- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Ok, TT was dus een bad trade (understatement).
Zie voor vandaag en morgen een AEX range van 468/470. Heb daar ook opties in gekocht. Als Merrill Lynch niet slechter is dan verwacht (niet meer dan 7 miljard aan afschrijvingen) kan ik cashen. Indien die cijfers slechter zijn dan verwacht is het richting 460 en heb ik een probleempje.![]()
K*tzooi. Waarom nu uiteraard vandaag geen stoploss order meegegeven om mijn winst veilig te stellen?? Instap was bijna perfect (dipje om 9.15), alleen had ik rekening moeten houden met een spike down.
Van een dikke 500 in de plus naar 500 in de min. Mijn hoop ligt op een opening rond de 465 met een spike omhoog om met wat geluk quitte te spelen. Stomme ik.

jonges hoe is het met de rendementen gestel?
shorten komende tijd of long?
Google cijfers waren nabeurs zeer goed (nabeurs na op 510 dollar edit: 530), AMD wat k*t maar staat ook nabeurs in de plus.
Futs zijn groen: (S&P Future (SP) 1376,0000 0,36%) en lopen op.
Als Citigroup morgen meevalt is het ook voor de wat langere termijn over voor de bears en gaan we lekker richting 500 kijken.
Dus iedereen klaar om in te stappen volgende week? Veel goedkoper zullen de aandelen voor LT niet zijn hoor.