- Waardering
- 410
Ja, je hebt gelijk. Heb vandaag al wat langer gewacht.ah, ook aan de xplode! Get ready 4 a bumpy ride, makker!
Tis absoluut van belang dat je enkele uren niet hebt gegeten. Anders word het geabsorbeert, en dan helpt het niet meer of veel te laat. Daarna 30 min., wachten en dan knallen.
Lekkere training maat!
Thnx.
Thnx dressed.
Een pr evenaring he. De pr's komen pas vanaf week 5Zeker geen slechte training na je vakantie. Rust heeft je goed gedaan.
Ik hou je aan die pr belofte.

Thnx verder.
---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------
Yo waar blijft die training, de week is al weer bijna voorbij?
Succes deze maand beest, ik wil 4 x 3 = 12 trainingen zien als ik terug ben van vakantie.
En een brutaal weekendverslag van Lief-festival....
Laat maar lekker lossssss! Later.
Speciaal voor Loo. Gister was inderdad het lief festival:
Na een week van pauper weer, regen, storm, onweer. Was het zoals vanouds weer lekker weer tijdens het lief festival.
Zonnetje, mooie vrouwen, lekkere muziek, drank en durgs in overvloed. Dit moest wel een mooi feestje worden.
Maar ik wilde het rustig aan doen. Maandag is mijn eerste werkdag met een vast contract en wilde niet gelijk als een waus op mijn werk verschijnen.
Dit betekende dat ik goed moest timen wanneer ik deze aardbol zou willen verlaten, zodat ik nog op tijd terug zou keren om van mijn wel verdiende nachtrust te gaan ganieten. Goed, om 6 uur heb ik even ander unversums bezocht, om 7 uur begon ik terug te keren, en tegen de tijd dat het negen uur 's avonds was, was ik al totaal ontnuchterd en begon ik mijn benen te voelen en honger te krijgen. Beetje pauperplanning dus, want toen moest ik nog twee uur.
Gelukkig was de muziek nog lekker en was het niet al te veel moeite om tot 11 uur te blijven. Het eindigde met een knal en het was een prima avond. Om 12 uur lag in mijn bedje, dus heb er een nette dag van gemaakt.
En ook speciaal voor Loo, de training van vandaag:
Zondag:
Squat:
5x 50kg
5x 57,5kg
5x 67,5kg
5x 67,5kg
Incline bench:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 52,5kg
5x 60kg
Deadlift:
5x 67,5kg
5x 77,5kg
5x 87,5kg
5x 97,5kg
Incline bench was pittig. Maar vanwege het excel bestandje was dit ook al mijn huidige pr evenaring.
Verder was ik wel wat vermoeid van gister, maaar heb het toch allemaal gered.
Groetjes.
Laatst bewerkt:

beetje nette voeding ja. voor de rest gaat lekker maar iets zegt me dat JIJ straks heel snel al tegen je limiet aan zit
Het is zo stil hiero....