XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Heb je nieuws van binnenuit dan?

• Topic Starter Topic Starter
Ik werk er. Dus dat kan nooit lang goed gaan :D

Als ICT'er?

If so, copier eens alle ontvangen mails van jullie CEO Ventress van *@staples.com naar een pst file en gooi dan die pst ergens online.

Zorg ik ervoor dat je 1000 extra karmapunten krijgt. :D :p

Sterker nog......Ik wil het niet eens weten. Als ze over staples en aandelen beginnen dan sluit ik al mijn oren. :D
Onze omzet deze maand zuigt echter wel extreem :D

Ai, jammer. Maar de verwachting voor Q1 is wel ok? Dacht dat Januari en Februari wel ok waren.

Jan/Feb waren goed. Kan alleen niet zien hoe het in de hogere regionen was maar dat is vrij stabiel denk ik. Kan dat niet zien, dan moet je het toch echt hogerop zoeken. (of ik moet harder zuigen natuurlijk)

Ok mooi. Want een sterk Q1 zal Staples toch tot een stuk hoger bod dwingen.

Dus blijf svp lekker zuigen alle info is welkom. ;)

whahahah :roflol:
heee azrael "uit" jij je nu ook al in andere topics? :fu:

voor de rest on topic:
goud bijgekocht ;)

Is dat een verstandige zet denk je?

Mocht er echt herstel optreden gaat er toch echt flink wat geld weer uit de commodities getrokken worden om weer in aandelen gestopt te worden.

Tja mss grote gok ja.. ik zit nu voor veel centjes (in verhouding) in goud ja..

Deze markt is rijp voor de slacht. Rallyen op betere huizenverkopen terwijl de prijzen dalen, erg logisch.

Er zijn ook weer net even teveel bulls die al AEX 470 roepen om een mooie rally mogelijk te maken.

Zit nu short op de weekoptie 425. Gaat lekker zo, zodirect even de macro's incasseren + winstnemingen in de VS en wij gaan lekker zakken dan.

Begin het handelen in opties nu leuk te vinden. :D

Consumentenvertrouwen USA op 35 jarig dieptepunt, gaat de goed kant op. Verwachtingenindex ook bijna historisch laag. USA is ****ed up.

En toch stijgen ze licht. Idem voor de AEX. Had mijn puts zojuist moeten lozen, nu zit er bijna geen winst meer op.

Of ik kan ze overnight meenemen. Maar dat wilt ook wel eens gruwelijk misgaan als de VS straks alsnog als een gek gaat plussen.

Door dat gestoorde gedrag blijf ik maar aan de zijlijn. Ze rallyen net even te vaak op slechte macrocijfers. Ook al is dit geen rally maar meer een consolidatie.

Van mijn part mag de crash er komen en goud de lucht in schieten, dan verdien ik er ook nog eens wat aan :eyebrow:

Een aandelenbedrijf die ik op een beurs tegenkwam zoekt mensen die fulltime voor hen opties etc. willen verhandleen, een soort beursbelegger dus maar dan in het bedrijf zelf (naam bij mij bekend).

Omdat ik geen economische opleiding volg of fulltime beschikbaar ben, ben ik niet geshcikt voor hen.

Waar we wel een deal mee hadden gesloten, was dat voor elk persoon die bij hen op gesprek komt, ik 100 euro krijg. Als iemand van jullie interesse heeft in het bedrijf, leg ik er contact mee en na een gesprek kunnen we het geld verdelen, 50/50. Sounds fare.

Iemand interesse? Misschien wordt het je nieuwe carriere, misschien krijg je 50 euro. Kan niet misgaan ;)

Een aandelenbedrijf die ik op een beurs tegenkwam zoekt mensen die fulltime voor hen opties etc. willen verhandleen, een soort beursbelegger dus maar dan in het bedrijf zelf (naam bij mij bekend).

Omdat ik geen economische opleiding volg of fulltime beschikbaar ben, ben ik niet geshcikt voor hen.

Waar we wel een deal mee hadden gesloten, was dat voor elk persoon die bij hen op gesprek komt, ik 100 euro krijg. Als iemand van jullie interesse heeft in het bedrijf, leg ik er contact mee en na een gesprek kunnen we het geld verdelen, 50/50. Sounds fare.

Iemand interesse? Misschien wordt het je nieuwe carriere, misschien krijg je 50 euro. Kan niet misgaan ;)

Ik ken wel een paar mensen die het zouden kunnen doen.. waar ligt het bedrijf ergens? :eyebrow: PM het me anders

Terug
Naar boven