Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mijn huisgenootje is sprinter, en die doet op woensdag altijd kracht training. Vandaag met hem mee geweest.
Was wel een ****ed up training. Was te druk in een te kleine krachthonk en iedereen liep gezellig te ouwehoeren enzo, zonder dat er serieus geknald werd.
Het was dus wel gezellig, maar heb niet echt serieus getraind.
Heb alleen (serieus) gebankt en gesquat eigenlijk:

Benchpress (voor het eerst los)
8x 47,5kg
7x 47,5kg (8e rep failed)
7x 45kg

Squat:
15x 50kg
5x 70kg (bij de 5e rep haalde ik het niet meer, en ben achterover gedonderd. Scheen best een grappig gezicht te zijn.:o)
10x 60kg
10x 60kg

Deze training dient niet serieus genomen te worden.

hahaha lekker he, een failure op squat. Wel goed bezig, je moet ballen hebben om tot failure te gaan met squat.

Wat vindt je van los benchen? ff wennen zeker?

hahaha lekker he, een failure op squat. Wel goed bezig, je moet ballen hebben om tot failure te gaan met squat.

Wat vindt je van los benchen? ff wennen zeker?

Ja, probleem lag zeker neit bij het gewicht. Volgende keer gaat denk ik al beter.
Vind met dumbbells wel lekkerder trouwens, voel ik me pecs meer.

Dinsdag

Na die fail op de squat van vorige week nu maar weer een benen training, om het af te leren.

Squat:
12x 50kg
8x 70kg PR!!!:cool:
6x 70kg

Leg press:
12x 50kg
12x 80kg
10x 110kg
10x 110kg

Leg curl:
12x 30kg
10x 50kg
8x 60kg

Standing calve raise:
15x 97,5kg
10x 150kg
10x 150kg

Leg extension:
12x 40kg
10x 60kg
8x 70kg
8x 70kg

Ben tevreden over die squat, mooie pr. Maar denk dat ik de volgende keer toch weer zwaarder pak, ik had nog best wat over, ahoewl ik bijna niet meer kon lopen daarna, maar **** it. die 6x 70kg squat gingen wat dieper dan die set daarvoor. Was toch nog beetje bang om weer achterover te rollen.

nice squats & leg extensions man! :hedbang:

Los squatten en extentions met een toestel vallen niet te vergelijken:), gratz met je pr op de squat, keep it up:).

Dinsdag

Na die fail op de squat van vorige week nu maar weer een benen training, om het af te leren.

Squat:
12x 50kg
8x 70kg PR!!!:cool:
6x 70kg

Leg press:
12x 50kg
12x 80kg
10x 110kg
10x 110kg

Leg curl:
12x 30kg
10x 50kg
8x 60kg

Standing calve raise:
15x 97,5kg
10x 150kg
10x 150kg

Leg extension:
12x 40kg
10x 60kg
8x 70kg
8x 70kg

Ben tevreden over die squat, mooie pr. Maar denk dat ik de volgende keer toch weer zwaarder pak, ik had nog best wat over, ahoewl ik bijna niet meer kon lopen daarna, maar **** it. die 6x 70kg squat gingen wat dieper dan die set daarvoor. Was toch nog beetje bang om weer achterover te rollen.

nette training man - sterke leg extension

succes man je gaat het zeker redden als je er weer eenmaal in mee hobbelt dan is die heerlijke verslaving weer zo bovenjan

succes man je gaat het zeker redden als je er weer eenmaal in mee hobbelt dan is die heerlijke verslaving weer zo bovenjan

Thnx. probleem is een beetje dat ik te veel aan mijn hoofd heb, zo kom ik nooit echt lekker in mijn ritme. Dagen dat ik lekker train heb ik weinig tijd gehad om te eten. En als ik een keer tijd heb om goed te eten dan ontbreekt de motivatie om er een harde training uit te gooien.
Vandaag was mijn dieet weer om te huilen. Was daarom ook al vroeg in de training misselijk door een lege maag:

Donderdag:

Deadlift (eerste keer):
12x 50kg
5x 70kg
8x 50kg
8x 50kg

Parallel chins:
3x8x BW

Cable row, wide grip:
12x 30kg
8x 50kg
10x 40kg

dumbbell curls:
12x 8kg
8x 12kg
10x 10kg

Hammer curls:
2x8x 10kg
5x 10kg (pumped up as hell)

Deadlift was even wennen, probeerde super goed op mijn uitvoering te letten, dmv 2 spiegels. Voelt wel als een goede oefening. Voel hem nu goed in mijn traps en middenrug (dit vind ik beetje appart, misschien toch te bolle rug?).
Voor de rest was er weinig bijzonders. Biceps viel me alles mee, zo na de rug training.

Laatst bewerkt:
hey waar train je nou? had begrepen dat je ook bij fitcentre zit?

ik was er ook net van 4 uur tot 5 uur?

Deadlift was even wennen, probeerde super goed op mijn uitvoering te letten, dmv 2 spiegels. Voelt wel als een goede oefening. Voel hem nu goed in mijn traps en middenrug (dit vind ik beetje appart, misschien toch te bolle rug?).
Voor de rest was er weinig bijzonders. Biceps viel me alles mee, zo na de rug training.

ik voel hem ook goed in traps en middenrug, maar uiteindelijk moet je hem toch ook goed in je onderrug voelen branden.

****ed up van je dieet man, op een lege maag lijkt natuurlijk nergens op.
Zeker met jouw stofwisseling moet je eten als een gek, anders kan je net zo goed thuisblijven....

Vanochtend opgestaan met hoofdpijn. Voelde me ****ing k*t, en had totaal geen zin om te trainen. Uiteindelijk toch maar gegaan. Na het trainen was de hoofdpijn weg.

Zaterdag

db press:
10x 18kg
24 kg fail....kreeg die k*tdingen nieteens omhoog:mad:, begrijp er niks van.
8x 20kg
8x 20kg

db flys:
12x 10kg
10x 14kg
6x 16kg

cable cross:
12x 10kg
10x 20kg
10x 20kg
15x 10kg

Dips:
8x BW
7x BW
6x BW

Overhead rope pull:
12x 15kg
8x 20kg
6x 20kg
15x 10kg

Gewichten vielen zwaar tegen vandaag. Na de borst waren mn triceps al redelijk kapot natuurlijk.Al met al een klote training.
Zit nu wel aan een left over van gisteren. Lekker surinaams, smaakt echt goed:D

het omhoog brengen van de db's bij het db drukken is een vaak een vak apart vooral als je zwaarder gaat , + je bent toch gaan trainen dat is al winst

Dinsdag

Squat:
12x 50kg
6x 75kg PR!!
8x 70kg

Leg press:
15x 50kg
10x 100kg
2x 120kg (FAIL:o)
10x 90kg

Leg curls:
15x 30kg
12x 40kg
8x 60kg
8x 65kg

Leg extensions:
12x 40kg
8x 70kg
5x 85kg (full stack:cool:, wilde het gewoon een keer proberen. Volgende keer hou ik het weer bij 8 reps minimaal.)

Standing calve raises:
15x 120kg
12x 150kg
12x 150kg

Tevreden.
Jammer van die fail op de leg press. Voelt wel k*t als je onder dat gewicht vandaan meot kruipen.

lekkere training weer.

hoe kan je met 120kg met de 2e rep al failen als je 100kg 10x doet ???

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven