- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ai, jammer. Maar de verwachting voor Q1 is wel ok? Dacht dat Januari en Februari wel ok waren.
Is dat een verstandige zet denk je?
Mocht er echt herstel optreden gaat er toch echt flink wat geld weer uit de commodities getrokken worden om weer in aandelen gestopt te worden.

Een aandelenbedrijf die ik op een beurs tegenkwam zoekt mensen die fulltime voor hen opties etc. willen verhandleen, een soort beursbelegger dus maar dan in het bedrijf zelf (naam bij mij bekend).
Omdat ik geen economische opleiding volg of fulltime beschikbaar ben, ben ik niet geshcikt voor hen.
Waar we wel een deal mee hadden gesloten, was dat voor elk persoon die bij hen op gesprek komt, ik 100 euro krijg. Als iemand van jullie interesse heeft in het bedrijf, leg ik er contact mee en na een gesprek kunnen we het geld verdelen, 50/50. Sounds fare.
Iemand interesse? Misschien wordt het je nieuwe carriere, misschien krijg je 50 euro. Kan niet misgaan![]()
PM het me anders