AndroidHealthClinic

Beginnerswedstrijd Powerliften 22 mei

Bezoekers in dit topic

Meer info over het open NK? Moet je lid zijn van een bond?
 
Ik heb nog niet alle pagina's gelezen en ik baal als een stekker dat ik nu pas lees wat er anderhalve week geleden plaatsvond .... daar had ik wel even langs willen komen! Was dit evenement ook voor kijkers? En als er volgende keer weer zo'n evenement is, kan ik dan ook eens meestoeien als absolute amateur beginnerbeginnert? Gewoon om het te ervaren en zo en om mee te genieten van wat een mens fysiek en mentaal kan verstouwen aan gewichten?

Grtz,

Aad
 
volgens mij mag je bij zo'n beetje elke wedstrijd komen kijken
 
Tot en met het jaar waarin je 23 wordt.

oke bedankt, ik dacht dit wel maar dacht vraag het even, dat duurt nog een paar jaar dat ik 23 word :P (gelukkig)

Meer info over het open NK? Moet je lid zijn van een bond?

voor iedere officiële wedstrijd moet je lid zijn van de bond, maar hier kan je je zo voor aanmelden als je interesse hebt.
 
Doe gewoon mee aan de Open NK junioren/masters in december! Zelf vroeger ook meermaals aan meegedaan, is best een aanrader.


Er was dit jaar niemand in de BDWklasse van Nick bij het NK junioren...was hij met overal één goede beurt Nederlands Kampioen geworden ;)
Tis zeker een leuke wedstrijd, en het gaat deze keer niet naar Wilkspunten maar naar BDW en leeftijd! :)
 
Er was dit jaar niemand in de BDWklasse van Nick bij het NK junioren...was hij met overal één goede beurt Nederlands Kampioen geworden ;)
Tis zeker een leuke wedstrijd, en het gaat deze keer niet naar Wilkspunten maar naar BDW en leeftijd! :)

Oh sounds interesting. :)
Moet je aangesloten zijn bij de NPB voor de wedstrijd?
 
Er was dit jaar niemand in de BDWklasse van Nick bij het NK junioren...was hij met overal één goede beurt Nederlands Kampioen geworden ;)
Tis zeker een leuke wedstrijd, en het gaat deze keer niet naar Wilkspunten maar naar BDW en leeftijd! :)
Da's in ieder geval leuk om te kunnen zeggen: "Oh ja, ik ben afgelopen week nog Nederlands kampioen Powerlifting" geworden. :D
 
oke bedankt, ik dacht dit wel maar dacht vraag het even, dat duurt nog een paar jaar dat ik 23 word :P (gelukkig)



voor iedere officiële wedstrijd moet je lid zijn van de bond, maar hier kan je je zo voor aanmelden als je interesse hebt.

Voor de beginnerswedstrijd hoef je geen lid van de NPB te zijn...voor het Open NK moet je bij een bond zijn aangesloten die onder auspiciën van de IPF valt. Er mogen dus buitenlandse atleten aan meedoen, hetgeen voor Open staat.

---------- Toegevoegd om 18:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:43 ----------

Da's in ieder geval leuk om te kunnen zeggen: "Oh ja, ik ben afgelopen week nog Nederlands kampioen Powerlifting" geworden. :D

Zo is het maar net...niemand die controleerd hoeveel tegenstand er was ;)
Daarnaast ben je op dat moment ook gewoon de beste...want er is immers niemand anders komen opdagen! :)
 
hahaha lijkt me wel leuk om mee te doen! ik heb in ieder geval de smaak te pakken sinds de beginners wedstrijd :thumbs:
 
hahaha lijkt me wel leuk om mee te doen! ik heb in ieder geval de smaak te pakken sinds de beginners wedstrijd :thumbs:

Het NK Junioren is dit jaar gepland op 19 december...je hebt nog effies de tijd om erover na te denken...k zou zeggen: gewoon doen ;)
 
Het NK Junioren is dit jaar gepland op 19 december...je hebt nog effies de tijd om erover na te denken...k zou zeggen: gewoon doen ;)

ja ik ga er eens over nadenken ;)
 
gewoon doen. ik word nu ook ingeschreven bij de bond dus wss ben ik er ook van de partij.
 
Ben ook flink aan het trainen voor volgend jaar 22 mei! :D
 
Op de Algemene Leden Vergadering van de NPB is besloten dat de Beginnerswedstrijd Powerliften in 2011 wederom plaats zal vinden in Papendal op 10 september.
Waarom in september en niet in mei?
Omdat in maart eigenlijk al het powerliftwedstrijdseizoen zo'n beetje is afgelopen en in september/oktober weer begint.
De hoop en verwachting is dat mensen die besmet geraakt zijn door het powerliftvirus dan eerder het powerliftplankier op zullen gaan omdat het wedstrijdseizoen dan immers aansluitend begint! :)
 
Op de Algemene Leden Vergadering van de NPB is besloten dat de Beginnerswedstrijd Powerliften in 2011 wederom plaats zal vinden in Papendal op 10 september.
Waarom in september en niet in mei?
Omdat in maart eigenlijk al het powerliftwedstrijdseizoen zo'n beetje is afgelopen en in september/oktober weer begint.
De hoop en verwachting is dat mensen die besmet geraakt zijn door het powerliftvirus dan eerder het powerliftplankier op zullen gaan omdat het wedstrijdseizoen dan immers aansluitend begint! :)

Dan doe ik mee.. lang genoeg de tijd om naar mannelijke stats op te werken !
 
Kan ik weer meedoen? Ik heb afgelopen mei ook al mee gedaan en het is me opzich wel bevallen.
 
Niet vlak voor de examens meer :D
 
Kan ik weer meedoen? Ik heb afgelopen mei ook al mee gedaan en het is me opzich wel bevallen.

Wat weerhoudt je om lid te worden van de NPB opdat je aan alle wedstrijden kunt meedoen :p
 
Back
Naar boven