XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
cxp is op zich wel positief nu nu ventress open lijkt te staan voor biedingen.
eerder was hij nogal gesloten vond ik en leek de strategische studie het enigste te zijn waar hij over wilde praten. we'll see :)
beurs kan rare bewegingen maken namelijk ;)

CXP gaat wel goedkomen, ik heb er alle vertrouwen in. Alleen svp voor de Juni expiratie als 't even kan. :o

J, versta geen kneit van wat je allemaal bedoelt :D Maar leuk dat je zo goed gaat.

Ik begrijp er zelf ook geen bal van hoor. ;)

Bij mij loopt het langs geen kant, zo'n 200euro verlies (op m'n 1300). Vandaag wat turbo short gekocht van inbev (morgen resultaten)

Vandaag gaat alles een stukje lager hier, maar het verlies wat ik op al mij openstaande aandelen opties vandaag (wat geen ramp is aangezien ze echt wel weer (flink) gaan stijgen) maak wordt dubbel gecompenseerd met de net gisteren om 17.00 gekochte A8 P 484 nu de AEX zo rond de 481 zal openen. Heb ze binnen op 1,00, kijken op hoeveel ze eruit gaan.

Begin het zowaar een beetje door te krijgen geloof ik. :D

/edit:

Eruit op 2,65. Kans laten liggen op 3,10. Naja, 1,65 winst per optie, not bad. :)

Laatst bewerkt:
dju, kheb m'n turbo short inbev niet kunnen kopen (openingskoers lag 4euro boven mijn prijs), wel spijtig want inbev -5% turbo +20%

s&p500 krijgt zware klap, meestal is dit een voorteken dat het slecht zal gaan binnenkort.

even zien wie er nog met cijfers komt binnen de week...

Ik zit nu even short op MT. Hoop een correctie naar de 60,00 morgen of maandag. :)

Verder vandaag nog wat Juni 27 calls ING bijgekocht.

Goud gaat weer omhoog. 5,5 % nu. :)

Niemand die hier op Beleggerscompetitie speelt? :)

toch even een vraagje, na het missen van winst op inbev (-5.87%)

als je een order ingeeft na-beurs, hoger dan de slotkoers van die dag, hoe komt het dan dat je dit niet krijgt? Slotkoers was 12.84 openingskoers de dag nadien 16.xx. Hoe kan een koers hoger open gaan dan ze gesloten is? Doordat er veel meer orders nabeurs zijn ingegeven???

ka'tjsing tsjing :D

kleine winst (kleine inleg) beurzen weeral ferm naar beneden

Mooi rood dagje vandaag. Even lekker wezen shoppen zojuist. Brengt je gemiddelde aankoopkoers ook weer omlaag. :o

Nu is 't wachten op TT. Heb flink wat mei calls 26 en juni calls 28. Op naar de goedkeuring van de EC. :P

Heb nu ook 50 juni calls ING 27 op gemiddeld ,20. Daar moet toch wat van te maken zijn de komende weken dacht ik zo. :)

ik sta turbo short op belgacom :'( (stijgt +2.2%) volgende week komen de cijfers, dan zullen we nog is zien

verlies wordt wat gecompenseerd door index verlies

CXP zojuist in de VS bijna 5% up. Morgen 't officiele bod van Staples. 't Heeft er alle schijn van dat die hoger zal zijn dan die armoedige 7,25.

Woensdag zowel de cijfers van ING en naw de goedkeuring van de EC voor de overname van TA door TomTom.

Dit gaat een lekker weekje worden. :D

Na de juni expiratie ga ik volledige liquide en ga mijn porto gedegen opzetten. Dit na het lezen van eerder genoemd boekje Optiedronken. Dat zal inhouden een basis van aandelen en daar continu calls op gaan schrijven. Daarnaast wat 'speelgeld' voor de manier van traden zoals ik nu doe.

Kijk dit willen we zien. :p

Staples verhoogt bod Corporate Express naar EUR 8,00 p/a
13-5-2008 7:49:34

Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - Staples heeft zijn bod op Corporate Express verhoogd van EUR 7,25 per aandeel naar EUR 8,00. Dat heeft de Amerikaanse onderneming dinsdagochtend bekendgemaakt. Het bod biedt een premie van 51% ten opzichte van de slotkoers van Corporate Express op 18 februari, de dag voordat Staples zijn eerste bod voorlegde.

Bestuursvoorzitter Ron Sargent van Staples: 'Aangezien Corporate Express weigert te onderhandelen, doen wij het bod direct aan de aandeelhouders. Vandaag hebben we een zeer aantrekkelijk bod gedaan voor Corporate Express voor een onweerstaanbare prijs.'

Staples geeft aan dat het bestuur van de Nederlande handelaar in kantoorartikelen meerdere malen is uitgenodigd om een constructieve dialoog aan te gaan, zo ook nog afgelopen vrijdag. Maar Corporate Express weigerde pertinent.

De Amerikaanse onderneming zegt 'substantiele' progressie te hebben geboekt met de voorbereidingen voor de overname. Zo heeft het al goedkeuring voor de overname van de mededingingsautoriteiten in de Verenigde Staten en is de aanvraag ingediend in Europa en Canada.

Staples heeft verder gesproken met Nederlandse vakbonden en een concept biedingsbericht ter goedkeuring hebben voorgelegd aan de Autoriteit Financiele Markten (AFM). De Amerikaanse onderneming verwacht een formeel bod neer te leggen zodra de AFM het biedingsbericht heeft goedgekeurd.

De onderneming verwacht dat het bod voor alle uitstaande aandelen Corporate Express de voorwaarde zal hebben dat ten minste 75% van het aandelenkapitaal wordt aangemeld.

/edit:

En we beginnen met een freeze. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TomTom 26,30 RT. 4,5% up dus. Morgen dan het langverwachte officiele bericht? Lijkt mij wel.

Lekker dagje zo.

stop showing off you lucky bastard :D

je verdient toch geen drol op de beurs?

stop showing off you lucky bastard :D

Ben ook zat op mijn bek gegaan hoor. ;)

Maar als morgen ING ook goed uit de startblokken komt heb ik een heerlijk weekje. :D

je verdient toch geen drol op de beurs?

Klopt. Is tijdsverdrijf voor mensen met geld teveel. :thumbup:

/edit:

CXP is playing hard to get.

Corporate Express wijst verhoogde overnamebod van Staples af
13-05-2008 20:57:14

Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - Corporate Express heeft het verhoogde overnamebod van Staples van EUR 8 per aandeel afgewezen. Dat blijkt dinsdagavond uit een persbericht van de kantoorartikelenhandelaar.

De raad van bestuur en de raad van commissarissen van Corporate Express zijn van mening dat het aangepaste bod het bedrijf 'nog altijd significant onderwaardeert' en de vooruitzichten niet weerspiegelt.

'Dit prijsniveau negeert volledig de voortgaande operationele waarde van het bedrijf. Daarbij negeert het ons strategische plan dat ons een robuuste positie geeft om beter te presteren dan de markt', zo blijkt uit een brief gericht aan Ron Sargent, ceo van Staples, die is opgenomen in het persbericht.

Volgens de kantoorartikelenhandelaar vormen de positieve resultaten, die vorige week werden gepubliceerd, al bewijs dat de strategie werkt.

Daarnaast stelt Corporate Express in de brief dat zijn aandeelhouders niet meeprofiteren van de synergievoordelen. 'Op dit prijsniveau zullen alle synergieen voor de aandeelhouders van Staples zijn en niet in het voordeel van onze aandeelhouders', aldus de brief.

Corporate Express besluit door te zeggen dat het 'onder de huidige omstandigheden' het bod niet aan zijn aandeelhouders kan aanbevelen. Wel stelt de onderneming open te staan om de standpunten onderling verder te bespreken, zoals eerder vandaag in een persbericht werd aangegeven.

Staples kondigde vandaag aan het bod op Corporate Express te verhogen van EUR 7,25 per aandeel naar EUR 8,00. Staples heeft verder een concept biedingsbericht ter goedkeuring voorgelegd aan de Autoriteit Financiele Markten (AFM). De Amerikaanse onderneming verwacht een formeel bod neer te leggen zodra de AFM het biedingsbericht heeft goedgekeurd.

Carlie van Tongeren
carlie@bfn.com

(c) BETTEN FINANCIAL NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)

Laatst bewerkt:
zit zelf nog steeds op short belgacom en bel20, blijft maar goed nieuws komen over belgacom vrijdag komen de cijfers

moet de rest van de week nu ook eens rood gekleurd zijn dan ... :p

ING + 2%.

Nu T2:

TOMTOM 2,9% HOGER NA FIAT EC 10:33:37
TOMTOM KRIJGT GOEDKEURING ZONDER VOORWAARDEN 10:32:27
TOMTOM KRIJGT GOEDKEURING OVERNAME TELE ATLAS VAN EC 10:31:06

Lekker weekje dit. :D

@ Alien: Maybe tijd om je short positie te closen?

Terug
Naar boven