Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Employers unexpectedly cut 20,000 jobs in January, but the unemployment rate surprisingly fell to a five-month low of 9.7 percent, according to a government report on Friday that hinted at some labor market improvement starting to take root.

The Labor Department said the economy shed 150,000 jobs in December, compared to 85,000 previously reported, but November was revised to a gain of 64,000, up from 4,000. Annual benchmark revisions to payrolls data showed the economy has purged 8.4 million jobs since the start of the recession in December 2007.

Analysts polled by Reuters had forecast payrolls gaining 5,000 and the unemployment rate to edge up to 10.1 percent in January from 10 percent. Median estimates from the top 20 forecasters expected payrolls to be unchanged last month.

A sharp increase in the number of people giving up looking for work helped to depress the jobless rate. The number of 'discouraged job seekers' rose to 1.1 million in January from 734,000 a year ago.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

Employers unexpectedly cut 20,000 jobs in January, but the unemployment rate surprisingly fell to a five-month low of 9.7 percent, according to a government report on Friday that hinted at some labor market improvement starting to take root.

The Labor Department said the economy shed 150,000 jobs in December, compared to 85,000 previously reported, but November was revised to a gain of 64,000, up from 4,000. Annual benchmark revisions to payrolls data showed the economy has purged 8.4 million jobs since the start of the recession in December 2007.

Analysts polled by Reuters had forecast payrolls gaining 5,000 and the unemployment rate to edge up to 10.1 percent in January from 10 percent. Median estimates from the top 20 forecasters expected payrolls to be unchanged last month.

A sharp increase in the number of people giving up looking for work helped to depress the jobless rate. The number of 'discouraged job seekers' rose to 1.1 million in January from 734,000 a year ago.

:roflol::roflol::roflol::roflol:

ja gaat weer nergens over.....

Wel weer een mooie -2,5%.

Voor de geïnteresseerden; vandaag start er een nieuwe beurscompetitie!

ik hou de bel20 voornamelijk int oog en nu wil eigenlijk een beetje speculeren op een daling via turbo's. Maar als ik een turbo zoek is er geen activiteit. Dus is er ook geen mogelijkheid om te verkopen denk ik.

Kan iemand ook even een goede site voor turbo's geven? Ik hou wel van korte termijn :D

ik hou de bel20 voornamelijk int oog en nu wil eigenlijk een beetje speculeren op een daling via turbo's. Maar als ik een turbo zoek is er geen activiteit. Dus is er ook geen mogelijkheid om te verkopen denk ik.

Kan iemand ook even een goede site voor turbo's geven? Ik hou wel van korte termijn :D

Tegenwoordig heten ze sprinters en worden uitgegeven door de ING.

http://www.ingsprinters.nl/html/sea...ying=BEL+20&asset=Indices&p_type=&root=matrix

Hier staan een paar, maar het volume is te verwaarlozen. Als je toch met sprinters bezig wil, zou ik je aanraden om je richten op de AEX. Overigens versla je de grote jongens op lange termijn niet, maar als je het puur voor het gokken doet dan kan dat, maar rendement op lange termijn haal je er niet mee imo.

Laatst bewerkt:
Abn heeft nog wel turbo's toch? en sprinters dan van ing. Speeders heb je ook nog (commerzbank).

Turbo's bestaan inderdaad nog wel. Alleen je moet bij Binckbank, waar ik bij zit, erg goed zoeken om ze te vinden. Alleen sprinters staan nog in het lijstje dat je rechtstreeks kan aanklikken.

Ik vermoed dus dat er amper nog volume in turbo's zit.

ok bedankt, trackers en aandelen...

Heb 1,5 week terug asmi en ing gekocht en moet zeggen dat het wel lekker loopt.....vandaag weer omhoog. Ben benieuwd of we nu een keer door kunnen stoten richting de 345..........

al een tijdje niets gedaan met aandelen, iemand nog tips? Een overname binnenkort of iets dergelijks?

Mijn tip: blijf uit de buurt van aandelen. Ik heb helaas geen insider tips over overnames. :D

Ik ben trouwens bezig met het boek ''Bankroet'' over het ontstaan van de crisis. Leuk leesvoer. Daarnaast heb ik hier het boek ''The Great Crash, 1929'' liggen. Ik ben benieuwd wat de overeenkomsten zijn, want toen waren er nog geen ingewikkelde pakketjes en derivaten. Ik vermoed dat de overeenkomst hebzucht is.

Laatst bewerkt:
Kzou RBS kopen rond de 35 cent en dan een jaar of 2 wachten tot ie weer rond de 3 euro staat.
Pak je toch bijna 1000% rendement.

Dan kan je beter TomTom kopen voor 5,60 euro en wachten tot die weer op 68 euro staat. Ik ben alleen bang dat je lang kan wachten.

Ik zie tomtom daar niet meer heen gaan ook.
Dan heeft AMG meer kans, maar die oude toppen liggen allemaal ver weg ook.
Wessanen is wat twijfelachtig wat daar gebeurd. Zou je gokje mee kunnen wagen.
Verder liggen er nog kansen bij laatcyclische aandelen, maar wellicht is dat nog iets te vroeg.
Maar soms kun je beter te vroeg zijn dan net te laat ;)

Dan kan je beter TomTom kopen voor 5,60 euro en wachten tot die weer op 68 euro staat. Ik ben alleen bang dat je lang kan wachten.

tomtom zou ik idd niet doen nee.....

zo vandaag weer aardig wat gepakt.....5,86% op ing en 2,72% op asmi :)

nou hopen dat het de hele week groen blijft, voor als nog ziet het er goed uit iig.

Zijn geruchten dat Wessanen eventueel word overgenomen. Maar daarnaast zijn er ook geruchten dat er een aandelenemissie komt.. Dus tja, wat zouden we geloven? :D

De koers is vandaag weer gestegen naar een weekje van flink dalen. Vind het zelf nogal een link aandeel, maar veel rendement is niet uitgesloten, maar veel verlies ook niet.

AEX weer op 330 zojuist.
Bij een aantal zwaargewichten lijkt het stijgingspotentieel te verminderen, maar er zijn er nog wel die wat procentjes mogen inlopen.
We'll see..

Mmm acelor gaat weer hard. Twijfel om binnenkort te verkopen of te houden.. Was wel voor de LT.

Maar nu 2x gehad dat hij rond de 32 a 33 zat en toen weer aantal euros naar beneden pleurde.

Hopen dat hij weer die kant op gaat.. En dat ik dan niet te hebberig word en tijdig verkoop haha.

Terug
Naar boven