MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Als ik nu gisteren 10 calletjes AEX September 375 a 0,10 had aangeschaft had ik ze kunnen verkopen voor 5,40. Dik 3000% winst. :o

Ff Prof. Barabas bellen maar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

(O nee, dan wil ik terug naar Mei, de dag dat de EU accoord gaf voor de overname van TeleAtlas door TomTom. Damn, als ik in dat half uurtje mijn TT posities had gesloten had dat mij zo gruwelijk veel geld kunnen schelen. :( )

haha tja J, al kon je maar 1 dag in de toekomst kijken he .. :D

Maar merk zelf wel dat gemiste winst soms erger is dan verlies hebben/nemen. Eigenlijk heel maf.

Als ik nu gisteren 10 calletjes AEX September 375 a 0,10 had aangeschaft had ik ze kunnen verkopen voor 5,40. Dik 3000% winst. :o

Ff Prof. Barabas bellen maar:

http://www.junglerating.nl/upload/public/image/2008/Professor Barabas.jpg

(O nee, dan wil ik terug naar Mei, de dag dat de EU accoord gaf voor de overname van TeleAtlas door TomTom. Damn, als ik in dat half uurtje mijn TT posities had gesloten had dat mij zo gruwelijk veel geld kunnen schelen. :( )

Als dat mogelijk was, terug in de tijd gaan met de kennis die we nu hebben! Ik was supermiljardair, even terug naar eind jaren '90, alles mbt technologie schoot toen de lucht in.

en meteen in de cel wegens handelen met voorkennis...

maar who cares, 90% van je geld in het buitenland stallen en als je na 2jr uit de cel komt lekker chille :D

bos verbied shorten nu ook in nederland
zojuist op nieuws geweest

Wat?????

wil bos dood ofzo...

Geldt dit ook voor opties dan?

nog niet zeker, hij gaat een lijstje samenstellen staat in het NOS bericht :P

opties en turbo's ook lees k net, blijft weinig over :P

ja woutertje windvaan....hij probeert ons ook nog te besodemieteren, want hij probeert het goed te praten met het verhaaltje van dat het in de VS ook al verboden is. wat fout is, want in de VS is alleen NAKED short selling verboden, gewoon short mag wel. (wat in nl ook niet mag)

Wouter de tyfuspleurischolerahond etc. Crap natuurlijk, Bos doet alleen wat in andere landen reeds gedaan is, het verbieden van naakte shorts. Niks mis mee, het ontregelende effect van massief short selling is gewoon te groot geworden. Een put kopen blijft mogelijk, het dumpen van pakketten aandelen die je zelf niet eens bezit echter niet.

waaat een taal ericr

Jij noemde hem een tyfushond terwijl je volgens mij niet eens doorhebt dat Bos een actie uitvoert die waarschijnlijk wereldwijd op de beurzen ingevoerd gaat worden. Te volatiele markten zijn in niemands belang, ook niet in het belang van traders die denken dat ze de markt kunnen voorblijven.

ik noemde hem zo, maar jij doet er nog een schepje boven op..:(

Terug
Naar boven