XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Nu Aegon nog even en dan zijn we weer klaar.

Morgen onder de 7K voor het eerst sinds 1998 als het zo doorgaat. Alle steunniveau lijken het te begeven.

Hoelang is het geleden dat aex onder de 220 zat? 1994 ofzo?

Technische analyses zijn overrated ;)

Maar goed dat fundamentele analyse dan zo goed werkt in deze markt :roflol: Volgens mij werkt maar 1 analyse, we gaan naar de klote. Of eigenlijk zijn we al naar de klote, mooie tijd om in te slaan.

In welke sector denk jij jouw slag te slaan?
Ik zit zelf straks aan olie, en it te denken.

Technische analyses zijn overrated ;)

:rolleyes:

Lees dan eens wat posts van me terug en leg ze eens naar de realiteit. Verbazingwekkend hoe dikwijls TA er dichtbij zat en al die roepers hier en elders er ver naast zaten met hun "we gaan nooit meer onder 230/250/...". ;)

Ga denk ik maar voor een tracker, ook al heb ik wel het idee dat het eerste herstel vooral uit de techsector gaat komen.

Jij wilt dus puur op de index, als we maar geen tweede japan hier krijgen.
Maar het is wel verrekte lastig om nu goede aandelen eruit tepikken.
Zat zelf ook tedenken, in plaats van tekopen eerst een lading puts te schrijfen als de boel afstort, pak ik in ieder geval de premie alvast mee.
En mocht ik de aandelen wel krijgen, direct calls erop schrijven.
Want de premies zijn nu wel lekker hoog in deze volatiele markt:D

Lees dan eens wat posts van me terug en leg ze eens naar de realiteit. Verbazingwekkend hoe dikwijls TA er dichtbij zat en al die roepers hier en elders er ver naast zaten met hun "we gaan nooit meer onder 230/250/...". ;)

indd ik handel juist bijna altijd op ta.
Tuurlijk kijk je ook naar de onderlinge waarde etc, maar ik handel bijna puur op ta en dat bevalt mij goed.
Maar in deze turbulente tijden weet je het soms niet meer, want dan is echt niks meer zeker.

Volgens mij stond hij in 1992 rond de 90 ofzo.

Is ook een mogelijk koersdoel voor extreme afstort (zelfde grote beweging down als de voorgaande grote neerwaartse beweging down). Voor de DJ zou dit op 3100 kunnen liggen. :eek:

In welke sector denk jij jouw slag te slaan?
Ik zit zelf straks aan olie, en it te denken.

Ga denk ik maar voor een tracker, ook al heb ik wel het idee dat het eerste herstel vooral uit de techsector gaat komen.

It hou ik ook in het oog, met name Logica, Qurius en imtech kunnen flink gaan boomen imo.

Ah oke, ik dacht altijd dat 220 de belangrijke steun was.

218 ongeveer. Bodem van 2003. Gaan we daar morgen onder kan het extra hard gaan naar sub 200.

BoTo volg je de bel20 ook? Ik heb altijd het idee dat de Belgen de AEX wel volgen, maar dat dit andersom niet zo is.

Qurius is natuurlijk wel een rukbedrijf en alleen bedoeld voor een snelle shuffle, die mooie oude tijd ook. Toen het nog Magnus heette een keer samen met wat anderen de animateur volledig het boekje uitgedrukt. Leuke shuffle van 1,34 naar 2+ was dat toen. Zelf iets lager uitgestapt overigens.

Jammer dat die animateurs nu niet meer zo happen.

Ik weet wel wat de waarde is van een technische analyse. Maar ik weet ook dat deze analyses geen werkelijke fundering hebben. De waarde ervan schuilt dus in het zelfvervullende karakter van de methode, omdat deze breed toegepast worden en veel mensen er waarde aan hechten zie je dat deze ook daadwerkelijk uitkomst biedt.

Maar historische analyses krijgen uiteindelijk richting door bepaalde extrema, en laat deze grootste bewegingen zoals we momenteel doormaken nu juist niet op voorhand door een dergelijke analyse te verklaren zijn.

Is ook een mogelijk koersdoel voor extreme afstort (zelfde grote beweging down als de voorgaande grote neerwaartse beweging down). Voor de DJ zou dit op 3100 kunnen liggen. :eek:

It hou ik ook in het oog, met name Logica, Qurius en imtech kunnen flink gaan boomen imo.

218 ongeveer. Bodem van 2003. Gaan we daar morgen onder kan het extra hard gaan naar sub 200.

imtech lijkt mij zeker een kans hebber, maar wat mij ook een leuk aandeel lijkt is pharming een biotech bedrijf, maar goed de toekomst zal het leren.

Laatst bewerkt:
Aex 218,80 -2,31%

ING bijna sub 3, Aegon -15%, AMG -13,5%. Wat een slachting weer.

ING overleeft de week niet als het zo doorgaat.

Terug
Naar boven