- Waardering
- 52
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

in belgie is het aandeel van fortis nu 1,96 euro en in nederland ietsje meer
veel lager kan niet echt en is het dan niet ongelooflijk verstandig om lekker veel aandelen te kopen van fortis omdat het aandeel toch ooit weer enkele euro's meer moet waard zijn?
en als je dus 2 euro uitgeeft aan een aandel en het aandeel staat op 4 euro en dan verkoop je dan heb je gewoon 100% winst toch? of zie ik dit nu weer heel verkeerd?
Neem nu dat je dan 1000 euro belegt dan heb je over x-tijd 2000 euro
Het ding is.. ik heb 1000 euro en ik ben een arme student dus zie ik dit door de juiste bril?

Op dit moment is het gewoon gokken met elk aandeel en zou ik dus helemaal nergens in stappen, maar ook niet uit.
Het is echter wel verleidelijk.![]()
...en dan een tijdje geduld te hebben....Maandag was 10% en dat gaat nogwel ff zo door
.Beste was om afgelopen Vrijdag in te stappen...en dan een tijdje geduld te hebben....Maandag was 10% en dat gaat nogwel ff zo door
.

damn, ik dacht dat het juist een supergoed moment was om erin te stappen
mijn eerste aandelen, mijn eerste gigantische winst
zal dan nog even wachten tot er meer reacties zijn, ik wil natuurlijk mijn geld niet in rook zien opgaan ofzo![]()
Op zich zul je je geld niet kwijt raken, want ik verwacht niet dat Fortis helemaal om gaat (al kun je dat nooit zeker weten). Zolang je de aandelen aanhoudt, zul je dus je geld niet kwijt zijn. De waarde van je protefeuille kan echter wel dalen en laag blijven, zolang Fortis niet herstelt en dus weer in waarde stijgt.
Als je kijkt naar de prognose van de nabije toekomst en de dividendsuitkering van Fortis, \ijn er wel interessantere aandelen/fondsen.

heb je dan verschillende soorten fortis-aandelen en fondsen?
sorry, ik ken hier niet veel van![]()

...