Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Minder handelen is minder zorgen en waarschijnlijk meer winst.
Klink makkelijk, en simpel maar ik denk dat dat zijn vruchten tien keer meer afwerpt.

Ik persoonlijk wacht op een echte dip<ZEG met schrijven wat en aandelen kwaliteits in ik stap dan 300 tot 370 maar p opties.<> Dat wordt mijn klapper, steeds maar heen en weer handelen schiet eigelijk niet op, bij mij dan.

Bij deze wens ik iedereen veel winsten aankomende week!

btw: nog iemand een mening over pharming? ik zelf eigelijk als er een echte dip komt....60 tot 65 instappen maar goed....

let,s play...............

Laatst bewerkt:
riemen vast!

kleine opleving en boem.

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag toch mijn laatste CXP calletjes geloosd voor 0,65 komt er in ene flink wat bij in de VS.

Naja, winst is winst (500%). Nu kijken wat Fortis gaat doen. Dit zijn wel bodemprijzen voor een aandeel met zoveel dividend. :)

Vanmiddag toch mijn laatste CXP calletjes geloosd voor 0,65 komt er in ene flink wat bij in de VS.

Naja, winst is winst (500%). Nu kijken wat Fortis gaat doen. Dit zijn wel bodemprijzen voor een aandeel met zoveel dividend. :)

Lekker he? Maar komt nog niet in de buurt van die 2/3K verlies of wel?

Bodemprijzen, hoezo?

eerste steun aex 450-460.

cash is king!!!

Scheelt maar 4 punten of we gaan die eerste wel halen.

Juist maar het probleem is dat hij die niet houd.
Alle seinen staan op rood.
Misschien een kleine opleving maar daarna is the road down ben ik bang.
Straks wel weer een leuk instap moment<banken>.
Zelfs warren buffet raakt in de problemen, en dat zegt toch wel wat.

aantal aandelen staat behoorlijk laag nu. tomtom, usg, fortis (maar lijkt nog btje vallend mes)
Ik kijk het nog even aan, maar pik denk ik binnenkort wel wat op.

koop dit en je zult goed verdienen: CRH, Anglo Irish Bank en Geberit

08:02 **corp Exp. Beeindigt Fusieovereenkomst Met Lyreco
08:02 **corporate Express: Staples Verhoogt Bod Naar Eur 9,25 P/a
08:01 **corporate Express Beveelt Bod Staples
08:01 **corp. Expr. En Staples Sturen Gezamenlijk Persbericht
Ik had nog een iets hoger bod verwacht maar ja extra winst is nooit verkeerd :cool:

Laatst bewerkt:
Btw, als je met een turbo de stoploss raakt, ben je dan atlijd je totale inzet kwijt?

Volgens mij wel. maar handel er zelf niet in.
misschien heb je hier iets aan ?

[Link niet meer beschikbaar]

Heb net gehoord dat je gewoon je verlies terug krijgt binnen een paar dagen. De turbo is nu gewoon bevroren.

Heb net gehoord dat je gewoon je verlies terug krijgt binnen een paar dagen. De turbo is nu gewoon bevroren.

Stop loss-niveau.

Een Turbo kent geen afloopdatum, maar elke Turbo kent wel een stop loss-niveau. Het stop loss-niveau is er om te garanderen dat u nooit meer kan verliezen dan uw inleg. Als de onderliggende waarde dit niveau bereikt of overschrijdt, zal de Turbo worden afgewikkeld en wordt de restwaarde na enkele dagen aan u terugbetaald. De minimale restwaarde bij Turbo’s Long (Short) is gebaseerd op de laagste (hoogste) koers van de onderliggende waarde op de dag dat het stop loss-niveau wordt bereikt en de daaropvolgende handelsdag.
In het slechtste geval is de restwaarde 0 euro. Eens per maand wordt op basis van het actuele financieringsniveau het stop loss-niveau aangepast. Bij Turbo’s op individuele aandelen kan het stop loss-niveau ook op ex-dividend data worden aangepast. Tot slot kan bij Turbo’s met als onderliggende waarde een future het stop loss-niveau worden aangepast wanneer de onderliggende future verandert. Meer informatie hierover kunt u vinden op www.abnamromarkets.nl. Hier kunt u ook de actuele niveau’s vinden.

http://www.abnamromarkets.nl/NL/MediaLibrary/Document/brochure/Turbo brochure NL.pdf

Je krijgt wat restwaarde terug dus.

O ja, mijn CXP avontuur is ten einde.

Afgelopen week al mij opties verzilverd (iets te vroeg, I know) en nu mijn allereerste beursaankoop (100 aandelen :o ) de deur uit gedaan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had geen zin om ze voor die 4ct meer aan te melden en weken te moeten wachten op uitbetaling.

CXP was wel een goede de laatste tijd ja..

Terug
Naar boven