AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Hehe echt wel. In een powerhouse shirt tussen de mannen in 3delig pak zitten. :D

Maar qua transactiekosten (2,70 per optiecontract, 11 minimaal) is het pas lonend opties vanaf 4 contracten te kopen/schrijven. Vandaar dus 400 aandelen ergens van. En dan maandelijks wat opties out of the money schrijven. Zegguh 0,40 per contract ofzo en dat maal 4. Dus 150,- per maand extra.

:roflol:

Das wel heel gay.

Iemand al gebruik gemaakt van de sms dienst van binck? Ik zit eraan te denken, omdat ik geen tijd heb om te internetten op werk. Ik vraag me af of je ook kan verkopen en aankopen via de telefoon.

alerts bedoel je?

ik doe het soms wel (rabo)

Dan moet ik maar eens zo PDA achtig iets halen, want ik vind gewoon verrot dat ik dagen mis. Met fondsen is dat niet zo heel erg, maar met mijn turbo's wil ik het gewoon 3x per dag even vlug even checken.

Bijna 30% erbij op mijn AEX Turbo long. Hoop dat ik hem kan verkopen op 3,70 , terwijl de aankoop 2,70 was.

Hierna stap ik in olie en goud en beide op long. Goud pak ik wanneer deze tussen de 825 en 850 komt en olie tussen de 110 en 120.

waarom blijft goud dalen? Bij inflatie zou goud toch moeten stijgen?

zou even 50% moeten halen :p

edit: 100%

Corporate Express nodigt Staples uit voor gesprek

AMSTERDAM (Dow Jones)--Corporate Express nv gaat in gesprek met Staples Inc, dat dinsdag zijn bod op het Nederlandse bedrijf verhoogde naar EUR9,15 van EUR8,00.

Corporate Express stelt dinsdag in een persbericht dat het verdere opheldering wil van Staples en informatie wil uitwisselen met de Amerikaanse branchegenoot.

Daarnaast herhaalt Corporate Express dat het bedrijf het verhoogde bod van Staples "aandachtig bestudeert".

Door Ykje Vriesinga; Dow Jones Nieuwsdienst; +31-20-5715201; ykje.vriesinga@dowjones.com

• Topic Starter Topic Starter
Heb mijn calletjes in de bid van 0,70 teruggetrokken. Kijken wat koers de komende week gaat doen. Maybe richting 9,50. :P

Hopelijk mag RDS weer terug naar de 28 euro, eerst bijna niet meestijgen op de oplopende olieprijzen maar bij een correctie van de olie wel 4% inleveren in een paar dagen? :(

f*ck deze morgen mijn TL op eur/usd gesloten omda de stoploss bijna geraakt was, nu is hij vandaag een van de sterkste stijgers :( +30%

alles gaat mis, 1700 is nu nog 900

f*ck deze morgen mijn TL op eur/usd gesloten omda de stoploss bijna geraakt was, nu is hij vandaag een van de sterkste stijgers :( +30%

alles gaat mis, 1700 is nu nog 900

Soms moet je even op je tanden bijten en ride the b*ch out..

mss dan maar een aex short turbo kopen :bang:

StevenG wat denk je van Telenet? Heb er nu 130 klaarstaan om naar de markt gestuurd te worden, De analisten zijn positief over het aandeel.
Misschien heb ik een te lage aankoop limiet ingegeven, maar het is het eerste order dat ik ooit op de beurs gedaan heb.
Twas toch even stressen. :p
Oke toen 130 aandelen telenet gekocht @ 15.10 = 1963 euro
Heeft wel wat pijn gedaan omdat de koers was gezakt tot 13 euro:eek:
Verkoopdoel gezet op 17 euro = 2210euro vandaag verkocht.
Winst 217(30 euro kosten erin verekend).

Is redelijk als je bekijkt dat 5000 euro op een bankrekening van 4% voor een jaar +- 200euro "opbrengt"(met deze inflatie brengt het eig geen zak op)
M'n inzet dus 2000 euro voor +- half jaar heeft die 200euro ook opgebracht.

Iemand nog tips voor aandelen te kopen in BE of NL?

@telenet is jammergenoeg al gestegen naar 17.40...
Conclusie te vroeg gekocht en te vroeg verkocht.

Wanneer worden eig dividenten uitgekeerd?

Heb in februari wat Apple gekocht toen ze waren ingestort. 3 stuks, beetje voorzichtig :D

Gekocht op 118.91$, staan nu 189.21$. Weliswaar is die dollar minder waar geworden en iets met transactiekosten, maar toch.........

Heb in februari wat Apple gekocht toen ze waren ingestort. 3 stuks, beetje voorzichtig :D

Gekocht op 118.91$, staan nu 189.21$. Weliswaar is die dollar minder waar geworden en iets met transactiekosten, maar toch.........

Not bad. :)

Zo kijken of er morgen weer leven komt in mijn RDS calls. :D

Dow Jones 12604,4500 1,73%
Nasdaq 2549,9400 1,87%
S&P 500 Index 1404,0500 1,95%
Crude Oil 128,1000 4,88%

Bijna 30% erbij op mijn AEX Turbo long. Hoop dat ik hem kan verkopen op 3,70 , terwijl de aankoop 2,70 was.

Hierna stap ik in olie en goud en beide op long. Goud pak ik wanneer deze tussen de 825 en 850 komt en olie tussen de 110 en 120.

Goud zou nog kunnen lukken, maar olie is vandaag serieus gestegen. Kans is klein dat ie de eerste dagen nog onder de 125 gaat, maar misschien jojoot ie nog een paar dagen op en neer alvorens terug de lucht in te schieten. Je weet maar nooit.

Olie zit nog in een uptrend. De 120 was een correctie, meer niet.

Goud zie ik niet snel omhoog gaan. 882 nu, maar volgens mij zijn ze door de zware steun op 885 geflikkerd met veel dalingspotentie.

Renteverhoging op komst
De president van de ECB heeft onverwacht een duidelijke hint gegeven dat de rente mogelijk volgende maand wordt verhoogd. Trichet zei zich zorgen te maken over de hoge inflatie in de eurozone. De financiële markten schrokken toen hij sprak van een verhoogde alertheid. Volgens Trichet is de Europese economie gezond, alleen de inflatie is een probleem.

gaan we weer..

Terug
Naar boven