Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
ah, ook aan de xplode! Get ready 4 a bumpy ride, makker!
Tis absoluut van belang dat je enkele uren niet hebt gegeten. Anders word het geabsorbeert, en dan helpt het niet meer of veel te laat. Daarna 30 min., wachten en dan knallen.

Lekkere training maat!
Ja, je hebt gelijk. Heb vandaag al wat langer gewacht.
Thnx.

En nu weer knallen! Begin is in elk geval goed!
Thnx dressed.

Zeker geen slechte training na je vakantie. Rust heeft je goed gedaan.
Ik hou je aan die pr belofte.
Een pr evenaring he. De pr's komen pas vanaf week 5:)
Thnx verder.

---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:29 ----------

Yo waar blijft die training, de week is al weer bijna voorbij?
Succes deze maand beest, ik wil 4 x 3 = 12 trainingen zien als ik terug ben van vakantie.
En een brutaal weekendverslag van Lief-festival.... :D
Laat maar lekker lossssss! Later.

Speciaal voor Loo. Gister was inderdad het lief festival:
Na een week van pauper weer, regen, storm, onweer. Was het zoals vanouds weer lekker weer tijdens het lief festival.
Zonnetje, mooie vrouwen, lekkere muziek, drank en durgs in overvloed. Dit moest wel een mooi feestje worden.
Maar ik wilde het rustig aan doen. Maandag is mijn eerste werkdag met een vast contract en wilde niet gelijk als een waus op mijn werk verschijnen.
Dit betekende dat ik goed moest timen wanneer ik deze aardbol zou willen verlaten, zodat ik nog op tijd terug zou keren om van mijn wel verdiende nachtrust te gaan ganieten. Goed, om 6 uur heb ik even ander unversums bezocht, om 7 uur begon ik terug te keren, en tegen de tijd dat het negen uur 's avonds was, was ik al totaal ontnuchterd en begon ik mijn benen te voelen en honger te krijgen. Beetje pauperplanning dus, want toen moest ik nog twee uur.
Gelukkig was de muziek nog lekker en was het niet al te veel moeite om tot 11 uur te blijven. Het eindigde met een knal en het was een prima avond. Om 12 uur lag in mijn bedje, dus heb er een nette dag van gemaakt.

En ook speciaal voor Loo, de training van vandaag:
Zondag:

Squat:
5x 50kg
5x 57,5kg
5x 67,5kg
5x 67,5kg

Incline bench:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 52,5kg
5x 60kg

Deadlift:
5x 67,5kg
5x 77,5kg
5x 87,5kg
5x 97,5kg

Incline bench was pittig. Maar vanwege het excel bestandje was dit ook al mijn huidige pr evenaring.
Verder was ik wel wat vermoeid van gister, maaar heb het toch allemaal gered.

Groetjes.

Laatst bewerkt:
respect gozer! Je gaat wel vooruit man! Ik volg je al een tijdje, maar er zit een mooie stijgende lijn in. Body stats?

• #1.403
respect gozer! Je gaat wel vooruit man! Ik volg je al een tijdje, maar er zit een mooie stijgende lijn in. Body stats?

1.76m
77 kg.

Heb ooit eens een meetlint langs benen en armen gelegd.
Biceps was 36cm geloof ik
Been was 57cm geloof ik
Maar dit is al aantal maandne geleden, weet neit of er verschil is.

Hey gozer het gaat goed man!
Ik vind je squat - bench verhouding netjes!

• #1.408
Dinsdag:

Squat:
5x 50kg
5x 57,5kg
5x 65kg
5x 75kg
3x 85kg
8x 65kg

BOR:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 60kg
3x 70kg
8x 55kg

Bench:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 60kg
3x 70kg
8x 55kg

Dips:
8x BW+10
6x BW+10
6x BW+5

Overhead rope pull.
3 setjes.

Nu lekker aan roomboter gevulde koeken met volle chocolademelk. Train like a powerlifter, eat like a powerlifter, zullen we maar zeggen.

Hey B,

Hoe gaat het met die ene vriend van je? Alweer wat beter?
Staat gvt nog steeds op het program?

Groet Kraft

Zeker net volume!

• #1.411
Hey B,

Hoe gaat het met die ene vriend van je? Alweer wat beter?
Staat gvt nog steeds op het program?

Groet Kraft

He man,

Goed dat je het vraag. Ik ben vergeten om hier up te daten over die maat van me. Maar het festival dat ik hierboven beschreven heb, lief dus, heb ik samen met hem meegepakt. Was weer zijn eerste grote feest, dus was super mooi om deze met hem mee te maken.
Gaat weer goed dus.

GVT weet ik nog even niet. Ga best wel een intensieve tijd in met mijn werk, dus heb eigenlijk niet genoeg tijd om 4-5x per week te trainen. Zit er over na te denken om weer HST te pakken, maar weet het nog niet.

Hard gewerkt kerel, goed zo!

Dinsdag:

Squat:
5x 50kg
5x 57,5kg
5x 65kg
5x 75kg
3x 85kg
8x 65kg

BOR:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 60kg
3x 70kg
8x 55kg

Bench:
5x 40kg
5x 47,5kg
5x 55kg
5x 60kg
3x 70kg
8x 55kg

Dips:
8x BW+10
6x BW+10
6x BW+5

Overhead rope pull.
3 setjes.

Nu lekker aan roomboter gevulde koeken met volle chocolademelk. Train like a powerlifter, eat like a powerlifter, zullen we maar zeggen.[/I]

gain fat as a powerlifter :rolleyes: beetje nette voeding ja. voor de rest gaat lekker maar iets zegt me dat JIJ straks heel snel al tegen je limiet aan zit

• #1.414
gain fat as a powerlifter :rolleyes: beetje nette voeding ja. voor de rest gaat lekker maar iets zegt me dat JIJ straks heel snel al tegen je limiet aan zit

Hoe kan ik nou vet worden als ik mijn kcal in de gaten hou.
kcal is even belangrijker dan het juiste aantal eiwitten behalen. Ahoewel ik makkelijk kom aan dat aantal eiwitten over de dag.
En hoezo denk je dat ik snel aan mijn limiet zit? Vanwege die voeding?

• #1.415
Vrijdag:

Squat:
5x 50kg
5x 60kg
5x 67,5kg
5x 77,5kg
5x 85kg

Bench:
5x 42,5kg
5x 50kg
5x 55kg
5x 62,5kg
5x 70kg

BOR:
5x 42,5kg
5x 50kg
5x 55kg
5x 62,5kg
5x 70kg

Weighted crunches.

Alle laatste sets van deze training waren evenaringen van mijn oude pr's. Ging opzich nog best easy.

netjes :D Heb jij trouwens nog vorderingen gemaakt qua body stats als je het vergelijkt met zeg een maand of 3 geleden?

Hoe gaat het met je NO Xplode??? Het is zo stil hiero....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven