XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Ik kijk nu zelf regelmatig op Google Finance en op Belegger.nl, maar verder weet ik nog niet zo wat goede sites zijn om alles een beetje in de gaten te houden. Ik ben alles nog maar een beetje aan het leren, dus een tip waar ik het beste kan kijken is welkom. :)

www.beursduivel.be
http://www.trends.be/nl/
http://www.tijd.be/home
hln kanaal geld
http://www.iex.nl/

verder heb ik ook geen idee
ook wel benieuwd naar welke sites/forums de beleggers hier gaan voor extra info
ps: ik beleg nog in niets voorlopig :p
ga wel mijn rekening binnenkort openen voor moest ik het toch aandurven

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.542
Ik heb het iee dat er een beetje op word aangestuurd.
Zie geen enkele reden voor dit grote wantrouwen.

steun aex al doorbroken.. -7,45% atm op 238.

komt dat zien, komt dat zien, een waar spektakel!

ben je gek... nog even en ik ga mooie koopjes doen ^^

hopen dat een pennystock naar gekke hoogten gaat is wishfullthinking mate... zo heb je er nog heel wat.

we zaten net bijna aan de -10%, CAC40 heeft die zelf al geraakt meen ik.

macB je mist iets hahaha (had je toch beter je turbo gehouden? :p)

jawel dames en heren, net een stukje technische analyse toegepast en zowaar 30% rendement in 2 uur behaald :D

Voor LT long?

Denk je niet dat we nog eerder de 220 of zelfs 180 zien?

LT long inderdaad. Stel dat de AEX 200 wordt gehaald is het verlies nog te lijden. AEX 175 of lager zou op zich nog wel kunnen maar dan komt er wel een enorme rebound achteraan.

Ik heb het iee dat er een beetje op word aangestuurd.
Zie geen enkele reden voor dit grote wantrouwen.

De berichtgeving in de media helpt iig niet om het wat af te zwakken. Misschien hadden we zelfs wel boven de 300 gebleven als er gematigder berichtgeving was, maja het is allemaal nieuws he, elk klein nieuwsfeitje. Als de directeur van ING een scheet laat, zal het wel slecht gaan met ING. Laten we dat maar vertellen dan, zodat het iig waarheid wordt.;)

en omdat er nog geen nieuwe korte termijn bodem geplaatst is.

Idd. En dus iedereen, die expert is op de beurs, nu als een gek gaat kopen. Erachter komt, dat het nog lager kan; alles weer gaat verkopen, want straks ben je alles kwijt. Gevolg is nog diepere daling.

Tel daarbij op een kneus van een minister van Financiën, die een eventuele recessie bespoedigt, samen met zijn vriendjes van de media.:rolleyes:

En je denkt dat de huidige volaliteit en downtrend al niet in de prijs zit?

Je weet toch dat er altijd overgereageerd wordt? Of het stijgt abnormaal, of het zakt veel te diep in mekaar. De bodem is volgens mij nog niet bereikt. Getuige maar weer hoe bloedrood de beurzen vandaag kleuren...

Je weet toch dat er altijd overgereageerd wordt? Of het stijgt abnormaal, of het zakt veel te diep in mekaar. De bodem is volgens mij nog niet bereikt. Getuige maar weer hoe bloedrood de beurzen vandaag kleuren...

De huidige prijzen heeft ook niks met economisch bepaalde waarde te maken, maar puur met sentimentswaarde. De beurs is nu een jojo, waar de grote meerderheid bepaalt welke kant we opgaan.
Bedenk daarbij, dat de grote meerderheid bijna volledig bestaat uit mensen, die het economisch inzicht hebben van een gemiddelde journalist/minister van Financiën en het dus (bijna) alleen maar door het putje kan op den duur.;):D

Vergeet de invloed van de handelshuizen en investeringsbanken niet. De grote spelers zijn of failliet of hebben te maken met een tekort aan liquiditeiten. De markt moet nu gedragen worden door de impulsen van grote institutionele beleggers en de particulier. Blijkbaar is dat niet voldoende om het fundament te leggen voor een (tijdelijke) bodem.

Volume wordt nu vooral gedreven door verkoopacties. Toen de grote investeringsbanken en handelshuizen een stuk actiever was de kans op een positieve swing veel groter. Niemand wil de rally missen maar momenteel is er niemand die een rally in gang kan zetten.

iemand een mooi overzicht van de agenda voor volgende week?

+50, -70.

na de verkiezingen in amerika zullen de beurzen wel weer omhoog schieten (denk ik)

Ik hoop dat je gelijk hebt man
heel de wereld is ontregeld is voor niemand goed
de rijken worden rijker en de armen armer

jammer 2 miljard mensen moeten leven met 1 à 2 US-dollar per dag

De meeste rijken zijn nu toch een heel pakje armer geworden het laatste jaar hoor, maak je geen illusies. ;)

"Gelukkig" is men zo rijk dat dat verlies amper deert, want binnen enkele jaren is iedereen er weer bovenop en mogen we nog wat nieuwe leden verwachten in het eliteclubje (zie BRICs en dergelijke).

Benieuwd naar wat onze Oosterse vrienden vanacht doen, kan het verschil betekenen tussen een lichte correctie en een verdere daling. Al verwacht ik eerder het scenario zoals we dit de voorbij week hebben gezien : een correctie op maandag en eventueel dinsdag om dan een nieuwe bodem (220 deze keer?) op te zoeken naar het einde van de week toe.

Terug
Naar boven