MuscleMeat

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker gewerkt BB!

Probeer trouwens een discussie te ontrafelen in mijn log over een blote voeten training.

Vandaag op blote voeten getraind. Ging eigenlijk wel lekker, beter dan op hardloopschoenen eigenlijk.

Dat doe ik ook standaard op maandag benendag en bij het deadliften, voelt veel beter. Zou het altijd willen doen maar denk dat ze er mij dan wel attent op zouden maken. :D

Nette squat trouwens.

Hallelujah, er is weer een zoon teruggekeerd.

Nou weer even op gang komen in de tjoek tjoek hardcore train bro, komt goed!

Dat doe ik ook standaard op maandag benendag en bij het deadliften, voelt veel beter. Zou het altijd willen doen maar denk dat ze er mij dan wel attent op zouden maken. :D

Nette squat trouwens.

hardloopschoenen zijn bij uitstek k*t om te squatten, veren te veel mee, je moet schoenen hebben met een harde zool.. geen nike air max en die shit

suc6 met opnieuw oppakken! Lekker knallen man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.347
Lekker gewerkt BB!

Probeer trouwens een discussie te ontrafelen in mijn log over een blote voeten training.
Ik zag het ja. Voor mij werkt blote voeten dus prima.
Thnx XL.

:sd:

Maar lekkere training hoor kerel, jammer van je voeding, maarja.
Ja, voeding blijft k*t. Maar probeer nu gewoon zo veel mogelijk te eten en dan zie ik wel hoe het gaat.

Nette squat trouwens.
Ja, ik weet niet wat ze er van vinden. Hebben er iig niks van gezegd en er trainen wel meer mensen op slippers, alleen doe ik dan mijn slippers uit als ik moet squatten of als het zwaar wordt bij de BOR en bench.

Hallelujah, er is weer een zoon teruggekeerd.

Nou weer even op gang komen in de tjoek tjoek hardcore train bro, komt goed!
Jep, jep.
We gaan er voor.

hardloopschoenen zijn bij uitstek k*t om te squatten, veren te veel mee, je moet schoenen hebben met een harde zool.. geen nike air max en die shit
True. Maar ik squatte gewoon altijd op schoenen, en ben geen powerlifter, dus om speciaal daarvoor schoenen aan te schaffen vind ik te veel werk.

suc6 met opnieuw oppakken! Lekker knallen man!
Thnx Kwark.

Ben overigens vergeten te vertellen dat ik 2-3 kilo ben afgevallen de laatste periode. Valt me opzich nog mee. Maar ik heb nu een dieptepunt van 77kg bereikt.

• #1.348
Donderdag:

Squat:
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 62,5kg
5x 62,5kg

Incline bp:
5x 40kg
5x 45kg
5x 50kg
5x 55kg

DL:
5x 65kg
5x 75kg
5x 82,5kg
5x 92,5kg

Cable cross:
Aantal setjes. Dropset.

Lekker zweten. MMMMMMMM.

compacte trainingen maar wel uiterst effectief volgens mij op lange termijn?

Ik vind dat Bill Starr schema zwaar zuigen, goed voor krachtontwikkeling maar met oogpunt op BB vind ik het zwaar niks.

Wat is de reden dat je hem volgt eigenlijk?

nice deads trouwens na een tijdje niks doen.

Ik vind dat Bill Starr schema zwaar zuigen, goed voor krachtontwikkeling maar met oogpunt op BB vind ik het zwaar niks.

Wat is de reden dat je hem volgt eigenlijk?

nice deads trouwens na een tijdje niks doen.

true

maar het is bedoeld om een goed pak standaarmassa te geven. helaas is Bill star zo gemaakt dat de spieren waar je genetisch meer aanleg voor hebt ook veel harder zullen groeien.. je fysiek loopt dus een beetje uit balans. desalniettemin een goed schema om massa en kracht mee te pakken, niks mis mee :cool:

true

maar het is bedoeld om een goed pak standaarmassa te geven. helaas is Bill star zo gemaakt dat de spieren waar je genetisch meer aanleg voor hebt ook veel harder zullen groeien.. je fysiek loopt dus een beetje uit balans. desalniettemin een goed schema om massa en kracht mee te pakken, niks mis mee :cool:

valt het niet wat uit te breiden met andere oefeningen? ik vind dit wel heel magertjes namelijk.

valt het niet wat uit te breiden met andere oefeningen? ik vind dit wel heel magertjes namelijk.
Inderdaad, ik voeg ook altijd isolatie shit toe bij mijn workouts..

Maar ik leg wel de nadruk op Squat, Bench press, MP, Deadlift, BOR.

nou das het probleem, als je uitbreid dan gaat dat ten koste van de basis oefeningen. dat staat ook nadrukkelijk omschreven in bill starr. het gaat om de grote 5 en het bouwen van een goede core!!!! bill starr wordt zwaar genoeg vanaf week 5-9.. maar daar zal BBB je dan wel genoeg over vertellen denk ik

• #1.355
Je kan het wel uitbreiden. En dat heb ik ook gedaan, zoals je ziet aan de cable cross:D
Beetje karig.

Maar als je de laatste paar pagina's van mijn log hebt gelezen dan kan je teruglezen dat ik weinig energie heb (zowel in Kcal, als daadwerkelijk energie) daarom vind ik het prettig om binnen een half uurtje de gym weer te verlaten. Want hoe minder tijd ik in de gym spendeer hoe minder kcal ik verbruik.

Om op Loo zijn vraag terug te komen. Waarom ik BS gebruik? Omdat ik me nu wil focussen op kracht. Ik vind mijn stats zwaar magertjes. En ik ben er van overtuigd dat hoe meer gewichten je verplaatst hoe meer MU's je recruteert. hoe meer Mu's je recruteert hoe meer massa je aanzet.
Maar goed emt zo weinig oefeningen zal het altijd wat eentonig zijn. De spieren die je het meest gebruikt met de oefeningen zullen dus ook het hardst groeien. Maar dat neem ik op dit punt even op de koop toe.
Later als ik weer wat meer tijd/zin heb zal ik me gaan focussen op een split, zodat ook de kleinere spieren hard kunnen worden aangepakt.

Hopende hiermee jullie genoeg geinformeerd te hebben. Groetjes.

Ow ja, en advies van ecto's van 15 jaar die nog op de middelbare school zitten neem ik natuurlijk niet aan. Dus bespaar je de moeite.

Akkoord met deze verklaring.

case closed.

fijn weekend alvast.

True.. Je hoeft niet veel ernaast te doen als je echt zwaar gaat en diep squat en alles goed uitvoert, bij Stronglifts deed ik er wel dingen naast, bijvoorbeeld ChesDippen of Chinnen of T-Bar Row of een Side Raise..

Toch vaak nog 2 of 3 kleine dingen ernaast, maar wel met maar 3 sets..

• #1.358
Zaterdag:

Bench:
5x 40kg
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg
3x 67,5kg
8x 52,5kg

Squat:
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 62,5kg
5x 70kg
3x 80kg
8x 40kg Frontsquat

BOR:
5x 40kg
5x 45kg
5x 52,5kg
5x 57,5kg
3x 67,5kg
8x 52,5kg

Dip:
12x BW
10x BW+5
10x BW+10

Curls:
10x 12kg
8x 14kg
6x 14kg

kijk, dit is een training Bbb! Wat een volume, heerlijk kerel! ;)
Prettig weekend!

Ow ja, en advies van ecto's van 15 jaar die nog op de middelbare school zitten neem ik natuurlijk niet aan. Dus bespaar je de moeite.

Gast doe een beetje aardig is toch nergens voor nodig om zo te reageren.
Hij squat een pak meer dan jij doet en heeft ook nog eens een tophouding:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven