- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pump and dump aandelen. Nu was ik zelf niet vies een mooie shuffle maar dit is gewoon troep. Pennystocks die worden gehyped maar 0,0 waarde hebben.
Kijk eens naar de film Boilerroom zou ik zeggen.

vrees dat je gelijk hebt..
toch wel benieuwd tot hoe hoog zo'n pump and dump aandeel kan klimmen, alleen maar doordat deze gehyped wordt. Zal de film Boilerroom maar es huren dan![]()

Je order zal gegaan zijn, stoploss is overigens net niet gehaald. Die turbohandel is wel listig, ze hebben waarschijnlijk geprobeerd om ING gewoon er doorheen te drukken. Straks een nieuwe poging.
ING wordt verder omlaag getrokken, bijna sub 21 nu. Dumpen was een goede keuze, Jeroen.

Zelf loop ik gewoon weer te k*tten. Mijn favoriet Akzo maakt een mooie sprong en de calls die ik gisteren wilde kopen heb ik maar niet aangeschaft omdat ik gisteren geen tijd had om alles te volgen. I suck.
Tsja, heb er wel heel bruut verlies op geleden.
Anyway, wat TL goud erbjj gekocht toen het wat inzakte om morgen een ritje richting 1000 te maken.
Verder geen aandelen meer nu even op CXP na. Ga er nog wat opties in kopen en dan lekker wachten op Staples. Denk dat hier geduld straks beloond gaat worden.
Voor de midden lange termijn over een maandje of wat maar weer eens financials oprapen. Mits alle lijken uit de kast zijn gedonderd en ze weer richting betere koersen gaan klimmen.
Ze gingen hard vandaag ja, balen!
Naja, ook maar richting CXP kijken dan?
en voor de rest.. ik zou momenteel niet long gaan op een index..

Goud valt niet echt te manipuleren, daarvoor is het volume veel te hoog. Als er veel geshort wordt kan de prijs aardig gedrukt wordt. Het is een signaal van kracht als goud dan intraday een rebound heeft.
Vergeet je ideeen over manipulatie van de markt maar, het is meer speculatie dan manipulatie. Manipulatie lukt gewoonweg niet bij een grondstof als goud of bij een valuta zoals de dollar. Speculatie kan echter wel een koers sterk beinvloeden en is eigenlijk in dit soort tijden 1 van de belangrijkste motoren van de markten.
Dus jij beweert dat,een land of instelling, pas op dus geen persoon e.. een land of instelling goud ni kan manipulleren?
Wat staat er bij CXP te gebeuren dan? Een hoger bod?

)CXP had ik gewoon moeten kopen toen ik mijn order had klaar staan. Dit jaar is het jaar van de niet uitgevoerde orders tot nu toe.

Manipuleren niet, de prijs drukken of opvoeren wel. Dat is geen manipulatie maar speculatie. Goudprijs wordt intraday hoofdzakelijk door daytraders bepaald, traders die net zo nerveus handelen als je momenteel ziet bij aandelen en opties. Deze markt is behoorlijk volatiel en goud is daar op geen uitzondering.
Vandaag werden o.a. twee rentebesluiten verwacht (EU,UK) , dat kan van grote invloed zijn op o.a. de goudprijs en ook op de dollarprijs. De goudprijs is gemeten in dollar en een lagere rente in EU en UK had een dollaropleving kunnen opleveren en daarbij een lagere goudprijs.
Dat kan dus een goede verklaring zijn waarom goud een spike omlaag kent.
Is een speculatie twv MILJARDEN dollars op 10 MINUTEN tijd..
wsl door een overheidsinstelling.. blijft dit speculatie of mag ik dit in mijn ogen toch wel aanzien als manipulatie?
Ga ik wel van uit ja!
Aandeel van 5.30 naar 7.85 zien stijgen door het 1ste bod.
Zit er nu redelijk diep in, aandelen, turbo's en probeer nog wat calletjes aan te schaffen, zie dit niet snel verkeerd gaan.
(Naja, dacht ik van ING ook.)