XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Goud is in 10 jaar tijd vervijfdubbeld en zie de potentie er niet zo van in. Moet er niet van hebben, er zijn betere edelmetalen dan. En als beveiling koop ik liever gewoon een put of vix tracker.

turbo'tje op goud gaat anders wel heel lekker bij mij :cool:

de potentie?
goud geraakt net als olie ooit op, en wordt gebruikt in oneindig veel zaken van ringen tot in computers, gsm's, ...

Laatst bewerkt:
Je zou natuurlijk nog harder gelachen kunnen hebben, als je short was gegaan (of puts had gekocht) ;)
Ach, ik ben blij dat ik op zo'n moment niet in de markt zit. Te volatiel naar m'n zin. Je kan fortuinen verdienen op korte tijd, maar ook weer kwijt raken.

ben niet van de puts, shorts, turbo's etc. Vind gewoon aandelen kopen en verkopen wel mooi zat. Het risico op die dingen vind ik gewoon te.....zeker in deze tijden.

ben niet van de puts, shorts, turbo's etc. Vind gewoon aandelen kopen en verkopen wel mooi zat. Het risico op die dingen vind ik gewoon te.....zeker in deze tijden.

mijn PF is maar 3,5k, te klein dus om echt gediversifieerd in aandelen te zitten

auw...deze week

Dikke actie :D

Hmm lijken nu langzamerhand misschien wel goede instapmomenten te komen.

lol ja dat dacht ik ook, dus heb ik met het oog op lange termijn wat bijgekocht

tracker bel20 (had ik al)
tracker op dow jones
4energy stock
movetis stock
strip arseus (k*t, kreeg je er toen bij. Aandelen verkocht, maar ik zou verlies doen moest ik die strips kunnen verkopen. Kan ik hier nog iets mee?)
turbo long op AGFA geavaert, die heeft bijna zijn stop loss bereikt (4.4) :eek:

erg leuk dat je dan net die grootste intraday daling meemaakt bij de dow 9% :(

Ik drufde geen turbo te kopen op de euro, had ik beter gedaan want die is gedaald. Hopelijk gaan de beurzen nu terug omhoog, ik heb dan toch maar stoploss orders ingebracht (ben ik nog niet goed in) en wil eigenlijk geen verlies nemen :D

haha ik durf ook geen verlies nemen
Dit gaat echt zo lang duren eer ik er terug uit ben :')
Maar ik ben er gerust in dat ze over 1 jaar toch weer een 40% hoger staan dan nu
Tenminste, als de beurs niet verder weg zakt :')

In december staan we rond de 200.

en staan we daartussen nog eens op 360 ofzo?

Nee, ik heb net in mijn glazen bol gekeken.

tis flink hoger geopend allemaal.......denk alleen dat het over een paar uur wel weer iets gaat zakken.

ING GROEP 16,05 %
mss komt het toch nog goed :D

18,15% op dit moment
Als hij hier blijft staan heb ik nog maar 11,.. % verlies :D
oh sunny day :D

oja jij had ing he??? Ik had em gelukkig vorige week maandag verkocht. Ik had iig nog iets van 4% winst......Heb nu een dag koop opdracht voor ing op 6 euro......maar die laat ik alleen doorgaan als ik aan het einde van de dag vertrouwen erin heb, en of ie uberhaubt naar 6 euro terug zakt hahahaha

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven