Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
grootste puntenverlies ooit voor de DJ :x

Naam Laatst Verschil % Slot
DOW 8.579,19 -678,91 -7,33 % 9.258,10

GM haalt daling van 31% tot 4,76. Hoogste jaarkoers was 43,20...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
Jammer dat onze uberbear Eric niet in september short is gegaan, had hij een flink zakcentje kunnen verdienen. ;)

keenker 266,80 -5,38%

en dan de bedenken dat ik gister om half 5 echt op het punt stond om short te gaan :(

Jammer dat onze uberbear Eric niet in september short is gegaan, had hij een flink zakcentje kunnen verdienen. ;)

Heeft vooral met timing te maken. Toen ik in februari een grotere daling verwachtte zat ik short maar gingen de indices tegen de klippen op omhoog. Deze markt is gewoon verschrikkelijk lastig te timen. Er kan net zo goed even wat goed nieuws komen en er wordt gerallyed alsof er geen problemen spelen.

Ik hou mijn kruid voorlopig droog en ga misschien long als er zich een uptrend aantekent die valt vol te houden.

Een echte bear ben ik niet maar het totaal naar de klote gaan van de markt riep ik al in 2000. Toen klapte de internetbubble en eigenlijk had ik niet verwacht dat na tig faillisementen de indices nog een sterke rally zouden meemaken. Maar juist die laatste rally is vaak de aanjager voor de grote klap. Een misrekening dus van mijn kant.

Zal nu wel long gaan als de indicatoren lijken te draaien maar ook dat valt lastig te timen. Die economische indicatoren zijn meestal lagging, de sterkste rally is vaak al geweest als die indicatoren bekend worden.

Cash is momenteel king, zelfs als je de inflatie in ogenschouw neemt. Sparen blijkt ook niet zo veilig als gedacht. De tegoeden misschien wel maar als je geen rente krijgt omdat de betreffende bank omvalt kan je net zo goed cash aanhouden.

Laatst bewerkt:

Hadden, hadden, hadden. Als ik mijn short aex 580 had gehouden, had ik nu ook een rendement gehad van 600%. Maar ja......:D

lol , t*ring AEX op 260.

Gewoon aandelen, turbo's deed ik vroeger, maar is veeeeels te onstabiel.

Fondsen of aandelen en gewoon afwachten. Ik hoor dat steeds meer mensen gaan instappen. Net weer RBS gekocht voor 0.96 cent per aandeel. :roflol:

Gewoon aandelen, turbo's deed ik vroeger, maar is veeeeels te onstabiel.

Fondsen of aandelen en gewoon afwachten. Ik hoor dat steeds meer mensen gaan instappen. Net weer RBS gekocht voor 0.96 cent per aandeel. :roflol:

Oke, met hoeveel geld handel je dan ongeveer? Je moet toch wel aardig wat geld hebben voor aandelen, anders haal je weinig rendement.

Oke, met hoeveel geld handel je dan ongeveer? Je moet toch wel aardig wat geld hebben voor aandelen, anders haal je weinig rendement.

Uhh lees je wel goed? Aandelen van een euro of 2 zijn juist zeer aantrekkelijk voor een hoger rendement. Je moet alleen geduld hebben. Ik heb nu gewoon wat shizzle ingekocht voor 500 euro bij elkaar. Nu ga ik er pas volgende maand weer naar kijken. Bij turbo's wou ik zowat elk uur kijken en dat slaat eigenlijk ook nergens op. :D

Op dit moment zou ik alleen maar op lange termijn investeren.

Uhh lees je wel goed? Aandelen van een euro of 2 zijn juist zeer aantrekkelijk voor een hoger rendement. Je moet alleen geduld hebben. Ik heb nu gewoon wat shizzle ingekocht voor 500 euro bij elkaar. Nu ga ik er pas volgende maand weer naar kijken. Bij turbo's wou ik zowat elk uur kijken en dat slaat eigenlijk ook nergens op. :D

Op dit moment zou ik alleen maar op lange termijn investeren.

Dat klopt, maar voor 2 euro heb je wel de ''onbekende'' aandelen, doe jij veel research naar de aandelen die je koopt?

Aex 258 :o

er komt nog een stijging, wacht maar...begin volgende week komt ie en dan op naar de definitieve bodem. ik ga nu ook geen positie kiezen, pas als de correctie geweest is. sowieso is long gaan in deze down-trend niet echt verstandig.

Wat bedoel je met onbekende? Volgens mij stond aegon nog maar op 2,5 euro vandaag.. :D

Ik bedoel daarmee de aandelen die niet in de aex staan. De meeste aandelen van de aex zijn 5+ euro, dan kom je met 500 euro niet erg ver. Bovendien heb je ook nog transactiekosten, moet je al vrij hoog rendement halen, wil je winst pakken.

Aegon is nu goedkoop, maar die banken vertrouw ik niet meer, daar blijf ik van af.

Ik bedoel daarmee de aandelen die niet in de aex staan. De meeste aandelen van de aex zijn 5+ euro, dan kom je met 500 euro niet erg ver. Bovendien heb je ook nog transactiekosten, moet je al vrij hoog rendement halen, wil je winst pakken.

Aegon is nu goedkoop, maar die banken vertrouw ik niet meer, daar blijf ik van af.

Ohhh buiten de AEX. IK had wel wat fondsen in zuid en midden amerika lopen. Verder ben ik mij wel aan het verdiepen in Afrika en dan vooral in de mobile netwerken (gsm's etc)

BTW, 80 dollar per vat. :D Nice. :D

aex -10,5

en dat zonder fortis..

nu licht hersteld naar -7

usgpeople vorige week ritje gemaakt van 9,30 naar 10,37 noteert nu 7,37 :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.380
Zo wat deed de DJ even zojuist?! Enorme duik naar de <7900 en een enorme bounce up.

Terug
Naar boven