AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Er zit wel heel veel overlapping in jouw samenstelling en ben je heel geconcentreerd op tech

SP en allworld hebben al nagenoeg dezelfde top 10 .
All world zit er bij voor net wat extra diversiteit, geen totale afhankelijkheid van US market

Tech is idd hoog, maar wel een bewuste keuze gezien ik daar nog wel veel groei verwacht

All world zit er bij voor net wat extra diversiteit, geen totale afhankelijkheid van US market

Tech is idd hoog, maar wel een bewuste keuze gezien ik daar nog wel veel groei verwacht

Als je bereid bent de diepe klappen uit te zitten en je jezelf daar bewust van bent , prima

Kijk eens naar een Equal weight SP500 ETF. Doet het prima, stijgt wat minder hard als SP maar daalt op een dag als vandaag ook significant minder. Geeft mij een deel rust en stabiliteit terug in mn portfolio en je kan makkelijk inschalen en uitschalen door de lage aanschafprijs en aanhoudkosten.

Vandaag:
Sp500 : -5%
Sp 500 EW: -2.7%

Als je bereid bent de diepe klappen uit te zitten en je jezelf daar bewust van bent , prima
Ja probeer nu nog vrij agressief geld erin te pompen nu ik het kan missen
Kijk eens naar een Equal weight SP500 ETF. Doet het prima, stijgt wat minder hard als SP maar daalt op een dag als vandaag ook significant minder. Geeft mij een deel rust en stabiliteit terug in mn portfolio en je kan makkelijk inschalen en uitschalen door de lage aanschafprijs en aanhoudkosten.

Vandaag:
Sp500 : -5%
Sp 500 EW: -2.7%
Een lager risico tegenover een iets lagere return is voor mij het nu niet waard, of nodig voor mijn rust/gesteldheid.

Ja probeer nu nog vrij agressief geld erin te pompen nu ik het kan missen

Een lager risico tegenover een iets lagere return is voor mij het nu niet waard, of nodig voor mijn rust/gesteldheid.
Zelfde risico als je allworld iig. Maar ik snap je insteek. Waarom niet alles op de Nasdaq als het toch niet uitmaakt?

Vandaag kleurt erg rood. Ik zal geen getallen noemen maar ik kon er nog niet om lachen. Uiteraard wel mooie momenten om een aankoop hier en daar te doen.

IMG_9915.jpeg

sinds COVID niet meer zo’n dip gehad in korte tijd volgens mij. PF aardige klap gehad vandaag maar dan ook gebruik gemaakt van koopkansen.

Durven jullie het al aan of wachten jullie?

sinds COVID niet meer zo’n dip gehad in korte tijd volgens mij. PF aardige klap gehad vandaag maar dan ook gebruik gemaakt van koopkansen.

Durven jullie het al aan of wachten jullie?
Ik begin nu wel weer wat te kopen maar houd nog wel rekening met een mogelijk daling van 20% op de S&P500 vanaf dit punt, dus gewoon maandelijks een vast bedrag de komende tijd inleggen.

We gaan nog wel echt pijn zien komende tijd denk ik. Heb wel aardig wat ingekocht al maar ga nu eerst ff wachten tot we uitbodemen voor ik weer inschaal.

Als er morgen weer een daling is kopen wij weer een maandbedrag extra bij, deze keer wat meer EU markt.

We gaan nog wel echt pijn zien komende tijd denk ik. Heb wel aardig wat ingekocht al maar ga nu eerst ff wachten tot we uitbodemen voor ik weer inschaal.
Ja ik ben blij dat ik het bij 1 maandinleg extra heb gehouden en niet een groter deel van mn beleggingsbuffer heb aangesproken. Ik vermoed dat we 80 dollar voor een SP500 etf( vanguard VUUA)wel kunnen gaan aanspreken. Ik zie daarboven geen echte sterke levels. Maar eerlijk is eerlijk. Alles wat we nu wegblazen is veel gebakken lucht van de techsector dusnals ongezond wil ik dit niet meteen beschouwen. Even de boel uitflushen.

Terug
Naar boven