XXL Nutrition

Aankondiging Wegens suc6 geprolongeerd: Beginnerswedstrijd NPB!

er valt toch wel iets als een meet te regelen? gewoon hetzelfde als nu alleen dan ist nie echt officieel maar wel leuk omdat er dan veel van dbb zijn. vast wel ergens een plek te vinden waar dit kan.

ergens op het boerenland is ideaal. Een grote stal, wat stalmatten neergooien (die er toch al liggen, misschien), 2 mensen die rek+halter+schijven meenemen, en dan nog een hoop vrijwilligers voor laden/lossen/scheidsrechteren/spotten. Wat op zich wel te doen is als je de bench-only mietjes (zoals ik) eerst laat tillen. Daarna kunnen die nog vers gaan laden etc.

Ik help wel mee, mocht het zo ver komen. En het niet in Friesland o.i.d. is.:D

Ik denk dat een jury, vangers etc niet moeilijk te regelen is (vrienden, familie, powerlifters die niet mee willen doen maar wel willen kijken) maar dat vooral een locatie moeilijk te regelen is met meerdere plankiers, waar magnesium gebruik en veel geschreeuw is toegestaan.

ook denk ik dat een plek best te vinden is, er zijn toch wel wat gyms in nederland waar meerdere plankiers aanwezig zijn. denk als je een goed plan hebt een beetje redelijk met je sportschool beheerders overweg kan er best iets te regelen valt ergens.

ergens op het boerenland is ideaal. Een grote stal, wat stalmatten neergooien (die er toch al liggen, misschien), 2 mensen die rek+halter+schijven meenemen, en dan nog een hoop vrijwilligers voor laden/lossen/scheidsrechteren/spotten. Wat op zich wel te doen is als je de bench-only mietjes (zoals ik) eerst laat tillen. Daarna kunnen die nog vers gaan laden etc.

Ik help wel mee, mocht het zo ver komen. En het niet in Friesland o.i.d. is.:D

haha ja kan, friesland pff :p ik denk dat centraal nederland wat gunstiger is maar ok :p niet omdat ik daar woon maar ja zoals het worod het al zegt het centraal ligt.

Laatst bewerkt:
Zie NPB wedstrijdagenda.
Beginnerswedstrijd Powerliften 10-sep-11

Dus het is een terugkomend fenomeen. Daarnaast kunnen jullie met elkaar toch ook zelf een wedstrijd organiseren.

ja, ik weet dat het in deze vorm terugkeert, waar ik meer op doelde was dat als ik nu 2e ben geworden, dat het dan toch wel een beetje vreemd is om nog een keer mee te doen met een wedstrijd voor beginners ;)

misschien dat je 2e suggestie dus te verwezenlijken valt

Er zijn af en toe toch al wel meets? Bij DJ's bijvoorbeeld..?

Er zijn af en toe toch al wel meets? Bij DJ's bijvoorbeeld..?
Juist maar het initiatief moet uit jezelf komen. Heb dit toen samen met iemand van de gym opgezet en was toch een aardige dag geworden. Als ik nu naar deze wedstrijd kijk zijn er toch veel deelnemers die bij beide dagen aanwezig waren.

Gewoon koppen bij elkaar steken en organiseren die hap.

bam! halverwege 2011 dj's onveilig maken :fire:

Ik zou het best willen organiseren maar in de omgeving zit hier geen sportschool met meerdere racks.... :(
Mocht iemand anders het willen organiseren en hulp nodig hebben dan bied ik mij aan.

ik heb zo'n vermoeden dat we bij simson KDO ook wel eens iets gaan doen

Haha toen ik zag dat jij had gepost kwam ik op hetzelfde idee!
Hebben jullie genoeg racks en benches daar?

Ik zou het best willen organiseren maar in de omgeving zit hier geen sportschool met meerdere racks.... :(
Mocht iemand anders het willen organiseren en hulp nodig hebben dan bied ik mij aan.

Het hoeft tocht niet per se met ER Equipment te zijn? Ik heb vroeger wel eens wedstrijden gezien waarbij de squat stands gewoon een stalen pijp in een oude auto-velg waren. En toen werd er daar vanaf al 400 gebogen. Heeft er niet iemand een zelfgemaakt zetje losse stands? En een demontabele bank? Dan nog wat vierkante meter stalmatten, en je locatie is klaar. Vooral als je het in de zomer, en dus buiten, doet. Kost geen cent. Er is vast wel ergens een locatie te vinden. Een gravelveldje of parkeerplaats van een voetbal- of atletiekvereniging o.i.d., dan heb je gelijk WCs en een kantine in de buurt.

Haha toen ik zag dat jij had gepost kwam ik op hetzelfde idee!
Hebben jullie genoeg racks en benches daar?
in elk geval 1 rack en 1 bench beneden, alleen zijn niet zo makkelijk verstellen als in Papendal :P

maar daar vinden we vast wel wat op, zal het eens met de mannen erover hebben

Ik heb zelf nog 2 standaarden om mee te nemen en een bankje.

ik heb niet veel moois, maar mijn halter en 6 identieke schijven van 20 kan ik wel meenemen.

We kunnen ons ook massaal inschrijven, dan is het elke wedstrijd een DBB orgie:p.

Na de eerste post van DBB wedstrijd dacht ik al, gewoon Simson.
We hebben Eleiko stangen, schijven, soon ook een eleiko PL bench als het goed is en alles is toegestaan + er is veel ruimte.

IK zal er eens over nadenken.

Lijkt me leuk om eens een meet te orginseren voor DBB.
ik laat me overgebleven hersencellen er eens over kraken.
heb er al wat ideetjes over.

gaat goed komen

• Topic Starter Topic Starter
Het hoeft tocht niet per se met ER Equipment te zijn? Ik heb vroeger wel eens wedstrijden gezien waarbij de squat stands gewoon een stalen pijp in een oude auto-velg waren. En toen werd er daar vanaf al 400 gebogen. Heeft er niet iemand een zelfgemaakt zetje losse stands? En een demontabele bank? Dan nog wat vierkante meter stalmatten, en je locatie is klaar. Vooral als je het in de zomer, en dus buiten, doet. Kost geen cent. Er is vast wel ergens een locatie te vinden. Een gravelveldje of parkeerplaats van een voetbal- of atletiekvereniging o.i.d., dan heb je gelijk WCs en een kantine in de buurt.

Ik wil jullie enthousiasme absoluut niet afremmen, maar squat met een "stalen pijp in een oude auto-velg" ? :rolleyes:

Als je een PL wedstrijd wilt organiseren kies dan wel voor degelijk materiaal waar je met een gerust hart ook alles kunt geven zonder bang te moeten zijn dat er eventueel ongelukken kunnen gebeuren.
Want wie komt er voor de gevolgen op als het mocht mis gaan?

Dan...wat stalmatten? Lijkt me verstandiger om te kiezen voor een stevige, vlakke ondergrond...ik heb al eens gezien dat er een SMwedstrijd werd gehouden op een soort hondenuitlaatveldje en de atleten tussen de hondendrollen stonden te kniebuigen. Da's vragen voor blessure's.
Kies dan ook voor een sportschool waar de mogelijkheid tot powerliftenwedstrijden bestaat. Als je dan met de sportschooleigenaar overlegt en hij of zij er ook nog wat aan overhoudt kan ik voorstellen dat men het wel ziet zitten.

Volgens welke regels/reglementen ga je de wedstrijd houden...of ben je van plan het niet zo nauw te nemen? Er komt veel meer kijken bij het organiseren van een wedstrijd waar je op dit moment niet echt bij stilstaat.

Of nog beter...ga gewoon PL wedstrijden doen!...er worden genoeg PL/BDwedstrijden door de NPB georganiseerd! :)

Terug
Naar boven