AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
geile stijging daar in de vs.
Tijd voor een rally richting de verkiezingen :D

moesten die neonazi's Obama nu neer geschoten hebben
zou de beurs in us dan weer gezakt zijn?
veel mensen zien nu toch een nieuwe hoop in hem

Change! :p

Ochtend handel weer over voor mij , afgesloten met +7.7% nu huiswerk :P

beer ;)

Mijn RDS 24,50 turboshort is sinds gister niet veranderd. RDS is echter wel 3,5% gezakt, maar die turbo doet niks. Volume was gister 15000.

Iemand enig idee hoe dit kan?

Het zit zo, Turbo's zijn rommel en je wordt gewoon opgelicht. Afblijven van die zooi.

Mooie kwartaalcijfers van Unilever en Shell. Niet iedereen wordt vooralsnog getroffen door de crisis. :)

No shit. De Olieprijs ging ook pas een maand geleden echt hard naar beneden. Vierde kwartaalcijfers zullen we stuk minder zijn, als de prijzen zo blijven.

haha eric toch, ik lach gewoon elke x als jij weer met die turbo bash komt, als je niet weet hoe het werkt moet je er oko niet in handelen he ;)

haha eric toch, ik lach gewoon elke x als jij weer met die turbo bash komt, als je niet weet hoe het werkt moet je er oko niet in handelen he ;)

:roflol:

En nu lach ik hard.

Ik weet prima hoe die shit werkt maar ik ga niet handelen in troep die uitgegeven wordt door banken die zelf bepalen wanneer de handel in hun producten is toegestaan of niet. De werking van een turbo is verder vrij simpel evenals de prijsvorming. Jammer genoeg houdt alleen de bank zelf zich niet altijd aan wat gezien kan worden als een nette prijsvorming.

Maar goed ik zal MacB Buffet maar laten handelen in zijn turbootjes, tot hij een keer het lid op de neus krijgt omdat de handel is dichtgegooid en hij niet af kan van zijn te duur ingeslagen turbo's.

handel wordt wel eens dichtgegooid cq technische storing, echter heb je soort gelijke tafeleren ook "vaak zat" met aandelen en opties.

dus je doet nu lekker alsof turbos 1 groot complot van ABN is om mensen op te lichten en aandelen (andere instrumenten) een "eerlijk" handelsinstrument is...wat natuurlijk een beetje...euh...bord voor je hoofd is.

Maar als we allebei lachen is het een win-win he ;)

Nee, klanten oplichten met rotte constructies zouden banken nooooit doen. :roflol:

Het is geen complot, het is echter verre van een eerlijk handelinstrument. De transparantie qua handel is gewoon vele malen lager dan bij aandelen of opties. Bij turbo's kan ABN Amro zaken rechtbreien onder het mom van een storing terwijl bij de grootschalige optie of aandelenhandel dat amper tot niet kan gebeuren.

Terug
Naar boven