AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Bezoekers in dit topic

ja dan heb je dus voor niks alles gepland :p
 
ja dan heb je dus voor niks alles gepland :p

Maar dan besef je het niet é:D Ik doe in principe maar twee of drie wedstrijden op een jaar dus ik probeer ze een beetje te plannen zodat ze wat gespreid liggen. Niks verkeerd mee lijkt me.
 
Maar dan besef je het niet é:D Ik doe in principe maar twee of drie wedstrijden op een jaar dus ik probeer ze een beetje te plannen zodat ze wat gespreid liggen. Niks verkeerd mee lijkt me.

Stel je voor dat je moe wordt :-)
 
Maar dan besef je het niet é:D Ik doe in principe maar twee of drie wedstrijden op een jaar dus ik probeer ze een beetje te plannen zodat ze wat gespreid liggen. Niks verkeerd mee lijkt me.

nee is ook niet verkeerd, dat bedoelde ik ook niet :p maar om echt nu te gaan nadenken over een wedstrijd die pas over een jaar is gaat wel ver he :p maar ieder doet het op zijn eigen manier :)

Stel je voor dat je moe wordt :-)

ja stel je voor:eek: dat is niet de bedoeling van sport he :p
 
Stel je voor dat je moe wordt :-)

:roflol:

---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

maar om echt nu te gaan nadenken over een wedstrijd die pas over een jaar is gaat wel ver he :p maar ieder doet het op zijn eigen manier :)


Niets mis met een doelstelling en een planning!
Dan kun je er wel naar toe leven en ervoor trainen...en zorgen dat niets ertussen komt, want je weet nu alreeds de datum immers! :)
 
Niets mis met een doelstelling en een planning!
Dan kun je er wel naar toe leven en ervoor trainen...en zorgen dat niets ertussen komt, want je weet nu alreeds de datum immers! :)

ja dat klopt ook wel, ergens naar toe leven is goed. maar ik vind het persoonlijk te ver om al over na te gaan denken. ma daarom zij ik al ieder doet het op zijn eigen manier :)
 
ja dat klopt ook wel, ergens naar toe leven is goed. maar ik vind het persoonlijk te ver om al over na te gaan denken. ma daarom zij ik al ieder doet het op zijn eigen manier :)

Een "Beginnerswedstrijd" is natuurlijk niet zo'n belangrijke wedstrijd, maar wat dacht je van de Olympische Spelen die eens in de 4 jaar worden gehouden en waar atleten dus 4 jaar lang naar toeleven en voor trainen?
Je krijgt namelijk slechts één kans en dan moet je weer 4 jaar wachten...en of je dan nog zo'n niveau aankunt is maar zeer de vraag.
De kansen die zich voordoen moet je benutten en een goede voorbereiding waarbij je niets aan het toeval overlaat is van wezenlijk belang om hoog te eindigen :).
 
Een "Beginnerswedstrijd" is natuurlijk niet zo'n belangrijke wedstrijd, maar wat dacht je van de Olympische Spelen die eens in de 4 jaar worden gehouden en waar atleten dus 4 jaar lang naar toeleven en voor trainen?
Je krijgt namelijk slechts één kans en dan moet je weer 4 jaar wachten...en of je dan nog zo'n niveau aankunt is maar zeer de vraag.
De kansen die zich voordoen moet je benutten en een goede voorbereiding waarbij je niets aan het toeval overlaat is van wezenlijk belang om hoog te eindigen :).

jaa oke daar heb je zeker gelijk in. maar olympische spelen zijn ook wel de spelen der spelen voor die sporters. dat is niet van oh ja ga morgen ff dat doen. daar leven ze jaren naar toe. is niet te vergelijken met gewone sporters hier.
 
jaa oke daar heb je zeker gelijk in. maar olympische spelen zijn ook wel de spelen der spelen voor die sporters. dat is niet van oh ja ga morgen ff dat doen. daar leven ze jaren naar toe. is niet te vergelijken met gewone sporters hier.

Ik ken toevallig iemand die aan de Olympische Spelen heeft meegedaan...
Eugène Martineau
Martineau_Eugene.jpg
, een tienkamper bij Atletiek...hij woonde twee deuren verder en we waren dus praktisch buren. Ik kan me nog goed herinneren dat hij als kleine jongen begon met atletiek...hij raakte er helemaal van in de ban...hij leefde er helemaal voor. Zo'n niveau bereik je niet met een instelling als: "oh ja morgen ff dat doen" ;)
De meesten van ons vinden krachtsport leuk, maar echt offers ervoor brengen...er echt veel voor doen en er nog meer voor laten dat past niet zo in onze levensstijl...tis verder ook geen probleem...maar als je traind en leeft als een doodordinaire gymrat moet je niet verwachten om een niveau van wereldklasse te kunnen bereiken :).
 
Neem mij nu als voorbeeld!
Ik train wel niet als een kampioen, maar ik eet wel als een kampioen :D
Tis al een stap in de goede richting, toch? ;)
 
Tjah je moet toch ergens beginnen :). Ik kan eten als een kampioen maar ik maak de keuze om het niet te doen dat is ook heel wat vind je niet ?
 
als je dit jaar mee heb gedaan met de beginners wedstrijd
mag je dan volgend jaar weer mee doen?
lijkt me eigenlijk niet maar zou ik wel leuk vinden :D
 
als je dit jaar mee heb gedaan met de beginners wedstrijd
mag je dan volgend jaar weer mee doen?
lijkt me eigenlijk niet maar zou ik wel leuk vinden :D

Daar zal het bestuur nog een definitieve beslissing nemen.
Een beginnerswedstrijd is bedoelt voor mensen die nog geen ervaring hebben hoe e.e.a. eraan toe gaat op een wedstrijd van de NPB.
Op het moment dat je eraan hebt deelgenomen ben je dus eigenlijk geen "beginner" meer...ik durf niet te zeggen of het bestuur alsnog oogluikend zal toelaten dat mensen meerdere keren meedoen.

Voor hen die de smaak te pakken hebben gekregen zou ik willen zeggen, wat weerhoudt je om officiële PLwedstrijden te gaan doen?
 
Laatst bewerkt:
Daar zal het bestuur nog een definitieve beslissing nemen.
Een beginnerswedstrijd is bedoelt voor mensen die nog geen ervaring hebben hoe e.e.a. eraan toe gaat op een wedstrijd van de NPB.
Op het moment dat je eraan hebt deelgenomen ben je dus eigenlijk geen "beginner" meer...ik durf niet te zeggen of het bestuur alsnog oogluikend zal toelaten dat mensen meerdere keren meedoen.

Voor hen die de smaak te pakken hebben gekregen zou ik willen zeggen, wat weerhoudt je om officiële PLwedstrijden te gaan doen?

ik hoop van wel :D
 
doe gewoon snel een x mee met een echte PL wedstrijd nick ;) in jou leeftijds/gewichts cattegorie is het niet heel erg druk denk ik dus dat is mooi als je begint.
 
als je dit jaar mee heb gedaan met de beginners wedstrijd
mag je dan volgend jaar weer mee doen?
lijkt me eigenlijk niet maar zou ik wel leuk vinden :D

Doe gewoon mee aan de Open NK junioren/masters in december! Zelf vroeger ook meermaals aan meegedaan, is best een aanrader.
 
Doe gewoon mee aan de Open NK junioren/masters in december! Zelf vroeger ook meermaals aan meegedaan, is best een aanrader.
Da's misschien wel een idee voor Nick. :thumb:
 
ja die is best leuk denk ik. miss doe ik ook wel mee alsk er lekker in zit, of is junioren maar tot 18 of wel tot 23 ? da raak ik altijd kwijt ;p
 
ja die is best leuk denk ik. miss doe ik ook wel mee alsk er lekker in zit, of is junioren maar tot 18 of wel tot 23 ? da raak ik altijd kwijt ;p

Tot en met het jaar waarin je 23 wordt.
 
Back
Naar boven