MuscleMeat

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
lekkere training weer.

hoe kan je met 120kg met de 2e rep al failen als je 100kg 10x doet ???

Benen waren helemaal kapot na het squatten. En denk dat ik het gewicht beetje te ver heb laten zakken die 2e rep met 120kg, en op gegeven moment krijg je em echt niet meer omhoog.
Ach **** it, volgende keer beter.

Dinsdag

Squat:
12x 50kg
6x 75kg PR!!
8x 70kg

Leg press:
15x 50kg
10x 100kg
2x 120kg (FAIL:o)
10x 90kg

Leg curls:
15x 30kg
12x 40kg
8x 60kg
8x 65kg

Leg extensions:
12x 40kg
8x 70kg
5x 85kg (full stack:cool:, wilde het gewoon een keer proberen. Volgende keer hou ik het weer bij 8 reps minimaal.)

Standing calve raises:
15x 120kg
12x 150kg
12x 150kg

Tevreden.
Jammer van die fail op de leg press. Voelt wel k*t als je onder dat gewicht vandaan meot kruipen.

vreemde fail als je daarna nog 10 * 90 kan pakkken??? - die legcurl doe jij hem zittend of liggend?

vreemde fail als je daarna nog 10 * 90 kan pakkken??? - die legcurl doe jij hem zittend of liggend?

Zittend. Hoe zwaarder ik ga, hoe minder de ROM wordt. Uiteindelijk zal het een graden of 90 zijn. Daarvoor wel 110-120.
Denk dat ik binnenkort liggend er ook nog bij ga pakken. Hamstrings zijn zwakke punt, heb daar vaak blessures.

Nu mijn internet het eindelijk weer een keer doet heb ik alleen maar slecht nieuws.
Mijn linker schouder heeft me de afgelopen week problemen gegeven, heb daarom dus neit getraind.
Ik zie in mijn vak genoeg mensen met chronische schouderproblematiek om in te zien dat rust op dit moment gewoon even het beste is.
Zodra de pijn minder wordt zal ik weer de gym opzoeken, en rustig aan weer beginnen met oefeningen, waarbij je de schouder niet zoveel belast.
Ik denk dat ik met wat rust snel weer kan gaan knallen.

dat is mooi klote voor je :(

hoe is het gekomen?

rotator cuff oefeningen doen , helpt echt

enig idee hoe het komt?

Na wat tegenslagen bij mij (schouderblessure) en bij de gym (brand bij KidZcity, wat boven de sportschool gelegen is) heb ik eindelijk weer eens lekker getraind:

RC-trainen:
endo/exorotatie op pulley

Chins:
3x8x BW

Deadlift:
3x8x 70 kg

Cable row:
12x 25kg
12x 40kg
6x 50kg

Standing db curls:
3x12x 10kg

Seated hammer curls:
3x10x 8kg

Was helemaal kapot aan het eind van de training. Flink misselijk, kon mijn armen niet meer optillen en denk niet dat ik ooit eerder zo langzaam naar huis heb gefietst. HEERLIJK!!

mooi man dat je weer kunt trainen , - schouderproblemen zijn die al over of...?

Goed dat je weer begint. Succes!

Goed dat je weer bezig bent!
Heb je hele log doorgelezen. En blijf je dan ook volgen.
Succes met trainen, en nu weer knallen!:thumbs:

leeg blogje.
Na dit gelezen te hebben ben ik ook van plan om er eentje te plaatsen. Ook voor wat commentaar te krijgen op mijn schema enzo. anyway, keep up the good work, en succes

Hey ff wat leesvoer ingehaald :P

Goed dat je weer bezig ben, wees wel extra voorzichtig met je schouder heb zelf namelijk het idee dat als je er eenmaal last van heb gehad dat ie sneller terug komt.

verder succes met je log en keep up the attitude!

Goed dat je weer bezig bent!
Heb je hele log doorgelezen. En blijf je dan ook volgen.
Succes met trainen, en nu weer knallen!:thumbs:

leeg blogje.
Na dit gelezen te hebben ben ik ook van plan om er eentje te plaatsen. Ook voor wat commentaar te krijgen op mijn schema enzo. anyway, keep up the good work, en succes

Hey ff wat leesvoer ingehaald :P

Goed dat je weer bezig ben, wees wel extra voorzichtig met je schouder heb zelf namelijk het idee dat als je er eenmaal last van heb gehad dat ie sneller terug komt.

verder succes met je log en keep up the attitude!

Thnx guys :thumbs:

Btw: Heb ****ing spierpijn in mn onderrug van het deadliften van gisteren. Ik kan nauwelijks mer bukken. Is wel een goede training geweest dus, jammer alleen dat ik met een gare rug aan het werk moet vandaag.

top dat je weer begonnen ben!

ik neem nu 2 weken rust, straks vliegtuig pakken naar brazilie :)

Vandaag ff snel getraind. Want ze sloten eerder dan ik dacht, helaas.

Donderdag

Incline db press:
12x 16kg
8x 20kg
8x 20kg
6x 24kg PR!

Benchpress:
10x 40kg
8x 45kg
6x 45kg

Cable cross over:
10x 15kg
8x 20kg
6x 20kg

Overhead rope pull:
3x8x 15kg

Wilde eigenlijk nog dippen, maar was geen tijd meer voor.
Wel lekkere pr op de db press. Benchpress valt nog zwaar tegen, maar dit is ook maar de 3e keer in mn leven dat ik em doe ofzo, en daarnaast had ik geen spotter. Vind het beetje voor schut om een beer te vragen of ie ff me 45kg benchpress wil spotten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven