AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Hee Bobby100, met welke aandelen heb jij je de laatste weken rijk gemaakt?

tomtom weer 5 %eraf!

Staat nu op de prijs waarop ik tele atlas altijd al aantrekkelijk vond.

Zit al tijdje de volgende fondsen in de gaten te houden:

usg - uitzenders lopen vaak vooruit op de zorgen
fortis - was voor alle kredietzorgen begon, samen met abn 60 miljard waard. nu nog 1/3
Heijmans - staat nog 1 euro boven 10 jaarse low. Wijzigingen binnen management maar blijft ook nog altijd dalen.
Tomtom - ondanks je argument van prijserosie en concurrentie is huidige prijs m.i toch een redelijk koopje. Technisch is er nu helaas geen bodem aangezien de koers onder de introductiewaarde is gedoken dus dat is uiteraard oppassen.

heb vandaag BAM gekocht voor 10.75

eens kijken of ik nog wat kan verdienen

Ben es benieuwd wanneer de DOW de 11.000-grens gaat testen...

We gaan naar de 350!:D

blijft maar hard gaan (in de verkeerde richting weer helaas)

Dag 400 zegt bobby100:D

veel door het putje weer vandaag!

cxp geld reeds binnen dus volgende week maar eens kijken wat ik eventueel ga kopen.

veel door het putje weer vandaag!

cxp geld reeds binnen dus volgende week maar eens kijken wat ik eventueel ga kopen.

Zoals ik het allemaal nu bekijk komen er waar waarschijnlijk, nog heel wat lijken uit de kast.
En volgens mij moet de echte dip nog komen in de US, en dan gaan we echt hard omlaag.

Zo op technische analyse afgaande, is er een kans op een rebound in de States, Dow Jones en Nasdaq kunnen best wel even hoger. Om daarna enkel maar dieper terug in het rood te gaan...

sbm-26% De vloer kraakt steeds harder en harder!

kan je als van een crisis spreken ??? Fortis krijgt weer slaag en dus ook de bel20
:D

damn ik had goeie posities met m'n turbo's, helaas allemaal waardeloos (te hoge hefboom gekozen)

hupla bijna 3% weer.

Heeft er iemand soms een goed (e-)book over technische analyse, technische indicatoren. Ben me momenteel aan het verdiepen in MACD en divergence.

hmm heb m'n eindwerk daar over gemaakt...maar het heeft slechts een 9/20 gekregen (taalfouten :( )

best weining boeken in belgië over dit onderwerp, ebooks niet tegengekomen

Terug
Naar boven