Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
Het is een jojo. Maar als Staples eea niet wil doorzetten, waarom dan de continue koersmanipulatie?

Het is een jojo. Maar als Staples eea niet wil doorzetten, waarom dan de continue koersmanipulatie?

Speculatie, geen manipulatie. Er zullen net zo goed partijen zijn die van hun stukken af willen nu de deadline nadert als partijen die er vanuit gaan dat het bod doorgaat.

Op IEX denken ze dat er gehandeld wordt d.mv. stukken overgooien tussen twee partijen maar dat is iets wat dus niet is toegestaan. Ook al valt het niet te controleren als het geen partijen die betrokken zijn bij de overname. Gelet op de volumes is er gewoon sprake van zenuwen.

Toch weer goed gegokt, heb weer 150 euro verdiend.

Ook map van binckbank gekregen, zodat ik eindelijk een echte rekening kan openen:D

Speculatie, geen manipulatie. Er zullen net zo goed partijen zijn die van hun stukken af willen nu de deadline nadert als partijen die er vanuit gaan dat het bod doorgaat.

Op IEX denken ze dat er gehandeld wordt d.mv. stukken overgooien tussen twee partijen maar dat is iets wat dus niet is toegestaan. Ook al valt het niet te controleren als het geen partijen die betrokken zijn bij de overname. Gelet op de volumes is er gewoon sprake van zenuwen.

Ik weet het niet, wat ik de laatste 2 weken las vond ik bepaalde manipulatie plausibel klinken.

Anyway, hoop nu snel duidelijkheid te krijgen: Staples to issue update on Corporate Express bid | Deals | Mergers & Acquisitions | Reuters

Ga iig met wat Maart C 430 overnight. Hoop dat ome ben er 1% van maakt.

Sta nu iig op een redelijke winst. Twijfel dus tussen overnight gaan deze winst pakken.

Daarom ja. Exp. is donderdag al.

De Dow staat op +2,22%. Hoeveel hoger kunnen ze nog dan? En hoever wilt de AEX nog daarin mee.

Koersspurt omhoog van CXP. Even een freeze.

Gaat het dan toch gebeuren?!

/edit:
Calls Maart 430 verkocht. Paar 100,- winst. Zag nu een dipje aankomen en durfde het toch niet meer aan.

Bij goed nieuws morgen weer een ritje omhoog via C432,5 / C435. :)

Laatst bewerkt:
Er gebeurt niet veel met CXP. Staples bevestigt het bod net en dat zal het dan zijn. CE wil niet eens aan tafel gaan zitten met Staples. Wordt lastig om dan de boel over te nemen.

Geen man overboord zo te zien. Er is nog steeds een bedrijf dat CXP wilt overnemen voor 7,25. Staples heeft ook niet gezegd dit als een final bod te zien.

Er gaat nog wel wat gebeuren de komende tijd. Jammer alleen dat het spelletje nog even voort blijft duren zo. :)

Hangt natuurlijk wel van de serie calls af die je hebt. Staples geeft aan dat ze voor 13 mei goedkeurig voor de overname aanvragen.

Mijn C8,40 van Maart zijn waardeloos. Maarja, gekocht voor 0,05 en verkoop ze er ook weer voor.

Heb echter nog ook een setje C8,40 Juni. En dan toch in het achterhoofd houdende dat de grote aandeelhouders er voor 9+ inzitten en niet graag met verlies hun aandelen wegdoen heb ik nog wel wat hoop daar iets moois van te kunnen maken. Idem voor mijn turbo's.

Zie de koers nl. niet omlaag knallen morgen.

Staples handhaaft overnamevoorstel Corporate Express--2
18-03-2008 18:28:03

Toevoeging: meer informatie in alinea 1, 3 en 4.

Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - Staples wil de overname van Corporate Express doorzetten. De Amerikaanse kantoorartikelenhandelaar houdt vast aan zijn eerdere indicatieve bod van EUR 7,25 per aandeel. Dat heeft Staples dinsdag na het slot van de Amsterdamse beursdag bekendgemaakt. Corporate Express is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.

De voorbereidingen voor het bod zijn goed op weg, aldus Staples. Wel laat bestuursvoorzitter Ron Sargent weten 'teleurgesteld' te zijn over het feit dat het bestuur en de commissarissen van Corporate Express tot nu toe nog niet in onderhandeling zijn gegaan.

Staples is gevorderd met de financieringsplannen voor het bod. Zo wordt de eerder aangekondigde toezegging van Lehman Brothers voor het overbruggingskrediet nu gelijk gedeeld door Lehman, Bank of America en HSBC. Deze financiering zal, samen met bestaande kasmiddelen en liquiditeit, voldoende zijn om de overname te kunnen bekostigen, aldus de onderneming.

Staples verwacht voor 13 mei een goedkeuringsaanvraag voor het biedingsbericht in te dienen bij de Autoriteit Financiele Markten. Dat is de uiterste wettelijk verplichte aanvraagdatum. Daarnaast wil Staples ook alle benodigde documenten met betrekking tot mededinging indienen voor 13 mei.

Volgens de Nederlandse overnamewetgeving moest Staples uiterlijk vandaag aangeven of het een officieel overnamebod op Corporate Express zou uitbrengen. Een maand geleden maakte het bedrijf bekend zijn Nederlandse sectorgenoot te willen kopen. Toen wees Corporate Express Staples resoluut de deur, door te zeggen dat het bod te laag was.

/edit:
Koers is weer aan het plussen in de VS. Mag trouwens wel na gisteren.
CXP Stock Quote - Corporate Express N V Stock Quote - CXP Quote - CXP Stock Price

Laatst bewerkt:
Zure voor mij, goud down (dit had ik verwacht beetje, zoals ik al zei is goud LT vanaf nu voor me) maar s&p zo hard omhoog, dat gaat morgen pijn doen..

Wat denken jullie morgen? Nog wat omhoog? Of weer omlaag?

Zie het al, VS dik in de plus, morgen dus weer omhoog.

Laatst bewerkt:
Inderdaad, VS in de plus, AEX hopelijk ook.

Kan mijn turbo's eindelijk kwijt die ik gisteren heb gekocht. LANG LEVE DE STIJGING!

Het is weer een mager plusje, Europa vertrouwt het niet zo erg als de USA doet. Gestoorde rally gisteren in de USA. De economie in het slob en zijn gaan omhoog, logisch.

Vanochtend na de goede berichten uit de US maar de IShares AEX gekocht @ 43,20, ben benieuwd hoe het gaat lopen.

en we zitten weer op 427. Had even een uurtje moeten wachten.

Goud in een grote duikvlucht, eens zien of er weer reeele prijzen op het bord gaan komen. Grondstoffen waar veel vraag naar is rechtvaardigen nog wel een stijging maar goud is in principe vooral een luxeproduct. Bij verlaagde economische groei is het niet reeel dat luxe artikelen in waarde stijgen.

Goud is nu gebruikt als vluchtmiddel tegen o.a. inflatie en goud is ook voor een gedeelte gekoppeld aan de prijsontwikkeling van olie. Een koppeling die gisteren echter niet opging toen olie steeg en goud daalde.

Terug
Naar boven