AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Zullen we ff snel op de valreep een poule houden wat het aandeel Fortis gaat doen?

Ik zeg 3,00.

2.20 , jammer.

Maar zit wel een stijging in.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.403
Laatste 2,1600 11:44 100
+/- -3,2500 -60,07%
Slot 5,4100 03-10-08
Open 2,0000 11:00
Hoog 2,3040 11:18
Laag 1,9800 11:03
Bied 2,1550 11:44 2.000
Laat 2,1600 11:44 6.634
Volume 74.592.340

:o :(

in belgie is het aandeel van fortis nu 1,96 euro en in nederland ietsje meer
veel lager kan niet echt en is het dan niet ongelooflijk verstandig om lekker veel aandelen te kopen van fortis omdat het aandeel toch ooit weer enkele euro's meer moet waard zijn?
en als je dus 2 euro uitgeeft aan een aandel en het aandeel staat op 4 euro en dan verkoop je dan heb je gewoon 100% winst toch? of zie ik dit nu weer heel verkeerd?
Neem nu dat je dan 1000 euro belegt dan heb je over x-tijd 2000 euro :o
Het ding is.. ik heb 1000 euro en ik ben een arme student dus zie ik dit door de juiste bril?

1,999 nog maar. Zie die 3 niet komen hoor.

in belgie is het aandeel van fortis nu 1,96 euro en in nederland ietsje meer
veel lager kan niet echt en is het dan niet ongelooflijk verstandig om lekker veel aandelen te kopen van fortis omdat het aandeel toch ooit weer enkele euro's meer moet waard zijn?
en als je dus 2 euro uitgeeft aan een aandel en het aandeel staat op 4 euro en dan verkoop je dan heb je gewoon 100% winst toch? of zie ik dit nu weer heel verkeerd?
Neem nu dat je dan 1000 euro belegt dan heb je over x-tijd 2000 euro :o
Het ding is.. ik heb 1000 euro en ik ben een arme student dus zie ik dit door de juiste bril?

Dit is een gat in de markt, een gat zeg ik u! :eek:

???

leen gewoon 100.000 en beleg in fortis!!!

Ik zou nog ff wachten met in het "gat" Fortis te springen.

@ macB en mighty
zou ik het echt doen?
en waarom zou jij nog even wachten Mighty?
kunnen ze nog dalen?
Belgie gaat fortis niet failliet laten gaan dus het lijkt mij redelijk veilig

Op dit moment is het gewoon gokken met elk aandeel en zou ik dus helemaal nergens in stappen, maar ook niet uit.
Het is echter wel verleidelijk.:D

Op dit moment is het gewoon gokken met elk aandeel en zou ik dus helemaal nergens in stappen, maar ook niet uit.
Het is echter wel verleidelijk.:D

Beste was om afgelopen Vrijdag in te stappen;)...en dan een tijdje geduld te hebben....Maandag was 10% en dat gaat nogwel ff zo door:cool:.

damn, ik dacht dat het juist een supergoed moment was om erin te stappen :p
mijn eerste aandelen, mijn eerste gigantische winst :D
zal dan nog even wachten tot er meer reacties zijn, ik wil natuurlijk mijn geld niet in rook zien opgaan ofzo :p

Beste was om afgelopen Vrijdag in te stappen;)...en dan een tijdje geduld te hebben....Maandag was 10% en dat gaat nogwel ff zo door:cool:.

Inderdaad (ik heb ook weer wat laten liggen), maja zo blijft het. Als ik alles had gedaan en/of gehouden wat ik had en had willen doen, was ik al dik binnen geweest, maja; dat is dus lang niet zo.:D
Ik ben zelfs heel veel kwijt geraakt door juist veel dingen fout te doen en daardoor word je wel wat voorzichtiger.

Op dit moment is alles zo onrustig, dat logica al helemaal niet meer speelt en kan het (wat ik verwacht) binnen een paar dagen en een week weer totaal anders zijn. M.a.w. de stijging, die we nu doormaken is een echte Bearmarket-rally en gaat meestal gepaard met een dubbel zo harde knal omlaag.;)

damn, ik dacht dat het juist een supergoed moment was om erin te stappen :p
mijn eerste aandelen, mijn eerste gigantische winst :D
zal dan nog even wachten tot er meer reacties zijn, ik wil natuurlijk mijn geld niet in rook zien opgaan ofzo :p

Op zich zul je je geld niet kwijt raken, want ik verwacht niet dat Fortis helemaal om gaat (al kun je dat nooit zeker weten). Zolang je de aandelen aanhoudt, zul je dus je geld niet kwijt zijn. De waarde van je protefeuille kan echter wel dalen en laag blijven, zolang Fortis niet herstelt en dus weer in waarde stijgt.
Als je kijkt naar de prognose van de nabije toekomst en de dividendsuitkering van Fortis, \ijn er wel interessantere aandelen/fondsen.

Op zich zul je je geld niet kwijt raken, want ik verwacht niet dat Fortis helemaal om gaat (al kun je dat nooit zeker weten). Zolang je de aandelen aanhoudt, zul je dus je geld niet kwijt zijn. De waarde van je protefeuille kan echter wel dalen en laag blijven, zolang Fortis niet herstelt en dus weer in waarde stijgt.
Als je kijkt naar de prognose van de nabije toekomst en de dividendsuitkering van Fortis, \ijn er wel interessantere aandelen/fondsen.

heb je dan verschillende soorten fortis-aandelen en fondsen?
sorry, ik ken hier niet veel van :p
wanneer zou het dan een beter moment zijn om fortis aandelen te kopen?

Nu massaal Fortis kopen is lekkere risicospreiding :rolleyes:...

Of je de gok neemt hangt er vanaf of jij gelooft in een efficiënte markt of meer leunt op de inefficiënte markt waar psychologische aspecten een grote rol spelen.
Oftewel, is de prijs van Fortis juist, of is Fortis meer waard en is de prijs zo laag door massaal irrationeel gehandel?

Terug
Naar boven