The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bill Starr. 1e week, 2e poging.
We gaan er weer voor jongens.
Dus zolang het lekker weer blijft, blijf ik op mijn slippertjes naar de sportschool gaan.[/I]

Vandaag op blote voeten getraind. Ging eigenlijk wel lekker, beter dan op hardloopschoenen eigenlijk.

Dat doe ik ook standaard op maandag benendag en bij het deadliften, voelt veel beter. Zou het altijd willen doen maar denk dat ze er mij dan wel attent op zouden maken.
Nette squat trouwens.
Ik zag het ja. Voor mij werkt blote voeten dus prima.Lekker gewerkt BB!
Probeer trouwens een discussie te ontrafelen in mijn log over een blote voeten training.
Ja, voeding blijft k*t. Maar probeer nu gewoon zo veel mogelijk te eten en dan zie ik wel hoe het gaat.
Maar lekkere training hoor kerel, jammer van je voeding, maarja.
Ja, ik weet niet wat ze er van vinden. Hebben er iig niks van gezegd en er trainen wel meer mensen op slippers, alleen doe ik dan mijn slippers uit als ik moet squatten of als het zwaar wordt bij de BOR en bench.Dat doe ik ook standaard op maandag benendag en bij het deadliften, voelt veel beter. Zou het altijd willen doen maar denk dat ze er mij dan wel attent op zouden maken.
Nette squat trouwens.
Jep, jep.Hallelujah, er is weer een zoon teruggekeerd.
Nou weer even op gang komen in de tjoek tjoek hardcore train bro, komt goed!
True. Maar ik squatte gewoon altijd op schoenen, en ben geen powerlifter, dus om speciaal daarvoor schoenen aan te schaffen vind ik te veel werk.hardloopschoenen zijn bij uitstek k*t om te squatten, veren te veel mee, je moet schoenen hebben met een harde zool.. geen nike air max en die shit
Thnx Kwark.
Ik vind dat Bill Starr schema zwaar zuigen, goed voor krachtontwikkeling maar met oogpunt op BB vind ik het zwaar niks.
Wat is de reden dat je hem volgt eigenlijk?
nice deads trouwens na een tijdje niks doen.

true
maar het is bedoeld om een goed pak standaarmassa te geven. helaas is Bill star zo gemaakt dat de spieren waar je genetisch meer aanleg voor hebt ook veel harder zullen groeien.. je fysiek loopt dus een beetje uit balans. desalniettemin een goed schema om massa en kracht mee te pakken, niks mis mee![]()
Inderdaad, ik voeg ook altijd isolatie shit toe bij mijn workouts..valt het niet wat uit te breiden met andere oefeningen? ik vind dit wel heel magertjes namelijk.
valt het niet wat uit te breiden met andere oefeningen? ik vind dit wel heel magertjes namelijk.

Ow ja, en advies van ecto's van 15 jaar die nog op de middelbare school zitten neem ik natuurlijk niet aan. Dus bespaar je de moeite.