AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
Zit vandaag aan de zijlijn, maybe bij een duidelijke richting een kort ritje met AEX weekopties.

Zit echter nu te kijken naar de Call TomTom opties van April @ 29.00. TT heeft al zoveel klappen gekregen de laatste tijd, ik denk dat de bodem nu echt wel bereikt.

mm.. hopelijk eindigt amerika in het rood vandaag :eyebrow:

Liever niet, heb AX4 C442,50 in the pocket overnight.

Vandaag een mooi ritje gemaakt op AX4 P440. Erin op 1,6. Eruit net aan op 3,2. :)

expiratie 4e vrijdag

Grrrr, k*t Lehman mong*len. Bijna 9% er af, DJ op bijna 1% lager.

Pfffff, AX4 P442,50 eruit kunnen halen met 'winst'. 10ct per optie. Had meer kunnen zijn maar ben allang blij dat ik er in de plus ben mee gekomen.

Toen hij even de plus inging een stoploss order erachteraan gegooid dat ik minstens quitte zou spelen. :)

Blijf nu maar aan de zijlijn vandaag. Exp. dag, dus de premies zullen er snel uit lopen. Maar misschien dat er een financial omvalt, dan wil ik wel even een P kopen. ;)

@Eric:
Kan je mij maybe uitleggen waarom sommigen liever een call schrijven dan een put kopen?

Call schrijven levert direct premie op en vaak genoeg wordt die premie vakkundig gesloopt gedurende de maand of week. Maar met schrijven kan je natuurlijk behoorlijk scheef komen te zitten als de index een tegengestelde richting opgaat. Ongedekt schrijven is voor waaghalzen en ik ken personen die er totaal op failliet zijn gegaan.

Call schrijven levert direct premie op en vaak genoeg wordt die premie vakkundig gesloopt gedurende de maand of week. Maar met schrijven kan je natuurlijk behoorlijk scheef komen te zitten als de index een tegengestelde richting opgaat. Ongedekt schrijven is voor waaghalzen en ik ken personen die er totaal op failliet zijn gegaan.

Jep als je je niet dekt dan kan je echt gigantisch veel kwijt zijn.. zo kan je je voor de rest van de leven in schulden helpen als je stomme dingen doet ;)

Van een flinke min naar een klein plusje. Afwachten hoe eea verder gaat lopen.

Sinds vandaag zijn er ook dagopties verhandelbaar. Ik blijf er voorlopig maar even weg van.

Zojuist wat turbo's op Shell gekocht. Deze ging bijna door z'n stoploss heen vanochtend maar 't lijkt nu wat veiliger. Desalniettmin wel een stoplimiet meegegeven. Nu afwachten of Shell weer teruggaat naar de 27-29 regionen.

@ Steven; Ik mag hopen dat je al uit je goud bent gestapt kerel.

Goud 877,2800 -4,17%

Ik twijfel nog of ik wat calls overnight mee ga nemen. Alles oogt bijzonder sterk @ the moment. Maybe ene bulltrap, maar svp vanavond nog niet dan. ;)

/edit:
Toch maar winst gepakt. Liever 'maar' een paar 100 winst dan weer een roodje door het putje overnight. :p

Laatst bewerkt:
Vandaag weer 170 euro verdiend. Alleen jammer dat ik te vroeg uit aex long ben gestapt, maar van winst pakken wordt niemand armer;)

zo mooie plus vandaag

Nog steeds schaduw, heb al een map van Binckbank thuis, deze week in orde maken.

Ok, suc6 ermee man!

Misschien interessant voor sommigen onder ons om te weten.

Bij een beurs heb ik gesolliciteerd voor een trader bij bedrijf x (ik noem het bedrijfsnaam niet ;) )

Omdat ik geen economische studie volg en niet fulltime beschikbaar ben, is dit niet voor mij weggelegd om bij hen te werken, jammer maar het kan niet anders.

Maar dat betekent niet dat ik niets voor hen kan betekenen ;)

Ik kan hen geschikte mensen sturen, en voor elk gesprek dat ze aangaan met de sollicitant, krijg ik 100 euro voor.

Maar wat heeft dit met jullie te betekenen?

Simpel, ga jij of een van je vrienden die je geschikt lijkt met hen in gesprek, dan verdelen we het geld. Jij (of je kennis) krijgt 50 euro, en ik krijg 50 euro. Simpel as that, en dat voor een sollicitatiegsprek dat kan leiden tot een baan als trader of een betere carriere!

Interesse? Schuw het niet om mij te PMén!

Wel interessant ja, helaas ook (nog) geen economische studies gedaan.

Heb geen economische studie gedaan maar heb de laatste week toch 65% goed gegokt met mijn trades, is dat ook goed? :o

Terug
Naar boven