Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Mwah, veel mensen verwachten dat de olie naar de 200 gaat, dus dan ben je nog niet telaat.

Dat is ook 1 van de redenen waarom de olie zo duur is. Want er is geen schaarste (ook al zeggen ze van wel), orkanen zijn er altijd al geweest. Aanslagen op pijpleidingen ook. Dit was gewoon weer een mooi moment om rijke mensen nog rijker te maken door middel van het uitzuigen van de gewone mensen.

Voor RDS kan je nu nog instappen. Juli calls 30 lijkt me geen slecht idee.

Olie turbo's puur op de olieprijs kan ook. Die stijgt naw nog wel door tenzij de OPEC de kraan echt goed opengooit.

Hoeveel % betaal je voor die calloptie bij binck?

rds is toch al goed gestegen vandaag niet? even wachten op kleine correctie

/edit: hou ook even de eur/usd in het oog :D komt een rally naar 1.61 (althans hoop ik :cool:)

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Aardige spread.. fokkers verdienen er altijd wel lekker aan.. :D

heb enkel gekeken naar de sterk(ste) gestegen turbo vandaag, vandaar :D

verder geen aandacht aangeschonken

Ah ok.

RSI is wel overbought bij een andere tijdsspanne. Toch zo maar mijn calls sluiten. Van 0,40 naar 1,00 is een mooi ritje. :)

technische gezien zit ik goed met met turbo long op de eur/usd, nu nog afwachten

las vandaag ook een analistenrapport over de eur/usd, dat technisch/theoretisch gezien de euro kan stijgen tot 1.7-2.0 usd :D

if so that would be +150% (helaas kan ik nu wel niet short gaan op de indexen)

Ik ga toch even meedoen met het goud. Ik zie het voorlopig nog wel stijgen.

zou ik ook doen, ik denk dat de beurzen terug richten niveau van jan gaan

Ik snap alleen niks van die hefboom via binck. Ik heb nu 1% winst op een turbo binnen 5 minuten ofzo. Het totaal is 120, maar hij geeft dan een rendement aan van 1,20 , terwijl de hefboom iets van 8,25 is. Ik dacht altijd dat de winst x 8,25 ging?

Want nu moet ik standaard 10 euro winst maken om uberhaupt de transactie kosten van binck eruit te krijgen.

zou ik ook doen, ik denk dat de beurzen terug richten niveau van jan gaan

Ja joh, AEX naar de 400? No way. :)

De kou is uit de lucht, correctie eventueel tot de 475 range.

Ik snap alleen niks van die hefboom via binck. Ik heb nu 1% winst op een turbo binnen 5 minuten ofzo. Het totaal is 120, maar hij geeft dan een rendement aan van 1,20 , terwijl de hefboom iets van 8,25 is. Ik dacht altijd dat de winst x 8,25 ging?

Hier wat aan?

http://www.belegger.nl/achtergrond.php?page=turbo

Want nu moet ik standaard 10 euro winst maken om uberhaupt de transactie kosten van binck eruit te krijgen.

20,- he. Zowel 10,- aankoop als 10,- verkoop. ;)

Vandaag 2 roodjes verlies op mijn AX4 C490 aanschaf van dinsdag. Heft gelijk de winst op mijn RDS en CXP calls op. :(

****ing hell, dat wist ik niet. :D

Maar hoe zit het met die hefboom dan?

Ja joh, AEX naar de 400? No way. :)

De kou is uit de lucht, correctie eventueel tot de 475 range.

Ach je weet maar nooit, stijgende inflatie geen intrest cuts, stijdende olie prijs, paniek...mja tis mss wat overdreven om zo diep te zakken

maar goed zelf als de aex (en andere indexen) zakken zou je toch een mooie winst moeten behalen op goud, ik denk dat de +1000 toch terug gehaald zal worden tegen september

Ach je weet maar nooit, stijgende inflatie geen intrest cuts, stijdende olie prijs, paniek...mja tis mss wat overdreven om zo diep te zakken

maar goed zelf als de aex (en andere indexen) zakken zou je toch een mooie winst moeten behalen op goud, ik denk dat de +1000 toch terug gehaald zal worden tegen september

Dan moet je lekker long gaan op goud.

Vergeet je niet je stoplosje goed te zetten? :P

zit voorlopig in de euro...risky business vind ik

Lol, hoezo te laat met olie?

Turbo is met 25% gestegen.

En de TL op goud zal wat gezakt zijn.

Flinke spike down van zowel olie als goud zo rond 15.00/15.30. 't Lijkt erop dat er geld uitgehaald werd om weer in de beurs te stoppen. Let's hope so.

Vandaag alweer de 6e dag in de min op een rij. Deze daling was enigzins overtrokken door MT wat 3,4% kon inleveren. Maar goed, nu kijken wat de komende dagen ons brengen. Mogen we terug naar de 480 of gaan we eerst de 466 opzoeken...

Terug
Naar boven