heel anders dan vlak bankdrukken. helemaal omdat een incline bench wel op 40-50 graden staat ofzo. Is imo meer voor de voorste schouderkop dan voor de borst.
En sowieso zit ik nog wel redelijk onder failure ja. Ik squat en bench trouwens 3x in de week.

Op maandag en dinsdag pak je toch de zelfde gewichten op squat en bench?

Ik heb gister een hele rustige beentraining gedaan en ik begin nu al goed spierpijn te krijgen, ik ben nog geen 24 uur verder. Daarom is het voor mij totaal onlogisch om vanavond of morgen weer benen te gaan pakken, dat druist echt tegen mijn gevoel in.

Borst idem. En als je met een incline je voorste schouderkoppen aan het trainen bent dan ben je in principe niet goed bezig...

Snap je een beetje wat ik bedoel, ik snap de logica niet van een herstellende spiergroep weer op z'n fl**ker geven...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven