AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
429,43, gaat nu echt snel.

Sidenote, Carlyle Capital is bijna ten gronde. $16,6 miljard pleite en gelet op de hefbomen die zijn toegepast zal er nog wel meer geld verdampen.

Laatst bewerkt:
Mn omega pharma c en p staan ook allebei close tegen de 100 en -100, en er zijn nog geen resultaten uit :D hopelijk zijn ze slecht, dan pak ik toch wel nog mooie winst :D

en ga mn turbo op goud ook verkopen zodra hij 1000raakt ;) of beetje eerder :D
voor de rest ben ik aan het twijfelen om short posities op indexen in te nemen.. maar met deze markten weet ik het niet goed.. straks komt er weer zo een "fake" goed nieuws bericht naar buiten en kleuren ze weer volop groen.. de beleggers reageren nu precies bij het minste goed nieuws euforisch..

Tot ze niet meer reageren en de pl**ris uitbreekt. Dat moment zit er aan te komen. Jammer genoeg mijn TS AEX niet meer in bezit. Maar gelet op die achterlijke rallies misschien maar beter ook.

Tot ze niet meer reageren en de pl**ris uitbreekt. Dat moment zit er aan te komen. Jammer genoeg mijn TS AEX niet meer in bezit. Maar gelet op die achterlijke rallies misschien maar beter ook.

Idem, zoals ik eerder had gepost is mijn TS AEX spijtig genoeg geraakt tijdje geleden.. ik was nu aan het denken aan een optie maar daar weet ik nog niet echt veel over.. de c en p constructie waar ik nu in zit is eerder een probeerseltje mee uitgewerkt met iemand die er meer van kent

Laatst bewerkt:
hoelang blijt zo'n turbo long geldig?Of heeft dat geen tijdsbeperking zoals opties? Opties krijg ik trouwens ook nog niet onder de knie (in theorie wel, maar praktijk is iets anders).

Gezien de situatie in china, zou een short op de index(en) wel gaan denk ik. Goud zal eerst even doorstijgen tot 1000 (iets meer) en daarna een correctie ondergaan van zo'n dikke 50$. Technisch geanalyseerd dan toch. Financials weer sterk gezakt en ook omega pharma steven. Eigenlijk alles in de Bel20 :D

Turbo loopt tot de stoploss geraakt wordt. Houdt wel rekening met een rentevergoeding waardoor de waarde uit een turbo ook langzaam verdwijnt.

Hoppa, weer even 200 euro gepakt op een aex ts:)

Goud nu op 998:)

• Topic Starter Topic Starter
Zo hele porto leeg (ook goud+zilver eruit met winst) op CXP, turbo's CXP en calls CXP na (en een heel klein plukje KPN).

Denk eraan nog 1000 TL CXP 7.00 te kopen @ 1.10. Verwacht dat deze na een goed bod toch wel richting 2.10 kan stijgen. Toch weer 1000,- in the pocket die ik hard nodig heb mijn maart call te kunnen exercisen.

Schaduw helaas:D ''Durf'' het nog steeds niet aan.

Schaduw helaas:D ''Durf'' het nog steeds niet aan.

:D Tja virtueel had ik nu al tig keer klappers gemaakt maar in real life heb ik toch wel koudwatervrees. Kan geen grip op deze markt krijgen ook al is de richting die ik verwacht wel bijna iedere keer goed.

DOW trouwens alle winst van de pompactie van de FED weer kwijt. Dat is verdomd snel gegaan, dure reddingsactie die voor de beurzen niet echt goed lijkt uit te vallen. Probleem is alleen dat liquiditeit net zo hard opdroogt als diverse hedgefunds omvallen. Carlyle was/is dan geen hedgefunds maar het zorgt wel weer voor een grote schadepost bij banken.

Laatst bewerkt:
VS toch weer iets in de plus. Zal mij benieuwen morgen.

Op CXP sta zit ik aan de zijlijn de komende tijd. Geeft wel een klein stukje rust kan ik je vertellen.

Zal echter nu wat cash weer moeten inbrengen van mijn betaalrekening om eventueel voor donderdag in staat te zijn 10 C opties CXP 8,40 te exercisen.

Amerika weer in de min. Om 14uur nog ff lekker winst gepakt op cac 40 tl, aex tl en amx tl:D

Mijn c en p op omega pharma zijn goed afgelopen ;)

mijn calls => -100%
mijn puts => 214% :D:D:D

en goud tegen de 1000 mmm voelt lekker vr mn porto ;)

Na wat onderzocht te hebben en gelezen ben ik ook ingestapt in Corporate Express TL 7,00 300stuks à 1,10 ;)

Het is echt een teringbende op de beurzen nu. De problemen bij Bear Stearns zullen niet alleen staan lijkt me, als dit doorsijpelt gaat echt de pl**ris uitbreken. Dan kan de FED met 2.000 miljard gaan strooien. Ze hebben overigens bij Bear Stearns ook weer ingegrepen, weer een paar miljard down the drain.

Na wat onderzocht te hebben en gelezen ben ik ook ingestapt in Corporate Express TL 7,00 300stuks à 1,10 ;)

Heb ze voor 1,15 (1000 stuks). Had beter fftjes kunnen wachten.

Naja, maandag of dinsdag duidelijkheid.

@Eric:
Stel ik verzilver 10 Calls heb ik 1000 aandelen. Daar wil ik dan wel een aantal out of the money opties voor gaan schrijven. Maar als je bij CXP kijkt zie je bijv. alleen maar calls April t/m 6,80.

Kan je dan zelf een optie schrijven voor bijv. 9.50 en zo die serie starten? Of zijn de optieseries waar men op kan kopen/schrijven vastgelegd?

Optieseries staan vast en afhankelijk van de uitgave door een market maker. Of je bij CXP hogere series krijgt is maar de vraag, risico voor de market maker is vrij groot gelet op een eventueel nieuw bod.

Terug
Naar boven