AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
Even vanochtend een tientall calls TomTom ingeslagen. Come on zeg, veel lager kan echt niet. :P

Gooi ze aan het eind v/d week er weer uit als ze het merendeel van die 12% verlies vandaag weer goedgemaakt hebben. De 1 zijn dood... ;)

Omzetverwachting omlaag is geen sterk teken maar een kort herstel is natuurlijk wel mogelijk.

Is ook niet voor LT. TomTom hersteld vaak redelijk ok van een hard klap. Dus met een totaal herstel van 5% op vrijdag zit ik zeeeeer goed. :)

succes ermee man ;)
het herstel is al bezig :D

En weer terug -13,75%. :o

Naja, 't herstelt echt wel vandaag of morgen.

En weer terug -13,75%. :o

Naja, 't herstelt echt wel vandaag of morgen.

Ik heb in meerdere sell-offs gezeten en soms rebound het gewoon echt niet meer. Geld zien verbranden voor je neus, dat weerhoudt me er nu een beetje van om in te stappen.

imf wilt 400ton goud verkopen lees ik net, dus de goud prijs gaat droppen ???

als ik nu nog cash ha, zou ik mss een shortie doen op goud :p

voorlopig gaat mijn long op fortis,bel20 en euro stoxx nog goed, nja vandaag weer wat minder

Even mijn transacties van de laatste tijd op een rijtje:

-Fortis verkocht met een klein winstje (was eigenlijk voor de lange termijn, maar ik durfde het toch niet aan)
-Apple gekocht voor $130 (zit nu op $153)
-Vandaag Garmin gekocht voor $49,15 (niet op het laagste punt helaas)

De bedoeling is dus om de aandelen te houden zolang de bedrijven en hun management mij bevallen, ik ga uit van minstens 5 jaar.

Veel geld in gestopt?

rond de 5000 euro zit ik nu op (inclusief winsten), ben nog niet zo lang aan het sparen :D de helft zit nu in Apple en de andere helft in Garmin

TT 1,5% in de plus. Rebound. ;) :P

:o

Naja, 't zijn calls april, dus heb nog even tot een herstel van 24,50 (dan zit ik goed in de plus).

Ok, TT was dus een bad trade (understatement).

Zie voor vandaag en morgen een AEX range van 468/470. Heb daar ook opties in gekocht. Als Merrill Lynch niet slechter is dan verwacht (niet meer dan 7 miljard aan afschrijvingen) kan ik cashen. Indien die cijfers slechter zijn dan verwacht is het richting 460 en heb ik een probleempje. :o

jonges hoe is het met de rendementen gestel?
shorten komende tijd of long?

Terug
Naar boven