Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
feli ook he :cool:

ik heb mijn aandelen nog wel want wil sowieso de 9,15 eigenlijk :P

Corporate Express zal hoger bod Staples bestuderen 3-6-2008 10:56

AMSTERDAM (Dow Jones)--Corporate Express nv heeft kennis genomen van het hogere bod van Staples Inc van EUR9,15 en zal het bod aandachtig bestuderen. Dat laat de Nederlandse leverancier van kantoorartikelen dinsdag weten.

Het bedrijf zal later met een meer uitgebreide reactie komen.

Eerder dinsdag herhaalde Corporate Express nog het eerdere bod van Staples van EUR8,00 per aandeel te laag te vinden. Het bedrijf sprak opnieuw zijn voorkeur uit voor een fusie met het Franse Lyreco.

Door Archie van Riemsdijk, Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715 201, archie.vanriemsdijk@dowjones.com

(END) Dow Jones Newswires

June 03, 2008 04:56 ET (08:56 GMT)

Copyright (c) 2008 Dow Jones & Company, Inc.

• Topic Starter Topic Starter
Heb al verkooporders op mijn calls doorgegeven. Zo rond de 9 euro zullen ze er allemaal uitgaan.

Van het geld ga ik een gedeelte gebruiken om mijn gemiddelde op mijn RDS juni 28 calls wat omlaag te brengen.

De rest zie ik nog wel. Misschien Unilever? Technisch gezien zouden deze nog wel goed kunnen herstellen richting 24 euro.

/edit:
Maybe is OCE ook een kandidaat voor wat opties. De September 11 serie voor 0,30 klinkt niet slecht.

Laatst bewerkt:
Uni kan een leuke factor zijn maar is te ontvankelijk voor een schommel. Ze mogen dan overal hun vingertjes in hebben maar als een van die vingers een tik krijgt beweegt toch de hele hand even. Maar kan het ook mis hebben. Kan ook lekker lang goed gaan.. who knows..

waarom ben ik toch uit mijn short posities gestapt enkele weken geleden :(

emoties en gedachten traden weer op de voorgrond, ipv +200% winst heb ik nu 50% verlies

er valt niets anders te zeggen dan

f*ck

Ik heb nu long gekocht op de AEX. Ik denk dat ik ook weer long ga voor olie, aangezien deze onder de 125 is gekomen.

Ik hoop maar dat er een paar hier op gold short hebben gezeten met -2.04% shit... :roflol:

Ik had short op olie en verkocht met 50% toen deze van 135 naar 130 ofzo ging. Daarna steeg die weer naar 132 en nu 124. Best jammer, want anders had ik flink wat extra gehad. Maar ja, 50% is ook goed genoeg.

Verder twijfel ik nog over goud. Ik zie nergens punten waarop er een mogelijk stijging of daling gaat komen.

Die daling is geweest... nu kijken of die stabiel blijft of weer gaat jojo'en.

momenteel heb ik er geen oog op waarom goud zou stijgen of dalen noch waarom de eur of usd zou stijgen of dalen

voor mij is het momenteel tasten in het duister

toch maar (tegen mijn zin) mijn long positie op de eur gelost, de stoploss van de turbo was bijna geraakt (mocht nog maar 0.5% zakken) 40% verlies, komt hard aan voor een studentje :(

Mwa, niet slecht. Toch nog 15% gehaald op mijn AEX Turbo Long vandaag. Ik houd hem aan tot 485. Verder ga ik denk ik ook weer long in Olie.

CXP calls 8.40 gingen er vandaag weer niet uit op 0,70. Ik weiger echter die dingen voor 0,65 de deur uit te doen. :D

Verder mogen de mong*len die RDS in de uitverkoop hebben gedaan even een nekschot krijgen. En mijzelf daarna ook trouwens, omdat ik geen winst heb genomen toen ze 2 weken geleden op 28,40 zaten.

Nu maar een sloot calls bijgekocht om mijn gemiddelde wat omlaag te brengen. Zal nu quitte spelen rond 27,30...

Kan iemand nu niet even een belangrijke oliepijpleiding opblazen zodat de Crude weer richting 135 gaat? :o

Iemand al gebruik gemaakt van de sms dienst van binck? Ik zit eraan te denken, omdat ik geen tijd heb om te internetten op werk. Ik vraag me af of je ook kan verkopen en aankopen via de telefoon.

Iemand al gebruik gemaakt van de sms dienst van binck? Ik zit eraan te denken, omdat ik geen tijd heb om te internetten op werk. Ik vraag me af of je ook kan verkopen en aankopen via de telefoon.

Kan.. maar is veeeeeelste duur vergeleken met i-net..

@MrJ.. Heb je nu wel of geen Unilever aangekocht?

Vandaag: UNILEVER CERT 21,16 0,24 1,12 % 20,92

alerts bedoel je?

ik doe het soms wel (rabo)

Op veler verzoek introduceert BinckBank een nieuwe mobiele beleggingssite: mobiel.binck.nl. U kon al mobiel beleggen met BinckBank via I-mode van KPN. De nieuwe site mobiel.binck.nl is echter bereikbaar via iedere provider. Zo kunt u altijd en overal beleggen, heeft u direct inzicht in uw portefeuille en beschikt u over het laatste financiële nieuws en de meest actuele beurskoersen.
Dezelfde lage transactietarieven
Deze nieuwe mobiele beleggingsservice van BinckBank kost u niets extra. U profiteert van dezelfde lage transactietarieven die u ook betaalt voor beleggen via internet.

Wat heeft u nodig?
Mobiel beleggen is nu dus heel gemakkelijk. Mits u beschikt over de geschikte middelen. Behalve een mobiele internetverbinding is dat een geschikte mobiele telefoon of PDA (personal digital assistent), met besturingssysteem Windows CE of Palm OS. Ook daarmee helpt BinckBank u graag.

Nu gratis mobiel internet, mét gratis PDA
In combinatie met een 2-jarig Orange-abonnement bieden wij u nu gratis mobiel internet, inclusief een gratis PDA. Bovendien krijgt u de eerste 6 maanden maar liefst 50% korting op uw abonnementskosten. Genoeg reden lijkt ons om nu snel en makkelijk over te stappen op dit extra voordelige aanbod. Heeft u al een mobiel-internetabonnement, maar geen geschikt toestel? Dan kunt u via BinckBank tegen extra lage kosten een state-of-the-art PDA kopen. Kijk hier voor meer informatie over deze en andere aanbiedingen.

Meer informatie?
Wilt u meer weten over mobiel beleggen bij BinckBank of onze aanbiedingen? Kijk dan op binck.nl. U vindt alle informatie na inloggen rechtsboven op de homepage. Voor vragen kunt u natuurlijk ook contact opnemen met onze Klantenservice, op werkdagen bereikbaar van 08.00-22.00 uur en op zaterdag van 10.00-17.00 uur via telefoonnummer (020) 606 26 66. Of stuur een e-mail naar klantenservice@binck.nl.

Met vriendelijke groet,

BinckBank

Kan.. maar is veeeeeelste duur vergeleken met i-net..

@MrJ.. Heb je nu wel of geen Unilever aangekocht?

Vandaag: UNILEVER CERT 21,16 0,24 1,12 % 20,92

Nope, wacht tot mijn verkoop van mijn CXP juni calls op 0,70 afgaat. :)

Geld besteed ik maybe in Unilever of maybe in Fortis. Zie daar op de LT zeker wel opwaartse potentie in zitten. Wil dan binnenkort ergens 400 aandelen van hebben zodat ik rustig kan beginnen met het schrijven van maandelijkse calletjes. Gratis geld als 't ware. ;) :p

Nope, wacht tot mijn verkoop van mijn CXP juni calls op 0,70 afgaat. :)

Geld besteed ik maybe in Unilever of maybe in Fortis. Zie daar op de LT zeker wel opwaartse potentie in zitten. Wil dan binnenkort ergens 400 aandelen van hebben zodat ik rustig kan beginnen met het schrijven van maandelijkse calletjes. Gratis geld als 't ware. ;) :p

Ga je dan ook naar ledenvergaderingen? :roflol: :D

Hehe echt wel. In een powerhouse shirt tussen de mannen in 3delig pak zitten. :D

Maar qua transactiekosten (2,70 per optiecontract, 11 minimaal) is het pas lonend opties vanaf 4 contracten te kopen/schrijven. Vandaar dus 400 aandelen ergens van. En dan maandelijks wat opties out of the money schrijven. Zegguh 0,40 per contract ofzo en dat maal 4. Dus 150,- per maand extra.

11 minimaal... kom je uit op zo'n 2900 nog wat.. mhh.. neem je dan ook put of niet?

Nee 11,- als minimale transactiekosten. ;)

Dus 4x 2,70 > 11,- dus dan is het aantrekkelijker. :)

Terug
Naar boven