AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
Ok, TT was dus een bad trade (understatement).

Zie voor vandaag en morgen een AEX range van 468/470. Heb daar ook opties in gekocht. Als Merrill Lynch niet slechter is dan verwacht (niet meer dan 7 miljard aan afschrijvingen) kan ik cashen. Indien die cijfers slechter zijn dan verwacht is het richting 460 en heb ik een probleempje. :o

K*tzooi. Waarom nu uiteraard vandaag geen stoploss order meegegeven om mijn winst veilig te stellen?? Instap was bijna perfect (dipje om 9.15), alleen had ik rekening moeten houden met een spike down.

Van een dikke 500 in de plus naar 500 in de min. Mijn hoop ligt op een opening rond de 465 met een spike omhoog om met wat geluk quitte te spelen. Stomme ik. :(

jonges hoe is het met de rendementen gestel?
shorten komende tijd of long?

Google cijfers waren nabeurs zeer goed (nabeurs na op 510 dollar edit: 530), AMD wat k*t maar staat ook nabeurs in de plus.

Futs zijn groen: (S&P Future (SP) 1376,0000 0,36%) en lopen op.

Als Citigroup morgen meevalt is het ook voor de wat langere termijn over voor de bears en gaan we lekker richting 500 kijken.

Dus iedereen klaar om in te stappen volgende week? Veel goedkoper zullen de aandelen voor LT niet zijn hoor. ;)

K*tzooi. Waarom nu uiteraard vandaag geen stoploss order meegegeven om mijn winst veilig te stellen?? Instap was bijna perfect (dipje om 9.15), alleen had ik rekening moeten houden met een spike down.

Van een dikke 500 in de plus naar 500 in de min. Mijn hoop ligt op een opening rond de 465 met een spike omhoog om met wat geluk quitte te spelen. Stomme ik. :(

Google cijfers waren nabeurs zeer goed (nabeurs na op 510 dollar edit: 530), AMD wat k*t maar staat ook nabeurs in de plus.

Futs zijn groen: (S&P Future (SP) 1376,0000 0,36%) en lopen op.

Als Citigroup morgen meevalt is het ook voor de wat langere termijn over voor de bears en gaan we lekker richting 500 kijken.

Dus iedereen klaar om in te stappen volgende week? Veel goedkoper zullen de aandelen voor LT niet zijn hoor. ;)

Naar mijn mening hangt het zwaar van damocles nog recht boven de beurzen van Amerika.. en zou ik pas zeker kant kiezen als de trend echt een richting kiest.. "the trend is your friend" hierdoor loop je mss een beetje wist mis maar toch, liever wat zekerheid! maar ja dat is ook maar de mening van een 19jarig studentje :rolleyes: ;)

Veel duurder zal het niet worden lijkt me eerder. Er is totaal geen rechtvaardiging om in de USA naar koersen te gaan die krap 5 a 6% onder de alltime high liggen van de Dow Jones. Indices Europa hebben misschien iets meer ruimte maar in principe volgens we toch vrij slaafs de ontwikkelingen in de USA.

En alle calls weten te lossen met uiteindelijk nog een plus ook!

Pffffffffffff, blijf nu maar even wachten tot de cijfers.

Details:

5 Calls April 466.
In op 1,30, eruit op 2,05

4 Calls April 467,50
In op 1,25, eruit op 0,95

/edit:
Iets te vroeg verkocht, had hier maybe wel 1500 uit kunnen halen. :p

Laatst bewerkt:
ik denk dat we met langdurige dalingen te maken zullen krijgen net zoals in 00-03
ik wacht op understandable businesses, with favorable long-term prospects, honest and competent management for a steal or reasonable price
doe mee en word rijk!

Misschien komt die daling, op dit moment wil het allemaal omhoog, dus dan kan je het beste meegaan. :)

En weer een ritje met calls positief afgesloten. :)

Dacht nog aan een AX4 C480 maar wacht nu maar even. DJ wilt niet echt hoger, denk dat we zodirect nog wel iets terugzakken, 2,85% winst op een dag is erg veel.

AX4 Put dan maar.... ? :p :D

AX4 Calls 480 over 't weekend mee. :p

/edit.

K*ttttttttttttt. Even lopen rekenen:

5 Calls April 466. Verkocht op 2,05, sloten op 8,90. Verschil = 3425,-
4 Calls April 467,50. Verkocht op 0,95, sloten op 7,35. Verschil = 2560,-

Heb dus bijna 6000,- laten liggen vandaag.......... :(

*kras.

Laatst bewerkt:
ik denk dat we met langdurige dalingen te maken zullen krijgen net zoals in 00-03
ik wacht op understandable businesses, with favorable long-term prospects, honest and competent management for a steal or reasonable price
doe mee en word rijk!

De enige die ik tot nu toe gevonden heb die hier voor in aanmerking komt is Garmin. Apple heb ik ook gekocht, maar op lange termijn zal Apple waarschijnlijk niet meer zoveel groeien als Apple. Garmin heeft op dit moment een PEG ratio van 0,50 en Apple een PEG ratio van 1,30. Maar goed wat understandable voor mij is, hoeft dat voor jou niet te zijn natuurlijk.

Ik heb ook Intel, AMD en Nvidia onderzocht, maar de toekomst voor die bedrijven is voor mij te onzeker.

Als je nog tips of waarschuwingen hebt hoor ik het graag :D

keessie zat dik short en denkt hetzelfde te kunnen handelen als enkele jaren geleden.

keessie ziet altijd armageddon

AX4 Calls 480 over 't weekend mee. :p

/edit.

K*ttttttttttttt. Even lopen rekenen:

5 Calls April 466. Verkocht op 2,05, sloten op 8,90. Verschil = 3425,-
4 Calls April 467,50. Verkocht op 0,95, sloten op 7,35. Verschil = 2560,-

Heb dus bijna 6000,- laten liggen vandaag.......... :(

*kras.

Spijtige zaak, maar ja wees blij dat je positie toch helemaal juist zat ;)

Heren..

Ik vind dit een heel interesant topic.

Waar kan ik meer info krijgen over beleggen (speculeren)?

Iex.nl is een goede site idd.

TomTom trouwens bijna 10% in de plus.

Yep, maybe morgen def. goedkeuring TA van de EC.

Aangezien ik hardleers ben heb ik toch wat mei calletjes T2 gekocht.

Yep, maybe morgen def. goedkeuring TA van de EC.

Aangezien ik hardleers ben heb ik toch wat mei calletjes T2 gekocht.

you're buying and selling like crazy :D

een echte testosteron belegger :D
(ooit een onderzoek geweest dat vrouwen betere beleggers waren dan mannen omdat mannen te graag vaak kopen en verkopen en vrouwen langer houden) niet dat ik zeg dat je slechter belegt dan een vrouw hoor jeroen :D ik vind je trades laatste tijd echt goed, vanaf begin dit topic tot nu ben je echt tien maal beter geworden ofzo, is mooi! en zeker mooi voor je portefeuille :D

ik ben nu nog even als een vrouw aan het beleggen (heb ook bijna niets meer op de beurs staan aangezien ik het geld nodig had :rolleyes: (arm studentje) zit nu dus nog altijd in s&p short :cool:

Wat vooruitlopend op de al min of meer bekende cijfers van RDS die morgen uitkomen wat juni calletjes 26,50 binnen gehaald.

RDS staat imo veels te laag, een koers van 28/30 zou rechtvaardiger zijn.

Verder even gestopt met weekcalls. Aangezien ik te beroerd ben consequent een stoploss in te stellen heeft mij dit afgelopen week teveel geld gekost. Dan maar even rustig aan met calls op aandelen waar ik een opleving verwacht.

@ the moment CXP, TT en RDS. KPN heb ik in gedachten, maar vind de optiehandel daarin wel erg miniem.

Laatst bewerkt:
topic was wat weggezakt....

heb overal verkooporders op staan (turbo's long dan)

zit nog met een tracker op bel20 en brazilië, die moeten nog veel stijgen voor ik winst kan nemen. Of mss moet ik verlies pakken en herinvesteren in....

Terug
Naar boven