MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
En ? zijn jullie nu alles kwijt na al die crisissen? :D

Hehe ik hoor in mijn omgeving iedereen klagen dat ze veel kwijt zijn. Had dan ook alles verkocht in December vorig jaar, toen de beurs na 6 jaren 300% hoger stond (BEL20).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Nog niet, loop nu wel naast mijn baan 3 krantenwijken en werk zaterdags als vakkenvuller bij de plaatselijke supermarkt. En nu je hier toch bent moeten we eens babbelen over ons modsalaris, deze is niet helemaal marktconform. ;) :p

VS zeer positief de dag uit, brute rally op de finnen:

Dow Jones 11019,6900 3,86%
Nasdaq 2199,1000 4,78%
S&P 500 Index 1206,4000 4,32%

Fortis valt niet om en zal met der tijd herstellen. Dat geldt denk ik voor de meeste aandelen van (relatief) gezonde bedrijven.

Met opties is het wel handig snel je verlies te nemen (of op tijd je winst). :)

Hoe denk jij over AMD? Die zijn ook al een tijdje zakkende. Vraag me af of ze binnen 2 jaar weer op zo'n 30-35 staan per aandeel.

• #1.104
Poeh, wat ik zie verliezen ze steeds meer marktaandeel aan Intel in de processor markt. De graphics divisie (Ati) doet het wel wat beter.

Durf er echter niets over te zeggen. Ik zou er zelf niet instappen (mocht ik geld over hebben :o ).

zo was weer een mooi dagje

heijmans leuk winstje op inmiddels. verder wat fortis aandeeltjes opgepikt en tomtom en wat tnt (wat een spektakel was dat zeg laatste halfuur!)

• #1.106
Ff een groen dagje nu hoor. Futs op bijna 6% in de plus, Aegon, Fortis en ING openen net op MKT. :)

/edit: LOL Shorters in paniek. ING en Aegon nog steeds MKT. Screenshots volgen. :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is nog eens lekker wakker worden ! :D

faggotttt :P

• #1.112
Als je gisteren op 349 long bent gegaan heb je nu een prettige dag ja. :D

Leuk die stijging, na een geldinjectie van enkele banken, en volgende week komt der weer een zogenaamd ''lijk uit de kast''.

• #1.115
AEX Index 378,9600 7,76%

Nog niet eerder gezien zo'n stijging.

Relief rally + verbod op naked shorten. Maandag weer in de sell mode?

om kwart voor 5 short sluiten en maandag ben je rijk :D

Monsterrally, maar dat wil wel lukken als banken omhoog knallen met percentages ruim boven de 10%. Voor de economie is het te hopen dat het ergste nu geleden is maar ik denk dat er eerst nog wat banken en verzekeraars moeten omvallen voordat de financiele wereld weer gezond kan worden.

+ 7,63 sick :roflol:

zo was weer een mooi dagje

heijmans leuk winstje op inmiddels. verder wat fortis aandeeltjes opgepikt en tomtom en wat tnt (wat een spektakel was dat zeg laatste halfuur!)

mooi dagje met fortis had je dan :D

welke beleggingsservice gebruiken jullie trouwens?

Ik zit zelf bij rabo met optie actief beleggen. Dan heb je ook een tradermonitor (€120 per jaar) zodat je koersen realtime kunt zien en lagere transactiekosten.

Terug
Naar boven