Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
obligatieprijzen zijn afhankelijk van de huidige marktrente van soortgelijke obligaties.
als jij obligatie x koopt met 7% rente en 2 jaar later wordt eenzelfde obligatie voor 9% afgesloten dan is die eerdere obligatie minder waard dus, daar kunnen die rendementsverschillen vandaan komen
Tiens, bear market lijkt realiteit te worden en broto is foetsie. Toch blij dat ik geduld heb geoefend, alles hangt nu weer van de fed af. Ben benieuwd hoe ze de komende tijd gaan reageren...

Ik ga het gewoon lekker aanhouden, dit verlies ga ik nu niet pakken en de vooruitzichten zijn wel weer iets beter geloof ik
Kan ik met 10 euro 'beleggen' om eens voor de lol te kijken of het wat is? Of is er een minimale inleg van X?
Zijn er ook site's of boeken voor de absolute beginner?
Chinezen grootste aandeelhouder van Accor
Een Chinese hotelgroep is de grootste aandeelhouder geworden van Accor, Europa's grootste hotelgroep AC -0,91% en wereldwijd lid van de top vijf met ketens als Novotel, Ibis en Sofitel. Sébastien Bazin, CEO van Accor ziet geen probleem, 'het is een teken van vertrouwen in Accor', klinkt het. Einde januari meldde Jin Jiang dat het 5,5 procent van de aandelen had verworven, dat belang is nu gestegen tot 6,05 procent.
Volgens Bazin is de intrede van Jian Jiang 'vriendschappelijk' en hebben de Chinezen hun move vooraf gemeld, maar wat hun precieze intenties zijn is niet duidelijk. Jin Jiang kocht vorig jaar de eveneens Franse groep Louvre Hotel (Campanile, Kyriad) over van Starwood. Accor van zijn kant sloot einde januari een strategisch akkoord met een andere Chinese groep, Huazhu Hotels. De Fransen kochten 10,8 procent van het kapitaal.
Begin vorig jaar viel een Franse-Belgisch icoon, Club Med, in handen van het Chinese Fosun.