- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoelang is het geleden dat aex onder de 220 zat? 1994 ofzo?
Volgens mij werkt maar 1 analyse, we gaan naar de klote. Of eigenlijk zijn we al naar de klote, mooie tijd om in te slaan.2003 en ook nog even in 2008, dat valt nog wel mee dus. Daarvoor ergens in 1996.
Maar goed dat fundamentele analyse dan zo goed werkt in deze marktVolgens mij werkt maar 1 analyse, we gaan naar de klote. Of eigenlijk zijn we al naar de klote, mooie tijd om in te slaan.
In welke sector denk jij jouw slag te slaan?
Ik zit zelf straks aan olie, en it te denken.
2003 en ook nog even in 2008, dat valt nog wel mee dus. Daarvoor ergens in 1996.

Ga denk ik maar voor een tracker, ook al heb ik wel het idee dat het eerste herstel vooral uit de techsector gaat komen.

Lees dan eens wat posts van me terug en leg ze eens naar de realiteit. Verbazingwekkend hoe dikwijls TA er dichtbij zat en al die roepers hier en elders er ver naast zaten met hun "we gaan nooit meer onder 230/250/...".![]()

In welke sector denk jij jouw slag te slaan?
Ik zit zelf straks aan olie, en it te denken.
Ga denk ik maar voor een tracker, ook al heb ik wel het idee dat het eerste herstel vooral uit de techsector gaat komen.
Ah oke, ik dacht altijd dat 220 de belangrijke steun was.
Lees dan eens wat posts van me terug en leg ze eens naar de realiteit. Verbazingwekkend hoe dikwijls TA er dichtbij zat en al die roepers hier en elders er ver naast zaten met hun "we gaan nooit meer onder 230/250/...".![]()
Is ook een mogelijk koersdoel voor extreme afstort (zelfde grote beweging down als de voorgaande grote neerwaartse beweging down). Voor de DJ zou dit op 3100 kunnen liggen.
It hou ik ook in het oog, met name Logica, Qurius en imtech kunnen flink gaan boomen imo.
218 ongeveer. Bodem van 2003. Gaan we daar morgen onder kan het extra hard gaan naar sub 200.