AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
belgacom turbo short +11% :p helaas niet voldoende om winst te hebben voor mij (irritant spelen met klein kapitaal)

short aex is spijtig genoeg de deur uit (had mijn stoploss te hoog geplaats) mja mss wel goed want de turbo liep af als de aex 495 raakte.

had ook nog goud long gekocht, stoploss 860 hefboom 22, +50% vandaag :D

volgens mij sta ik nu terug break-even

damn ik moet echt een groter kapitaal hebben om mee te werken (nu +-1200euro lol)

• Topic Starter Topic Starter
Zag vandaag dat goud gelijk is gebleven..

RDS Juni calls 27 er vrijdag in voor 0,55 nu eruit op 0,85 en doorgerolt naar de 28 serie. :)

Alleen TomTom is dramatisch. Nog nooit een positieve trade erop gehad. Statisch gezien zou dat nu toch eens moeten gebeuren. :D (Wel meerdere keren winst laten liggen btw.)

Verder vrijdag alle 1000 turbo's op CXP geloosd. Met een eventueel nieuw bod van Staples kan de koers nog max 1 euro omhoog. Dus max 1000 winst nog erop. Maar wanneer die winst er zal komen? Kon het geld dus nu beter besteden.

Heb nog pak 'em beet 50 calls in de Juni serie en mijn 100 aandelen ooit gekocht op 5,30. :o

heb mijn belgacom short positie gesloten, beetje verlies
heb ook mijn goud long turbo gesloten met een kleine 50% winst

wilt dus zeggen dat ik enkel nog cash heb op dit moment :p

heb nu wel zin iets nieuws, maar ik heb geen idee van wat de beurzen gaan doen op het moment. Morgen is het ex div. voor Solvay, mss dan een turbo long op nemen?

Anders met een kleine bedrag een heel grote hefboom turbo kopen (goud mss opnieuw, komt nieuwe uit morgen, hefboom 30, daarom dat ik nu mijn positie in goud heb gesloten)

Je kan ook op de AEX beleggen?

Anyway, zoals het er nu naar uitziet (DJ op 13.100, S&P op 1438 en de AEX op 496) zou ik het echt niet aandurven om nu long op 'luxe' commodities te gaan. Maybe een olie, voedingsmiddelen, staal oid, maar niet een toevluchtsproduct als goud.

tuurlijk kan ik op aex beleggen

alles staat weer flink hoger vandaag, toch qua indexen

AEX opende vandaag wat minder laag dan gister. Goud is hetzelfde gebleven. DOW is ook gestegen.

Yep, even een tikje naar beneden vandaag, mede door MT en ING.

AEX Index 492,1300 -0,80%
ArcelorMittal 65,1800 -1,23%
ING Groep NV Cert. 25,5100 -0,91%

S&P futs lopen iets op dus ik zie het nog wel bijdraaien naar een kleine 0,30% verlies vandaag. Morgen weer up.

S&P Future (SPG) 1425,2500 -0,31%

OK, dat zakte even wat harder dan verwacht.

Zojuist net na day low maar wat AX4 CALL MEI 2008 490,00 opgepikt.

hahaha damn waarom ben ik al uit mijn goud turbo long gestapt

indexen krijgen wel klappen

Volume is gelukkig laag, de grote jongens verkopen dus niet, nu zijn het wat winstnemingen enzi. Dat is positief voor de komende dagen.

Meeste opties zijn nu wel lekker laag genoeg om in te stappen.. geen gekke dingen natuurlijk..

technisch gezien zit alles net boven de steun, zakken ze er deze week door gaat het sterk berg af gaan, blijven ze gaat het sterk omhoog gaan....ik blijf nog even kijken en stap later op de week weer in

nog even uitpluizen wat, wss index turbo en een aandeel turbo

Wat is jullie mening over de olie aandelen, eigenlijk?

instappen kan geen kwaad als je het op LT ziet (vind ik)

Volgens mij is de goudprjis over zijn hoogtepunt heen voor een tijdje. Nu gaan er waarschijnlijk een aantal (kleine) correcties volgen... gevolgde door een aantal stijgingen maar het zal min of meer het zelfde blijven...

Wat is jullie mening over de olie aandelen, eigenlijk?

Voor RDS kan je nu nog instappen. Juli calls 30 lijkt me geen slecht idee.

Olie turbo's puur op de olieprijs kan ook. Die stijgt naw nog wel door tenzij de OPEC de kraan echt goed opengooit.

Terug
Naar boven