AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Gelukkig weer ouderwets -8,4%. :D

Zo wat deed de DJ even zojuist?! Enorme duik naar de <7900 en een enorme bounce up.

lang leve de 7900 steun? ???

Verschoot wel weer even toe ik zonet de koersen nakeek :eek:
Begin volgende week en vrijdag algemeen een stijging, maar namiddag dinsdag, woensdag en donderdag rood. Ik voel het aan mijn water!!

edit : http://jongebelegger.blogspot.com/s...-max=2009-01-01T00:00:00+01:00&max-results=32
Kwam deze tegen, een blog om medelijden mee te krijgen..
:D

Laatst bewerkt:
dj hersteld flink. benieuwd of ze het vast kunnen houden.

nog steeds mogelijk om voor een mooie prijs in te stappen in clinuvel 0,12 euro

ABN amro schat de waarde van het aandeel op 8 eu als het op de markt komt

dj hersteld flink. benieuwd of ze het vast kunnen houden.

0,50% winst, waanzin hoor dit! 11% verschil op zo'n tijdspanne.. pff

Mss een gerucht in de zin van (de naïeve) hoop op een tweede reddingsplan ofzo? Ik heb er het raden naar maar dit is wel frappant!

Laatst bewerkt:
Naam Laatst Verschil % Slot
DOW 8.855,64 276,45 3,22 % 8.579,19

wtf :d

edit : en weer negatief, het gaat té snel.

Er hangt in ieder geval wel wat in de lucht, als ze nu gaan sellen kan het heel hard omlaag gaan. Zit nog steeds te wachten op een tweede blow-off eigenlijk. Probleem is dan alleen dat de steunniveau's overal er aan gaan en instappen voor een rebound zeer listig kan zijn. Zo gingen tussen 2000 en 2003 genoeg traders nat.

Noodingreep FED geeft mij het idee dat 1 of meerdere grote banken op omvallen staan. Als dat gebeurt is de beer volledig los. Ook al hoef je daar niet blij mee te zijn, meltdown van banken en het financiele systeem zal iedereen raken.

Uit de oude doos :D Werd wel iets heftiger dan ik dacht, had zelf een terugval naar 320 verwacht en een DOW van 9K. Zie nu nog wel een paar een downtik met een paar echte paniekdagen, ook al zijn de koersen natuurlijk al aardig gesloopt. Maar als de winsten teruglopen en de economische indicatoren sterk verzwakken dan kan er nog heel veel af. DOW 6K begint reeel te worden.

Uit de oude doos :D Werd wel iets heftiger dan ik dacht, had zelf een terugval naar 320 verwacht en een DOW van 9K. Zie nu nog wel een paar een downtik met een paar echte paniekdagen, ook al zijn de koersen natuurlijk al aardig gesloopt. Maar als de winsten teruglopen en de economische indicatoren sterk verzwakken dan kan er nog heel veel af. DOW 6K begint reeel te worden.

Je voorspellingen zijn inderdaad vaak goed. Hoezo beleg je niet? Je zegt altijd dat je geen tijd hebt, maar gezien je voorspellingen, is dat niet zo erg. ;)

+10,55 .....

ik sta nog short, geen nood. correctie is (bijna) voorbij en dan lekker zakkuhh :D

er komt nog een stijging, wacht maar...begin volgende week komt ie en dan op naar de definitieve bodem. ik ga nu ook geen positie kiezen, pas als de correctie geweest is. sowieso is long gaan in deze down-trend niet echt verstandig.

eey ik kan in de toekomst kijken :D

Begin volgende week en vrijdag algemeen een stijging, maar namiddag dinsdag, woensdag en donderdag rood. Ik voel het aan mijn water!!

mijn water zit er verlopig ook nog niet naast!
Al had ik wel niet verwacht dat de stijging zo hevig ging zijn..

Hoogmoed voor de val mss ???

trade dan biatch! :P

nee man... ik ben een ninja, ik val onverwachts aan! :fire:

:twitch:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.398
Fortis 11.00 weer open...

:(

Tokyo +14%, f*cking madness! Dit is gewoon waanzin wat er de laatste weken allemaal gebeurd. Hoogmoed voor de val? Ik verwacht nog terug een diepe val, misschien nog dieper dan de vorige. En dan wordt het pas echt koopjestijd.

Terug
Naar boven