Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Hmm, ik deel het anders op. Ik haal wat turbo's van AEX index met een stoploss op 281 en hefboom van 6.2. Daarnaast stap ik gewoon in op fortis op 3,2 o 3,0 , want turbo longs bestaan niet eens meer voor Fortis. Laat staan 1tje met een lage hefboom.

pech voor de mensen die vorig jaar zijn ingestapt op Fortis rond de 25 euro :D

Me pa heeft nog een kleine 100k Fortis Obam staan, hij laat het lekker staan zegt ie. Als dat maar goed gaat ........

Pauper langzame binck. Ik had een uur geleden geld overgemaakt en dan na de 10 uur check up staat het er nog niet op.

pech voor de mensen die vorig jaar zijn ingestapt op Fortis rond de 25 euro :D

Me pa heeft nog een kleine 100k Fortis Obam staan, hij laat het lekker staan zegt ie. Als dat maar goed gaat ........

tja op heel lange termijn kan het nog altijd goed komen, beter dan nu te verkopen, daar ben je niets mee.

Wat ik btw niet snap. Hoe kan het dat rtl nieuws andere AEX waardes aangeeft dan bv. Binckbank.

rtl loopt achter

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.228
Binck is realtime, RTL niet?

Tja denk dat het gewoon ligt aan de ongelovelijk wisselvalige koers atm? De ene doet er al wat langer over dan de ander. edit : zoals hierboven gezegd dus :)

ps : Heeft er iemand een binckbank-account? Wil me nu al even inschrijven maar zag dat je als je iemand kent 3 gratis transacties krijgt en alsook degene die je kent. Laat maar wat weten :)

ik heb een binck account :D

Ik zit bij binck.

macb was eerst, sorry ryu :d

:P

heb wel de bevestigingsmail nog niet ontvangen en macb is naar de les. :( dat kan even duren zeker? :x

Ik zit ook bij Binckbank. :D

Heb mij weer wat zitten inlezen in wat lectuur op internet. Ongelovelijk interessant hoor ;) :)

Wat denken jullie van het Halloween effect? En op welke aandelen lijkt dit jullie voornamelijk toepasselijk?

Lezen jullie soms advieven (op bijv. analist.be) of geloof je er niet teveel van en handel je naar eigen gevoel?

Tijdshorizon Investeer uw geld in:
1-2 jaar spaarrekening
2-5 jaar spaarrekening, obligaties, vastgoed
5-10 jaar obligaties, vastgoed, (zeg maximaal 30%) aandelen
10-20 jaar obligaties, vastgoed, (zeg 50%) aandelen
20-40 jaar obligaties, vastgoed, (zeg 70%) aandelen

Wat vinden jullie een fijne verhouding? En rekening houdende met mijn leeftijd? Het geld dat ik beschikbaar heb (spaargeld) heb ik de komende jaren zeker niet nodig...

Nuja, er valt eerst nog wat te leren en aanschouwen :)

Laatst bewerkt:
prachtige koersen,,, not!

nog een vraagje : Waar vind je de uitgekeerde dividenden van elke onderneming? Of moet je die per onderneming apart gaan opzoeken? Dit voor de KW-verhoudingen eens van naderbij te bekijken :)

Terug
Naar boven