BoTo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
Tja als Oekraïne bankroet gaat is er zeer grote kans dat ING wordt genationaliseerd zoals EricR al eens aangaf. Dan is de koers 0,0...
Een flutkrant maar oke...
Shorts daarstraks en zonet verkocht. Bij sommige sprinters 180% winst. Verwacht toch eerst nog een kleine opleving vandaag. De 234,5 bereikt... Mooi naar 240+ en weer in de shorts. Teminste, dat hoop ik nu.
De 240 gezien maar de 242 niet en daar had ik toch mijn eerste ordertjes willen inleggen. Was nogal argwanig gezien de expiratie morgen.
6 jarig dieptepunt op de Dow Jones. AEX heeft dat punt overigens nog niet bereikt en de Nasdaq heeft ook nog even te gaan. Situatie lijkt ook niet snel te verbeteren aangezien er nu echt aan de lopende band slecht nieuws komt. Binnenkort in dit theater, Oost Europa dat op zijn kont gaat.
Dat zou nog wat zijn. Dan hebben we met 200 ook de bodem niet gezien hoor...
Het is bijna erg te noemen dat de TA van op aex 260 zo mooi uitkomt... Ik kreeg toen karma van bascross met de tekst "we zullen zien kerel".

Waarom spreek je van de NASDAQ trouwens als referentiepunt Eric? De S&P vind ik wel toonaangevender voor de trend van de koersen.
Wie weet weer hetzelfde verhaal als gisteren en herstellen de futs de boel weer overnight... Maar dan verwacht ik flinke weerstand tot expiratie waarna we naar beneden kunnen knallen?