AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
AEX weer op 330 zojuist.
Bij een aantal zwaargewichten lijkt het stijgingspotentieel te verminderen, maar er zijn er nog wel die wat procentjes mogen inlopen.
We'll see..

hij is nog hoger gesloten........toch een lekker dagje geworden zo. dat is nu al 3 dagen achter elkaar.........Nou hopen dat de hele week zo blijft :D

zo na een iets lagere opening toch nu alweer groene cijfers........:)

weer een sterk bullische dag

even een update van mijn posities

turbo goud
turbo olie
KBC
iba (demat)
swiss hawk (ahum mag schrapt worden wnt voor dit aandeel schaam ik mij ;))
gold field LTD

comments?

ahja als iemand bij binckbank wilt, ik kan hem aanmelden zodat hij 100euro gratis aan transacties krijgt, pm me dan even

Zeer lekker dagje!

Actie van die 100 euro transactie tegoed was al afgelopen toch?

Zat me s te bedenken dat ik ook wel s wil weten hoe dat hele beleggen werkt enzo.. Leertips? En evt. sites/boeken waar dingen in uitgelegd staan..

Wel een goede dus:). Was die ook al tegen gekomen, dus die ga ik binnenkort zeker bestellen! Zijn er nog andere aan te bevelen boeken/websites..?
The intelligent investor is ook een aanrader, maar dan moet je eerst wat bekender zijn met beleggen.

www.iex.nl is een goede site. Daar kan je ook een internet portefeuille aanmaken, zodat je wat kan klooien met aandelen.

het is een begin he ;) vergeet je transactiekosten wel niet ^^
welke aandelen heb je?

ING only
het diepste dat ik stond is -14%
maar dankzij de voorbije weken ben ik uit het dal geklommen en is de weg naar een rijkelijk leven weer herbegonnen. Hell yeah!

op school doen wij ook zon beursspel, dat wie het meeste % winst heeft wint, winnaar gaat met zn klas naar zon onbepertke wok dinges en de 2e gaat karten dus wil wel winnen:P
alleen hebben van die flikkertjes laatst spyker gekocht waardoor ze nu +36% staan en derest, ook wij, -8 ofzo.

wat is een beetje goeie om in te beleggen? we mogen volgens mij bijna alle aandelen nemen

op school doen wij ook zon beursspel, dat wie het meeste % winst heeft wint, winnaar gaat met zn klas naar zon onbepertke wok dinges en de 2e gaat karten dus wil wel winnen:P
alleen hebben van die flikkertjes laatst spyker gekocht waardoor ze nu +36% staan en derest, ook wij, -8 ofzo.

wat is een beetje goeie om in te beleggen? we mogen volgens mij bijna alle aandelen nemen

Ik ga er vanuit dat dit beursspel niet lang meer duurt, dus dan er is niets zinnigs over te zeggen. Ik zou je echter aanraden om ING en Aegon te nemen, dat zijn vrij volatiele aandelen, dus dan heb je nog wel eens kans dat je op een dag 5-10% erbij hebt. Dat kan er overigens ook zo weer af. :D

nou duurt tot april/mei daarergens om op school te zitten best lang vind ik maar lang op de beurs is zeker 2 jaar ofzo?

ik zal wel ff wat ing en aegon kopen

Zelfs twee jaar is kort. Deze quote van Warren Buffett(beste belegger ooit) zegt alles:

Only buy something that you'd be perfectly happy to hold if the market shut down for 10 years.

fl**ker op met dat soort troep.

Terug
Naar boven