XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
AEX is momenteel het beste jongetje van de klas gelet op de dalingen van CAC, DAX en FTSE de laatste weken. Benieuwd hoe lang ze dat volhouden. AEX wordt wel voor een gedeelte gedragen door financials en als die nog meer tikken krijgen is de 400 zo bereikt.

Inderdaad, Dax presteert nog wel het minst geloof ik. Momenteel weer bijna 3,5%. Wellicht is een call op deze index nog wel interessanter, al heeft de Duitse economie nog wel zijn eigen problemen..

DAX is in de tussenliggende jaren ook het meeste gestegen, op zich is deze correctie nog niet excessief. Maar normaal gesproken gaan we met de AEX meer in lijn met de DAX omlaag.

CPX overigens -8% op hoog volume. Vakkundig gesloopt.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The Empire State Manufacturing Survey indicates that conditions for New York manufacturers deteriorated further in March. The general business conditions index fell another 11½ points to -22.2, a reading that eclipsed the record-low of -19.6 set in November 2001. Although the new orders index rose modestly, the shipments index edged down, and both remained in negative territory. The prices paid index rose for the third consecutive month, reaching its highest level since mid-2006, but the prices received index declined. Employment indexes remained close to zero. Future indexes were generally positive and up slightly for the month, but still well below levels of late last year. However, the future employment indexes rebounded noticeably after falling steeply in February.

In response to a series of supplementary questions on borrowing needs and credit availability (see Supplemental Report tab), manufacturers reported little change in borrowing needs, on net, over the past year and over the past three months. Those respondents who did report increased borrowing needs most commonly cited customers’ lateness in paying their bills, a need to invest in capital equipment, and increases in nonlabor costs as the reasons for their higher borrowing. Separately, one in five firms reported some tightening in credit availability; the most widely cited effects of such tightening on firm behavior were a propensity to be slower in paying vendors and reduced capital investment.

Empire State Manufacturing Survey (overview) - Federal Reserve Bank of New York

Boem!

415 nu, ik wacht het nog even af.

Ik wacht ook rustig af, de 417 is geslecht en dat laat ruimte open tot onder de 400. Ik kijk wel weer eens bij 401 of zo.

• Topic Starter Topic Starter
En de Dow is groen... Stelletje mong*len, Europa dik de min in en daar de plus?!

417-422 toch sterker dan ik dacht, dipje was niet doorslaggevend.

Heb je CXP nog Jeroen?

*kras.

Ja dus. Wat een vuil spelletje wordt er nu gespeeld zeg. Even de koers keihard onderuit trappen om je 2e bod lager in te zetten.

Dat is de beurs. Denk dat er niet eens een bod komt morgen. Staples heeft de langste adem en die kan CPX nu gewoon laten creperen.

Komt er wel een bod dan is het hooguit een bevestiging van het bod dat al uitstaat.

Succes er mee, blijf niet te lang zitten als er echt geen bod komt.

De calls dus maar niet gekocht? Beter, gokken op 1 paard is veel te listig.

Heb nog 10 C Maart 8,40 staan (waren 0,05, dus val daar geen buil aan), verder nog 10 C Juni 8,40. We zien wel wat ik daar mee ga doen.

Verder wat turbo's al is bij degene die ik vrijdag nog kocht de SL geraakt.

Afwachten dus.

CXP is in ieder geval goed in het op het verkeerde been zetten van de beleggers. Misschien dat ik ook maar instap als ze nog meer inleveren.

417 wordt met man en macht boven water gehouden, benieuwd of het nog breekt zo.

415, bijna 4% eraf.

nondedomme, wat een dag op de beurs zo te zien. Zwaar wat winst misgelopen door stommiteit, long ipc short.
Waarom ineens die zware daling op de bel/aex? Finacials weer minstens 5% eraf elks, agfa verliest nog maar eens 10%. Goud stijgt door het dak.

hmm Ik heb besloten om morgen gewoon maar de ishares AEX kopen. Gezien ik niet de intentie heb om te traden, maar aandelen voor langere periodes aan wil houden is het imo nu wel een prima tijd om te kopen.

Mijn keuze was juist tot nu toe, had limiet gezet voor TS op s&p 500 1540: 2,00 en 200stuks.
Hij is afgegaan op het juiste moment :)
en nu crashen die handel :roflol:

goud krijgt klappen, maar sinds goud op de 1020 heeft gestaan heb ik besloten om er voor LT in te gaan. gold @ 2000$ next year :D

CXP in de afstort, lijkt er op dat Staples het bod niet doorzet.

Terug
Naar boven