XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
bewaarloon snap ik nog niet zo goed maar ik zal het eens googlen of wachten op jouw antwoord :p

Google het maar eens. ;p

Op binckbank héb je niet eens bewaarloon enzo, enkel transactiekosten zoals ik al eens had uitgelegd, vandaar mijn reactie. ;)

Zo, mijn pronostiekje zat er hard naast vandaag :o

Google het maar eens. ;p

Op binckbank héb je niet eens bewaarloon enzo, enkel transactiekosten zoals ik al eens had uitgelegd, vandaar mijn reactie. ;)

Zo, mijn pronostiekje zat er hard naast vandaag :o

oow cool :p
want ik haaaaat bewaarloon :D

bewaarloon is het bedrag wat je moet betalen omdat je een beleggersrekening hebt staan bij een bank.

Ik zit zelf bij de rabobank en heb het pakket actief beleggen. Ik betaal hiervoor 30€ per kwartaal.
Hiervoor zit ik echter wel in een gunstigere groep qua transactiekosten.
Namelijk €7 euro op 0,10% van de beurswaarde op het moment dat je koopt of verkoopt.
(met een minimumtarief van €10)

Weer een plus. :(

Wat denken jullie voor de rest van de week? Richting 300 of weer naar beneden richting 250?

ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat we deze middag in het rood staan... de amerikaanse futures geven dit ook aan, maar dat is ntr relatief.

ik kan me niet van het gevoel ontdoen dat we deze middag in het rood staan... de amerikaanse futures geven dit ook aan, maar dat is ntr relatief.

Alles is mogelijk met deze supervolatiele markt. En de Amerikaanse futures staan maar een beetje in het rood, kan nog alle kanten op. Na de sterke stijging van gisteren is de kans op een off-day wel groot natuurlijk, maar garanties heb je nooit.

momenteel staan ze toch flink in het rood, sebiet eerste cijfertjes ^^

steun aex al doorbroken.. -7,45% atm op 238.

komt dat zien, komt dat zien, een waar spektakel!

wat een feest ja denk niet dat veel mensen zin hebben om in deze tijd te gaan beleggen

ach ik heb mijn aandelen toch voor de lange termijn (clinuvel hopelijk van 0,13 naar 8,00) ;)

ben je gek... nog even en ik ga mooie koopjes doen ^^

hopen dat een pennystock naar gekke hoogten gaat is wishfullthinking mate... zo heb je er nog heel wat.

we zaten net bijna aan de -10%, CAC40 heeft die zelf al geraakt meen ik.

macB je mist iets hahaha (had je toch beter je turbo gehouden? :p)

wat een feest ja denk niet dat veel mensen zin hebben om in deze tijd te gaan beleggen

ach ik heb mijn aandelen toch voor de lange termijn (clinuvel hopelijk van 0,13 naar 8,00) ;)

Jawel, put-opties are the shit right now ;)

Ook wel k*t dat de euro zo hard onderuit gaat, nu wordt supplementen bestellen bij bodybuilding.com een stuk duurder//////:(

black friday

Ik kijk nu zelf regelmatig op Google Finance en op Belegger.nl, maar verder weet ik nog niet zo wat goede sites zijn om alles een beetje in de gaten te houden. Ik ben alles nog maar een beetje aan het leren, dus een tip waar ik het beste kan kijken is welkom. :)

Maandag of dinsdag weer als een raket omhoog?

Mijn putopie op de aex woensdag verkocht met 50 euro verlies, staat nu op op 1680 euro.

Achja, shit happens. :(

Wat ik ook niet begrijp is die hoge dollarprijs. Hoe kan dat nu? Deze crisis hebben we te danken aan Amerika, en die hele economie van hun is naar de klote, maar de dollar stijgt ineens? :scratch:

Zijn ze massaal dollars aan het inkopen ofzo?

Wat ik ook niet begrijp is die hoge dollarprijs. Hoe kan dat nu? Deze crisis hebben we te danken aan Amerika, en die hele economie van hun is naar de klote, maar de dollar stijgt ineens? :scratch:

Zijn ze massaal dollars aan het inkopen ofzo?

de economie in europa daalt ook
daarmee dat de waarde van de dollar stijgt denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.539
Tracker AEX begint interessant te worden.

Terug
Naar boven