XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Ja ik weet niet. Ik las dat het niet altijd zo hoeft te zijn. Soms zie je de koers even snel paar centen eronder duiken om vervolgens weer hard te stijgen. Maar sowieso psychologisch grens natuurlijk.
Op iex las ik trouwens dat er wel aantal banken interesse zouden hebben. spannend weekend dus.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Damn, mijn porto wordt nu de andere kant op gesloopt met mijn geschreven C 6.80.

Kras. :(

Als het tegenzit ben je die aandelen dus kwijt.

• #1.184
Of ik moet die calls terugkopen.

Open op 5,92. Valt mee.

AEX hard op weg naar de 350 en lager. Alle winst van de laatste megarally is alweer verdampt.

Dexia
€ 7,62 09:29 -24,18% 2332229

ook niet goed !!!

• #1.187
Gaan we richting een Black Monday?

AEX op -4%, ING en MT op -8%

Volgende stap, nationaliseren van de gehele beurs. Buy and hold en je had nu al 10 jaar geen rendement gehad op de beurs. Buiten dan het dividend maar dat is ook verwaarloosbaar gelet op de inflatie. Sparen had in ieder geval net zoveel of meer opgeleverd.

Holy crap! Gelukkig heb ik een tijdje geen aandelen meer. Ik zou trouwens niet in Fortis beleggen simpelweg omdat ik hun management niet kan vertrouwen.

Fortis gaat echt hard omlaag, ik drukte een keer op refresh op de iex website en er was alweer 6% af!

Aardige meltdown, als ik niet op vakantie zou gaan was ik nu wel ingestapt maar heb geen zin om op vakantie die zooi te gaan volgen. Fortis zou ik overigens wel links laten liggen, dat lijkt me een dood aandeel de komende tijd.

Groot gelijk, ik zou niet echt op vakantie willen gaan met Fortis in mijn portefeuille :p

€ 3,99 als laagste koers voor Fortis, een pak wasmiddel is nog duurder :roflol: Misschien dat je met een bonuskaart nog wat extra korting kan krijgen. Inmiddels is Fortis alweer bijna een euro duurder.

staat al weer op 4,84€.

Blijkbaar is dexia het volgende serieuze slachtoffer.

Akzo Nobel ook volledig door het putje. Ze kondigen aan te stoppen met het inkopen van eigen aandelen en gelijk wordt er grootschalig gedumpt.

tja valt natuurlijk te verwachten met zo'n aankondiging. :x

• #1.197
Chaos! AEX Index 331,4000 -6,54%

-7,31 !

maar weer plukje amg opgepikt en wat tnt.
tomtom ligt ook te lonken

Alles naar de klote, Armageddon!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

The bear is out!

Damn wat een bloedbad.

Terug
Naar boven