Niet alleen tech hoor, chemie en energie heeft over de hele sector ook veel verlies geleden.Maar eerlijk is eerlijk. Alles wat we nu wegblazen is veel gebakken lucht van de techsector dusnals ongezond wil ik dit niet meteen beschouwen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet alleen tech hoor, chemie en energie heeft over de hele sector ook veel verlies geleden.Maar eerlijk is eerlijk. Alles wat we nu wegblazen is veel gebakken lucht van de techsector dusnals ongezond wil ik dit niet meteen beschouwen.
Je hebt gelijk. Keek enkel even naar de Tech sectorNiet alleen tech hoor, chemie en energie heeft over de hele sector ook veel verlies geleden.
Vandaag weer een overzicht gemaakt van mijn portfolio, dat begint langzaamaan toch wel pijn te doen. Maar dat betekent ook da inschalen vanaf nu wel een goed idee kan zijn. Nu alleen nog vasthouden aan mijn plan.We gaan nog wel echt pijn zien komende tijd denk ik. Heb wel aardig wat ingekocht al maar ga nu eerst ff wachten tot we uitbodemen voor ik weer inschaal.
Dat is alleen een voordeel als je de komende tijd geen cash hebt?Het enige voordeel wat zou kunnen gebeuren in zo’n geval als dit is dat zodra de bodem bereikt is er waarschijnlijk wel snel een redelijk bounce kan komen.
Nou ja ik ga er gemakshalve wel even vanuit met mijn opmerking dat je stapsgewijs indd wel wat hebt ingeschaald en cash positie flink verlaagt hebtDat is alleen een voordeel als je de komende tijd geen cash hebt?
Goed geduld gehad.. ik heb helaas achteraf te vroeg ingeschaald. Voornamelijk achteraf want had een plan gemaakt uiteraard waar ik achter stond, had nooit verwacht dat eth zover zou dalen.Voor iedereen is de situatie natuurlijk anders. Ik heb “toevallig” mijn winstnemingen van ETH van boven de €3500 nog aan de zijlijn staan.
Shell -12,5% in 3 dagen.Je hebt gelijk. Keek enkel even naar de Tech sector
Bij mij is het gewoon toeval, door het slechte nieuws vanuit mijn werkgever begin januari had ik toen besloten al mijn entry's bij crypto weg te halen en vanaf begin november had ik best wat winst gepakt op diverse altcoins en ook ETH, bij die laatste werd mijn TP gefrontrunt en die heb ik toen op 6 dec op ongeveer een procentje onder de latere high geplaatst. Dus door omstandigheden icm veel geluk is dat zo gekomen.Goed geduld gehad.. ik heb helaas achteraf te vroeg ingeschaald. Voornamelijk achteraf want had een plan gemaakt uiteraard waar ik achter stond, had nooit verwacht dat eth zover zou dalen.
Laat mijn positie nu gewoon staan, zie wel wat het wordt.
Weet niet zo goed wat ik er van moet vinden, gaan we daar ooit nog een ath maken?
Overigens ben ik wel erg blij dat crypto zich wel goed staande houdt in deze paniek op de beurzen.
Laten we het er gewoon niet over hebben oké?Vandaag sluiten op dit niveau op de s&p is bearmarket confirmed, kan snel gaan haha.
Crypto gaat nu ook mee
Begint nu wel echt pijnlijk te worden haha
En daarna lachen we des te harder. Iig de mensen die erop geacteerd hebben🤩😍
Nou ja we kunnen een gofundme starten?Verscheidene 'experts' zeggen dat een verdere daling van een goede twintig procent verre van uitgesloten is.
Tot zover ons plan voor een vakantiewoning in Scandinavië en een V8/V10 cabrio. Dit zijn dalingen waar op moet worden ingesprongen.
Ik denk dat ie bedoelt te zeggen dat het geld nu in crypto en aandelen gaat ipv auto en huis.Nou ja we kunnen een gofundme starten?
Crisis slaat zo wel echt toe hè. 😋
DIt is geen slechte suggestie. Help Laxeermiddel de zomer door. Ik ga het overwegen. 😜Nou ja we kunnen een gofundme starten?
Crisis slaat zo wel echt toe hè. 😋
Dit, inderdaad. Hoewel het één het ander niet uitsluit zijn dit dalingen waar zo ontzettend veel geld mee verdiend kan worden dat extra pleziertjes gerust een jaartje uitgesteld kunnen worden.Ik denk dat ie bedoelt te zeggen dat het geld nu in crypto en aandelen gaat ipv auto en huis.
Crypto koop ik zelf niet meer bij. Aandelen wel
Verscheidene 'experts' zeggen dat een verdere daling van een goede twintig procent verre van uitgesloten is.
Gewoon beginnen en accepteren dat de S&P500 nog wel 25% kan dalen. Als je nog geen positie hebt zou je daar eigenlijk op moeten hopen.
Mijn homemade variabele/hybride inlegstrategie kan nu mooi gaan werken/testenDIt is geen slechte suggestie. Help Laxeermiddel de zomer door. Ik ga het overwegen. 😜
Dit, inderdaad. Hoewel het één het ander niet uitsluit zijn dit dalingen waar zo ontzettend veel geld mee verdiend kan worden dat extra pleziertjes gerust een jaartje uitgesteld kunnen worden.
Crypto koop ik mondjesmaat ook bij. Tijdens de flinke stijging heb ik stapsgewijs een groot deel verkocht, het doel is om diezelfde aantallen wel weer in te kopen. Aandelen heb ik niet genoeg uitgeschaald op de weg naar boven dus dat is enkel positie vergroten.