Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Dat klopt, dat werkt op korte termijn. Je kan met een hele verkeerde strategie door geluk toch nog aardig lang standhouden en geld verdienen. However, als je beleggen lange termijn wilt volhouden (met rendement) moet je de markt begrijpen en verder kijken dan je neus lang is.

Nu aardig rondt de 4k winst, voor een 20 jarige kan ik hier best lang op teren :P

Waar zou ik nu op de korte termijn op kunnen cashen dan?

Dat zou iedereen wel willen....

---------- Toegevoegd om 12:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Daar is die dan..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En hoe verloopt jou dag :wave2:

Je hebt een portefeuille van meer dan 500.000 euro dus? Sounds legit.

Imtech, -17%. Ben net vorige week volledig ingestapt omdat Jeroen de tip gaf:(

Binck is al een paar uur aan het bellen om een margincall door te geven, zal de boot dan maar verkopen.

Aah vandaar die rode kaart..

14.42 uur: De vrije val van Imtech duurt maar voort. Vandaag tuimelt de technischedienstverlener in Amsterdam nog eens 17 procent naar 0,47 euro. Wie nog hoopte dat het bedrijf na de boekhoudschandalen in Polen en Duitsland snel overeind zou kunnen krabbelen, is er na de erg sombere trading update vrijdagochtend aan voor de moeite. Het Financieele Dagblad brengt vandaag een verbijsterende reconstructie over Imtech. Vooral dan het Pools pretpark Adventure World Warsaw (AWW), dat Imtech in samenwerking met de lokale verantwoordelijken oppompte van 50 miljoen tot een megaproject van 680 miljoen.

We citeren even het FD:

Alleen de financiën zijn een probleem. Imtechs Poolse dochter, in de naam de hoofdaannemer van het project, zou garanties verschaffen voor de vooruitbetalingen door AWW. Voorschotten, die AWW dan moet storten op rekening van Imtech Polen.

Op die manier staat Imtech zelf garant voor de financiering van het pretpark en stromen de Poolse miljoenen keurig in de boeken van het moederbedrijf. Geld, dat er in werkelijkheid niet is.

Imtech regelt uiteindelijk een complexe deal met de obscure Oostenrijkse Meinl Bank, een constructie die een tijd moet verbergen dat AWW géén financierders heeft.

Imtech, -17%. Ben net vorige week volledig ingestapt omdat Jeroen de tip gaf:(

Binck is al een paar uur aan het bellen om een margincall door te geven, zal de boot dan maar verkopen.

Dan heb je toch echt niet mijn tips opgevolgd want ik heb er juist wel dikke winst mee behaald. en heb toch al mijn bevindingen op dit forum gezet..

Dat klopt, dat werkt op korte termijn. Je kan met een hele verkeerde strategie door geluk toch nog aardig lang standhouden en geld verdienen. However, als je beleggen lange termijn wilt volhouden (met rendement) moet je de markt begrijpen en verder kijken dan je neus lang is.

Ga naar coca cola aandeel.
Ga naar 5 jaar terug
Alleen maar gestegen
Simpele buy and hold strategie en ge maakt al geld.

Dan heb je toch echt niet mijn tips opgevolgd want ik heb er juist wel dikke winst mee behaald. en heb toch al mijn bevindingen op dit forum gezet..

Je zei alleen maar dat er een correctietje was, ondertussn staat imtech lager dan voor die enorme stijging

Je zei alleen maar dat er een correctietje was, ondertussn staat imtech lager dan voor die enorme stijging

Ik heb mijn call order nu op 0,36 staan. En indderdaad is weer lager gezakt, maar dit komt grotendeels omdat de aex onderuit is gegaan dus elk aandeel flink gezakt is.
+ slechte kwartaal cyfers maakt het allemaan niet beter.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Niet dat ik die zooi overigens echt gekocht heb, dit soort rommel is alleen leuk voor de gare bounces waar je zo snel mogelijk weer van je positie af moet zijn.

Jep, imtech is gevaarlijk om in te beleggen. Zodra ik winst heb sluit ik hem ook zo snel mogelijk, heb mijn vorige order op 0,54 gesloten terwijl ik veel meer winst kon maken.

AEX -0,3%, Imtech -17%. Makes sense.

Ik heb mijn call order nu op 0,36 staan. En indderdaad is weer lager gezakt, maar dit komt grotendeels omdat de aex onderuit is gegaan dus elk aandeel flink gezakt is.
+ slechte kwartaal cyfers maakt het allemaan niet beter.

---------- Toegevoegd om 14:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Jep, imtech is gevaarlijk om in te beleggen. Zodra ik winst heb sluit ik hem ook zo snel mogelijk.

Alsof je met zon call winst maakt als de facto het aandeel gewoon gedaald is sinds je instap. Of krijg jij gratis opties?

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:08 ----------

AEX -0,3%, Imtech -17%. Makes sense.

Gewoon een beta van 57.
Als ik gelijk hebt komt het door mijn feilloze technische analyse en scherpe imzichten. Maar als ik geen gelijk heb is het de schuld van de markt en kan ik er niks aan doen

Ja je hebt gelijk, ik ga vijf jaar geleden instappen

thats not the point moran.

punt is dat een simpele buy and hold u al geld kan opbrengen, terwijl ruud iets veel complexer impliceert als je zijn post leest.

Koop dan nu cola en in 5 jaar tijd zult ge ook winst maken, met een simpele buy and hold. Dan niet in koerswinsten, maar wel in de dividenden

thats not the point moran.

punt is dat een simpele buy and hold u al geld kan opbrengen, terwijl ruud iets veel complexer impliceert als je zijn post leest.

Koop dan nu cola en in 5 jaar tijd zult ge ook winst maken, met een simpele buy and hold. Dan niet in koerswinsten, maar wel in de dividenden

Je kunt toch niet zeggen dat je strategie werkt als je 'm hebt getest tegen historical data? Wat bedoel je precies?

Zijn er ook aandelen die je kan kopen die redelijk safe zijn, maar waar je wel winst op maakt dat groter is dan wanneer je het spaart bij de bank (1.6% ofzo)?

Jazeker, bijna de ganse aex en bel 20 :D
Er zijn amper aandelen die gezakt zijn sinds juli 2013

Zoek gewoon de dividend aandelen op die niet al te volatiel zijn, daarvan kunde 100+ euro per jaar maken op basis van 3000-4000 euro inleg. Beter zult ge niet vinden.

Ik heb het dan over europese aandelen.

Op de amerikaanse aandelen betaal je extra belastingen op de dividenden, maar ook daar heb je safe as phuck aandelen (coca cola, disney en imo ook apple (maar das discutabel)).

Terug
Naar boven