- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oplichting? Fraudezaak van Ivan Boesky en Michael Milken bedoel je?
Jongens hoe staat het ermee?? Ik ben van plan me de komende tijd wat meer te gaan verdiepen in aandelen..! En ook een portefeuille te gaan openen. Heb me al redelijk ingelezen. Iemand nog handige sites waar ik veel info kan winnen?
Als je instapt nu moet je dat toch vooral doen met het oog op lange termijn(2-3 jaar)?

Jongens hoe staat het ermee?? Ik ben van plan me de komende tijd wat meer te gaan verdiepen in aandelen..! En ook een portefeuille te gaan openen. Heb me al redelijk ingelezen. Iemand nog handige sites waar ik veel info kan winnen?
Als je instapt nu moet je dat toch vooral doen met het oog op lange termijn(2-3 jaar)?

Oke thnx. Ik ga hem denk ik toch maar gewoon kopen morgen. Leest 20000x makkelijker.

2-3 jaar is nog steeds niet echt een lange termijn, zeker gezien de huidige omstandigheden.
Ik zou nog afwachten tot instappen vanaf we nogmaals onder de 220 aex gaan kijken. Zolang dat niet gebeurt is elk herstel twijfelachtig en kan je weleens op de jaarhigh kopen momenteel.![]()
de aex zie ik nog niet zo snel naar 220 zakken. Mss als het nog eens een dowtje krijgt naar rond de 240 ofzo?
Die 220 bereik je zomaar, paar daagjes waarin er 5-10% van de aex afgaat en je bent zo weer in de buurt.Waar baseer je dat op dan?Die 220 bereik je zomaar, paar daagjes waarin er 5-10% van de aex afgaat en je bent zo weer in de buurt.

op dat grafiekje zie je zo een beetje een lijn vanonder
Het is natuurlijk mogelijk maar op wat baseer je je dan dat het perse weer gaat zakken tot 220? same issue denk ik. Ik ben natuurlijk ook geen belegger dus ik zeg maar wat![]()

Nice, klinkt betrouwbaar.
Ik baseer dat nergens op, simpelweg omdat ik geen enkel idee heb en dat heeft niemand. Maar het feit dat er iedere dag weer een lading slecht nieuws bijkomt, betekent niet voor de komende maanden/jaren niet veel goeds.![]()

op dat grafiekje zie je zo een beetje een lijn vanonder
Het is natuurlijk mogelijk maar op wat baseer je je dan dat het perse weer gaat zakken tot 220? same issue denk ik. Ik ben natuurlijk ook geen belegger dus ik zeg maar wat![]()
Smurf toch.Ik ben nu 2 maanden bezig.
Ben met 3000 begonnen en sta al op 4000.
Vooral ING, Aegon en TomTom.
Heeeeeeeeerlijke tijden dit ;-)