- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo wat deed de DJ even zojuist?! Enorme duik naar de <7900 en een enorme bounce up.

nog steeds mogelijk om voor een mooie prijs in te stappen in clinuvel 0,12 euro
ABN amro schat de waarde van het aandeel op 8 eu als het op de markt komt
dj hersteld flink. benieuwd of ze het vast kunnen houden.
Er hangt in ieder geval wel wat in de lucht, als ze nu gaan sellen kan het heel hard omlaag gaan. Zit nog steeds te wachten op een tweede blow-off eigenlijk. Probleem is dan alleen dat de steunniveau's overal er aan gaan en instappen voor een rebound zeer listig kan zijn. Zo gingen tussen 2000 en 2003 genoeg traders nat.
Noodingreep FED geeft mij het idee dat 1 of meerdere grote banken op omvallen staan. Als dat gebeurt is de beer volledig los. Ook al hoef je daar niet blij mee te zijn, meltdown van banken en het financiele systeem zal iedereen raken.
Werd wel iets heftiger dan ik dacht, had zelf een terugval naar 320 verwacht en een DOW van 9K. Zie nu nog wel een paar een downtik met een paar echte paniekdagen, ook al zijn de koersen natuurlijk al aardig gesloopt. Maar als de winsten teruglopen en de economische indicatoren sterk verzwakken dan kan er nog heel veel af. DOW 6K begint reeel te worden.Uit de oude doosWerd wel iets heftiger dan ik dacht, had zelf een terugval naar 320 verwacht en een DOW van 9K. Zie nu nog wel een paar een downtik met een paar echte paniekdagen, ook al zijn de koersen natuurlijk al aardig gesloopt. Maar als de winsten teruglopen en de economische indicatoren sterk verzwakken dan kan er nog heel veel af. DOW 6K begint reeel te worden.

edit : http://jongebelegger.blogspot.com/s...-max=2009-01-01T00:00:00+01:00&max-results=32
Kwam deze tegen, een blog om medelijden mee te krijgen..
![]()

er komt nog een stijging, wacht maar...begin volgende week komt ie en dan op naar de definitieve bodem. ik ga nu ook geen positie kiezen, pas als de correctie geweest is. sowieso is long gaan in deze down-trend niet echt verstandig.

Begin volgende week en vrijdag algemeen een stijging, maar namiddag dinsdag, woensdag en donderdag rood. Ik voel het aan mijn water!!