MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Dat was een mooi feestje en veel gelijkenissen met het huidige feest. Wat dat betreft zal het altijd hetzelfde blijven.

Bijna -3% zo net, nu weer iets omhoog.

Zijn er hier ook goud fans? Fok! zit er vol mee. The only way is up!

Zijn er hier ook goud fans? Fok! zit er vol mee. The only way is up!

Net zo goed een bubble natuurlijk maar wel een bubble die lang aanhoudt. Kan me nog herinneren dat ik op $ 250 in 2000 dacht dat het wel weer eens kon terugzakken naar jaren 70 waarderingen. Boy was I wrong, daarna eigenlijk nooit meer een dip geweest in de goudprijs.

Net zo goed een bubble natuurlijk maar wel een bubble die lang aanhoudt. Kan me nog herinneren dat ik op $ 250 in 2000 dacht dat het wel weer eens kon terugzakken naar jaren 70 waarderingen. Boy was I wrong, daarna eigenlijk nooit meer een dip geweest in de goudprijs.

Sommigen zijn overtuigd van hyperinflatie. Het feit dat Bennie Bernanke al een tijd aan het printen is en de inflatie nog niet echt hoog is vergeten ze even waarschijnlijk.

We gaan weer in de plus eindigen.

Gaat goed met de beurs, denk dat we over een week de 300 zullen zien

Hoe hebben jullie de valutahandel jezelf aangeleerd? Zoals sites als Babypips en Forexfox etc?

Wilde Aegon kopen, nog niet gedaan en het aandeel is inmiddels in 2 dagen bijna 20% omhoog. :(

Wilde Aegon kopen, nog niet gedaan en het aandeel is inmiddels in 2 dagen bijna 20% omhoog. :(

Je ging toch blijven wachten, ook al stond die nog eens 20 % lager. Is altijd moeilijk om een juist instapmoment te kiezen/gokken. Het is nog steeds niet te laat hoor.

Aegon is rotzooi, niet kopen.

Terug
Naar boven