Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkoop die hut van jullie en koop een tijdelijke camper.🤡Ik moet vooral even bepalen hoeveel geld ik echt nog achter de hand wil houden om zo dus geen geld in te leggen dat ik niet kan missen.
Hoewel, ik heb sinds een maand direct toegang tot mijn vaders spaargeld.![]()
Ja dit heb ik ook. Heb een spaarpot achter de hand voor kosten onvoorzien voor onze nieuwbouw woning volgend jaar maar mochten we echt nog een eind dalen denk denk ik er zelfs aan hier een klein plukje uit te halen.Ik moet vooral even bepalen hoeveel geld ik echt nog achter de hand wil houden om zo dus geen geld in te leggen dat ik niet kan missen.
Hoewel, ik heb sinds een maand direct toegang tot mijn vaders spaargeld.![]()
Was er niet een Nederlands gezin, jaren terug, dat hun hele hebben en houden verkocht, crypto kocht van de opbrengsten en voor wie dit erg gunstig heeft uitgepakt?Verkoop die hut van jullie en koop een tijdelijke camper.🤡
KLopt en zijn al jaren op wereldreis daarvan. 👍Was er niet een Nederlands gezin, jaren terug, dat hun hele hebben en houden verkocht, crypto kocht van de opbrengsten en voor wie dit erg gunstig heeft uitgepakt?
Mijn vriendin is vanaf woensdag een aantal dagen weg met haar zus. Tijd om een paar belletjes te doen en haar auto te verkopen.
Zo extreem zal ik het nooit doen, maar we hadden/hebben wel een aantal niet noodzakelijke maar wel redelijk grote uitgaven gepland. Dat is o.a. de reden geweest om onze DCA aankopen van onze werkgever tijdelijk stop te zetten. Het idee was om dat geld nu de komende maanden gewoon te sparen, onze bonussen en vakantiegeld erbij te leggen en dan na de zomer een aantal posities te verkopen.Verkoop die hut van jullie en koop een tijdelijke camper.🤡
Ik zou morgen voor de mercedes een dikke BBS breedset van een paar rooien gaan halen maar ik heb de afspraak afgezegd. Dat geld laat ik liever even werken. Zo blijft mn beleggingsbuffer onaangetast voor evt komende dalingen en heb ik toch de kans van vandaag kunnen nemen. Heb de laatste weken namelijk aardig wat extra bijgekocht en wil die buffer niet leger gaan trekken. Dus stel ik net als jij even een aantal niet noodzakelijke aankopen uit.Zo extreem zal ik het nooit doen, maar we hadden/hebben wel een aantal niet noodzakelijke maar wel redelijk grote uitgaven gepland. Dat is o.a. de reden geweest om onze DCA aankopen van onze werkgever tijdelijk stop te zetten. Het idee was om dat geld nu de komende maanden gewoon te sparen, onze bonussen en vakantiegeld erbij te leggen en dan na de zomer een aantal posities te verkopen.
Ik ga dat plan nu wel even serieus overwegen, als er geen stijging komt de komende maanden wil ik na de zomer eigenlijk niet verkopen en dan heb ik er ook niets aan om al dat geld op de bank te hebben staan. Op dit moment lijk het dus de beste keuze om dat geld (des noods) voor korte duur toch te beleggen.
Afremming van momentum, bodem in zicht ?Een opening van ruim 3% lager bij de S&P500 valt me mee.

We zijn al over de helft van de daling die ik maximaal verwacht tov de ATH, dus morgen maar alles goed eens goed in kaart brengen en een plan gaan maken.
Waarschijnlijk gelukzoekers die dit weekend bedacht hebben om vandaag zonder plan gewoon maar wat te kopen.
Liquiditeit voor de grote partijen om hun plukken te dumpenWaarschijnlijk gelukzoekers die dit weekend bedacht hebben om vandaag zonder plan gewoon maar wat te kopen.
Laat maar zakken, tot de grond.
Laat maar zakken, tot de grond.
DIt zou een te korte daling zijn om long term van te profiteren. Mag van mij best blijven hangen rond deze koers. Maar nog 10% eraf zou pas leuke toekomst gains geven
kijk: https://youtu.be/fDlUYTysLk8?si=4IGbNi5D11bV_U4W
Nee maar brengt met een paar aankopen mijn Gemiddelde Aankoopsprijs goed naar beneden. Heb deze 2 weken mn GAK met bijna 2 euro naar beneden kunnen brengen met een aantal extra inlegbedragen.