MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Ja de beurs had deze week aardig wat moodswings... tjies..

gelukkig zit ik niet in goud, ryu niet te veel schade ?

zit in de euro blijft redelijk stabiel, de bel20 is wel in problemen

ik moet trouwes echt leren niet zo snel te verkopen, had ik mijn bel20short en belgacom short maar bijgehouden, jesus wat ben ik daar winst misgelopen zeg (bel20 is al met 200ptn gezakt ondertussen)

Morgen eindwerk verdediging :(

gelukkig zit ik niet in goud, ryu niet te veel schade ?

zit in de euro blijft redelijk stabiel, de bel20 is wel in problemen

ik moet trouwes echt leren niet zo snel te verkopen, had ik mijn bel20short en belgacom short maar bijgehouden, jesus wat ben ik daar winst misgelopen zeg (bel20 is al met 200ptn gezakt ondertussen)

Morgen eindwerk verdediging :(

Ik zit al tijdje niet meer in goud. Heb wel net mijn turbo''s olie verkocht met een winst van jajaaaaaaaaaaaaaaa 49,5% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whoopa! :D

Goed advies, Yzord. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Niemand meer hiero in goud boys?

Jullie TL op 885 staat op 't punt te ploffen. :)

kan nog niet uit mijn tl eur/usd

m'n turbo -10% :( het zal wel een correctie weekje worden

Wat laat de euro stijgen? Hoe speelt de inflatie ed er op in?

got kicked in the nuts again

Boyz, raden jullie nou goud aan of af?

Boyz, raden jullie nou goud aan of af?

Real time: Goud 878,4500 -2,51%

Goud is flink gezakt deze week. Het lijkt er dus op dat er cash uit ontrokken wordt en weer terug gebracht wordt naar de beurs. Het omgekeerde wat een aantal maanden geleden het geval was.

Persoonlijk zou ik niet long gaan op goud, misschien voor een kleine rebound, maar niet voor de MT/LT.

Je kan er gif op innemen dat we deze zomer een hele zware dip gaan kriigen.
Alle indicatoren wijzen op een zware crash die heel diep en lang zal zijn.
Olie prijzen, huizen markt in de vs, inflatie eurozone, ga zo maar door.
Wel leuk dat mensen denken dat het ergste voorbij is, nou er is niks voorbij.

U zit short?

Je kan er gif op innemen dat we deze zomer een hele zware dip gaan kriigen.
Alle indicatoren wijzen op een zware crash die heel diep en lang zal zijn.
Olie prijzen, huizen markt in de vs, inflatie eurozone, ga zo maar door.
Wel leuk dat mensen denken dat het ergste voorbij is, nou er is niks voorbij.

Heb jij zo'n glazenbol dan?

AEX PUT DEC 2008 240,00 kost maar 0,30.

Zekerheidshalve maar 100 inslaan? We zouden in December maar onder de 200 duiken, zit je errug goed. :D

Ik handel niet in opties, dat zijn dingen die je waardeloos laat aflopen.
En nee ik zit niet short maar ook niet long, ik vind het op dit moment veel te volatiel.
Mijn ervaring leert mij dat afwachten op een dikke dip veel lucratiefer is dan steeds maar te handelen.
Er is wel 1 bloemetje die ik op dit moment even in de gaten hou en dat is pharming, wel een klein gokje maar ik denk wel de moeite waard.

goed topic btw!

we hebben anders een aardige dip gehad naar 415

Ik handel niet in opties, dat zijn dingen die je waardeloos laat aflopen.
En nee ik zit niet short maar ook niet long, ik vind het op dit moment veel te volatiel.
Mijn ervaring leert mij dat afwachten op een dikke dip veel lucratiefer is dan steeds maar te handelen.
Er is wel 1 bloemetje die ik op dit moment even in de gaten hou en dat is pharming, wel een klein gokje maar ik denk wel de moeite waard.

goed topic btw!

Pharming is idd een aandeel om in de gaten te houden.

Probleem met dit soort aandelen is dat je er al in moet zitten als de klapper komt (zeer goed PBtje). Proberen in te stappen als de handel in het aandeel 5 minuten stilligt vanwege de te snelle stijging is veel minder lonend. :)

Maar persoonlijk zie ik geen diepe dip komen. Er is (nog?) geen recessie en centrale banken zullen zoals al is gebleken geen banken laten vallen.

Tuurlijk zijn er zat negatieve punten zoals olijprijs, inflatie van de dollar etc, maar zie dit niet ervoor zorgen dat we de komende tijd onder de 465 duiken.

O yeah! Tijd om vandaag mijn CXP avontuurtje maar eens af te sluiten. :)

Misschien dat ik de aandelen nog hou, maar afhankelijk van de koers gaan mijn calls er denk ik uit.

Staples verhoogt bod op Corp. Express naar EUR 9,15 p/a--2
03-06-2008 08:43:56
Toevoeging: meer informatie in hele stuk.

Amsterdam (BETTEN FINANCIAL NEWS) - Staples heeft het bod op Corporate Express verhoogd naar EUR 9,15 per aandeel. Dat is dinsdag bekendgemaakt middels een persbericht. Eerder bood de Amerikaanse onderneming EUR 8,00 per aandeel op het Nederlandse bedrijf.

Staples geeft in het persbericht aan dat inmiddels 23,3% van de aandeelhouders in Corporate Express hebben aangegeven hun stukken aan te zullen bieden. Daaronder zijn Centaurus, York Capital en Halcyon. Staples zal het bod gestand doen wanneer 51% van de aandelen is aangemeld. Eerder stond dit percentage nog op 75%.

Staples dringt er verder bij alle aandeelhouders van Corporate Express op aan tegen de Lyreco-overname te stemmen. Het bedrijf stelt als voorwaarde voor het verhoogde bod dat de acquisitie van het Franse bedrijf wordt afgewezen. Centaurus, York Capital en Halcyon hebben reeds aangegeven tegen deze transactie te stemmen tijdens de aandeelhoudersvergadering op 18 juni.

Het bedrijf wijst in zijn persbericht op de risico's van de Lyreco-overname, waaronder onrealistische targets, financiele risico's en mededingingsproblemen. Staples heeft zelf al wel goedkeuring van de Amerikaanse en Canadese fusietoezichthouders. Instemming van de Europese Commissie wordt verwacht op of voor 17 juni 2008.

Staples verwacht dat het bod snel afgerond zal worden, begin juli 2008. Het bedrijf heeft 'voldoende financiele reserves en kapitaal binnen zijn bestaande kredietfaciliteit', om de acquisitie te financieren.

Marijn Wellink
marijn@bfn.com

(c) BETTEN FINANCIAL NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875)

Terug
Naar boven