AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
http://www.rtlzbeursspel.nl/

morgen begint weer nieuwe ronde van het rtl z beursspel, is wel lachen op zich. beetje rondkloten met hefboomproducten etc. . wordt ook gecoverd op rtl 7 (rtl z dus). Misschien leuk om een dbb sub-klassement op te zetten als daar animo voor is?

Heb 't vorige ronde geprobeerd, moet eerlijk zeggen dat ik toch wel vrij snel verveeld raakte.

Heb 't vorige ronde geprobeerd, moet eerlijk zeggen dat ik toch wel vrij snel verveeld raakte.

beetje ****ed up dat ze wel producten aanbieden met 60:1 hefbomen maar dat de koersen maar 1x per minuut ofzo bijgewerkt worden. heb echt shitloads aan winst misgelopen door dat verschil

Ik beleg al sinds juli 2013, eerste keer begonnen met 2000 euro

Was precies opt juiste moment, want dagen later was er een dikke spike en heb ik 300 euro gemaakt met mn aandelen (kosten erbij gerekend).

Toen kwam er heel wat nieuws dat de fed hun shit zou taperen, dus gewacht tot september ofzo. Tapering kwam er niet dus voor 17.000 euro aandelen gekocht. Ongerealiseerde winst schommelde tussen 300-800 euro. Heb de slecht presterenden verkocht zoals thombogenics (100 euro verlies), aedifica (vastgoedaandeel, boring as phuck, 30 euro verlies) en gdf suez (100 euro verlies).

Met al dat cash + extra cash voor +-6000 euro op twitter geinvesteerd (iets van 175 aandelen ofzo). Allemaal @ 40 dollar. 13 aandelen verkocht @ 68 dollar en al de rest op 60 dollar. Ik volg dat aandeel nog steeds maar ik wacht tot het nu in elkaar dondert eenmaal de eerste resultaten verschijnen.

Ik heb nu enkel bel 20 aandelen van ageas (98), delhaize(100), kbc ancora(100), kbc(40) en picanol(60). En 1te van de aex ING(200). Huidig ongerealiseerd rendement van 1600 euro ongeveer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kheb een cash positie van zo'n 5000 euro nu maar geen idee wa ik er nog mee ga doen.
Eigenlijk wil ik dat geld allemaal omwisselen in lira en thaise baaht omdat die buitenlandse munten zo sterk in waarde zijn gedaald en ik van plan benom naar turkije en thailand te gaan dit jaar. Alleen heb ik geen deftige wisselkantoor gevonden die het wel inruilt voor de huidige koers en geen dwaze kosten aanrekent, pure scam is dat.

Ik ben trouwens gewoon een student met veel te veel vrije tijd.
Kheb geen strategie, ik koop maar wat op mn gevoel op basis van de info dak lees. So far, so good. Zelf verwacht ik dat 2014 zeker een topjaar wordt, net zoals in 2013. Sinds juli regent het imo alleen maar positief nieuws op macro vlak, kwartaal 3 was precies goe nieuws voor bedrijven, kwartaal 4 iets minder (of was het nou 2 en 3, kweet nie meer :p)

Mijn nieuws haal ik vooral van de tijd, iex.nl, belegger.nl forum (wel een hoop zeveraars heb ik de indruk, precies kleine kinderen allemaal en halve garen) en marketwatch (al focusen ze vooral op usa, aex of bel 20 is quasi onbestaande daar).

Zijn er hier die vooral beleggen in de bel 20 en de brede brusselse markt ipv nederland ?
En welke aandelen vinden jullie zelf hot ? Ik neig ernaar om gewoon mn positie in kbc en ing te versterken. Ik peis dat beide banken de stresstesten zullen overleven van de ecb en dat zal ook een spike geven in de koersen ? (van kbc heb ik gelezen dat ze sterk staan, van ing heb ik gewoon een goed gevoel).

Hey beleggende DBB-ers.
Ik ben zelf een complete noob in beleggen, dus hoogstwaarschijnlijk is dit een nogal domme vraag. Anyways, een collega van mij beweert in anderhalf jaar tijd van 25,- euro 19500,- euro gemaakt te hebben met Plus500 (broker). Deze 25 euro heeft hij hier gratis gekregen als inschrijfbonus. Ik heb al een beetje gezocht en er blijkt een demo versie te zijn van deze app, toch beweert hij dat het wel de echte versie is en niet de demo. Hij is absoluut niet ingelezen in beleggen, dus het zou zo maar kunnen dat hij denkt zoveel geld te hebben terwijl dit helemaal niet het geval is. Een winst als deze lijkt mij iig compleet onrealistisch met beleggen, iemand een idee wat ik over het hoofd zie? Of lult hij gewoon compleet uit zijn nek, hij heeft me wel de app laten zijn van Plus500 en het bedrag stond er wel echt. Het is een goede kerel en ken em wel aardig, dus dat hij alles verzint lijkt me ook sterk.

Hey beleggende DBB-ers.
Ik ben zelf een complete noob in beleggen, dus hoogstwaarschijnlijk is dit een nogal domme vraag. Anyways, een collega van mij beweert in anderhalf jaar tijd van 25,- euro 19500,- euro gemaakt te hebben met Plus500 (broker). Deze 25 euro heeft hij hier gratis gekregen als inschrijfbonus. Ik heb al een beetje gezocht en er blijkt een demo versie te zijn van deze app, toch beweert hij dat het wel de echte versie is en niet de demo. Hij is absoluut niet ingelezen in beleggen, dus het zou zo maar kunnen dat hij denkt zoveel geld te hebben terwijl dit helemaal niet het geval is. Een winst als deze lijkt mij iig compleet onrealistisch met beleggen, iemand een idee wat ik over het hoofd zie? Of lult hij gewoon compleet uit zijn nek, hij heeft me wel de app laten zijn van Plus500 en het bedrag stond er wel echt. Het is een goede kerel en ken em wel aardig, dus dat hij alles verzint lijkt me ook sterk.
Lijkt me sterk verhaal. In theorie zou het kunnen, maar in theorie kan ik ook 20 keer achter elkaar een 6 gooien met een dobbelsteen. Denk dat hij je gewoon voor de gek houdt met de demo versie (waarbij je 20.000 euro startkapitaal krijgt)

Geld verdienen met Plus500 is heel moeilijk omdat ze automatisch je posities sluiten binnen 24 uur. Leverage effect is wel mooi natuurlijk, maar is meer een goksite mijns inziens.

Is het verstandig om aandelen in whiskey te kopen als je geen verstand hebt van beleggen?
En zo ja, waar? en hoe?

Hey beleggende DBB-ers.

Forex traden is echt zwaar speculatief (aka het staat niet ver van gokken). Die maat van je heeft of heel veel geluk of lult uit zijn nek, denk het tweede.

Forex traden is echt zwaar speculatief (aka het staat niet ver van gokken). Die maat van je heeft of heel veel geluk of lult uit zijn nek, denk het tweede.

Leek mij ook, maar aangezien die het aan iedereen vertelt zou ie wel een heel grote zwetser zijn.

Leek mij ook, maar aangezien die het aan iedereen vertelt zou ie wel een heel grote zwetser zijn.

dat zal dan wel haha. de kans dat je zonder kennis van €25 €1950 maakt in korte tijd is ong net zo groot als dat je de staatsloterij wint
2 keer achter elkaar

Trackrecord van fondsen die enkel in belgie investeren.

Je hebt een instapkost en dan jaarlijks terugkerende beheerkosten en dan ben je set.

@bascross: wat houdt een strategie precies in ? Zo van: mensen worden ouder, dus nu investeren in rusthuizen en medicatie ? Das strategie voor 10 jaar right. (als ik in vastgoedfondsen zou investeren en pfizer, dan lijkt zoiets sterk op dividend beleggen wat ik nu al doe)

Aex onder de 400 :D

De dag voor de delhaize ook al mn aandelen verkocht. 250 euro winst op gepakt, maar gisteren kwam er bijna 4 euro op de aandeel extra. 400 euro misgelopen :roflol:

Men zegt dat je nooit arm wordt door winsten te pakken, maar dat is overduidelijk gay talk.

Het gaat echt hard naar beneden nu. Van 1400 profits naar 800 euro at the moment. Eigenlijk wel een ideaal instapmoment, maar 1 euro = 3.2 lira kan ik echt niet laten :D

Via detijd.be
08.30 uur: Goedemorgen! Wall Street beleefde de op één na slechtste dag van het nog prille beursjaar 2014. De Dow Jones tikte goed 1 procent lager af. Beleggers toonden zich opgeschrikt door de groeipijnen op de opkomende markten. De Chinese economie koelt af, beleggers vluchten onverkort uit Turkije weg en nemen nu ook zwaar Argentinië onder vuur. De Argentijnse peso incasseerde de grootste klap in 12 jaar.
Het ziet er dus naar uit dat de Bel20 ook vrijdag de aanval niet zal kunnen inzetten op de grens van 3.000 punten. Te meer daar er dit keer geen grote Bel20-bedrijven met resultaten komen die de beursbarometer deels kunnen losweken van de algemene beurstrend. Dat was donderdag wel het geval: de Bel20 sloot als zowat enige beursindex zo goed als stabiel, met dank aan de verrassend sterke update van indexzwaargewicht Delhaize.
Op resultatenvlak is het vrijdag traditioneel iets rustiger. In Brussel is het uitkijken hoe beleggers de resultaten van rederij CMB onthalen, op Wall Street komt consumptiereus Procter & Gamble met cijfers op de proppen.

iemand vandaag veel geld verdiend?

Europa hard onderuit vandaag door verslechterende economie China:

CAC 40 4.167,30 -113,66 -2,66%
IBEX 35 9.862,50 -378,70 -3,70%
DAX 9.402,50 -228,54 -2,37%
FTSE MIB 19.442,00 -372,55 (-1,88%)

preview_4632434.jpg

ach, sell off is gewoon een mooi instapmoment. Zo moet je da zien, wees geen f**got

---------- Toegevoegd om 17:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:54 ----------

En woensdag komt dit op ons af

Vergadering Federal Reserve. De Amerikaanse centrale bank zal wellicht voor de tweede maand op rij beslissen minder geld in de economie te pompen. Economen verwachten dat de Fed de geldinjectie vermindert van 75 naar 65 miljard dollar per maand. De centraal bankiers zijn ervan overtuigd dat het economisch herstel doorzet.

FB met 16% omhoog geschoten vandaag :-). Winst en omzet vielen beide hoger uit dan verwacht

Iemand geld in twitter zitten? Shit is aan het instorten na het Q4 report

0,5% in de min noem ik nou niet bepaald instorten... Wat er met 3D systems is gebeurd, dat noem ik instorten :(

Terug
Naar boven