BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer dat onze uberbear Eric niet in september short is gegaan, had hij een flink zakcentje kunnen verdienen.![]()
Jammer dat onze uberbear Eric niet in september short is gegaan, had hij een flink zakcentje kunnen verdienen.![]()

Gewoon aandelen, turbo's deed ik vroeger, maar is veeeeels te onstabiel.
Fondsen of aandelen en gewoon afwachten. Ik hoor dat steeds meer mensen gaan instappen. Net weer RBS gekocht voor 0.96 cent per aandeel.![]()
Oke, met hoeveel geld handel je dan ongeveer? Je moet toch wel aardig wat geld hebben voor aandelen, anders haal je weinig rendement.

Uhh lees je wel goed? Aandelen van een euro of 2 zijn juist zeer aantrekkelijk voor een hoger rendement. Je moet alleen geduld hebben. Ik heb nu gewoon wat shizzle ingekocht voor 500 euro bij elkaar. Nu ga ik er pas volgende maand weer naar kijken. Bij turbo's wou ik zowat elk uur kijken en dat slaat eigenlijk ook nergens op.
Op dit moment zou ik alleen maar op lange termijn investeren.
Dat klopt, maar voor 2 euro heb je wel de ''onbekende'' aandelen, doe jij veel research naar de aandelen die je koopt?

Wat bedoel je met onbekende? Volgens mij stond aegon nog maar op 2,5 euro vandaag..![]()
Ik bedoel daarmee de aandelen die niet in de aex staan. De meeste aandelen van de aex zijn 5+ euro, dan kom je met 500 euro niet erg ver. Bovendien heb je ook nog transactiekosten, moet je al vrij hoog rendement halen, wil je winst pakken.
Aegon is nu goedkoop, maar die banken vertrouw ik niet meer, daar blijf ik van af.