AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Tja als Oekraïne bankroet gaat is er zeer grote kans dat ING wordt genationaliseerd zoals EricR al eens aangaf. Dan is de koers 0,0...

Een flutkrant maar oke...

Shorts daarstraks en zonet verkocht. Bij sommige sprinters 180% winst. Verwacht toch eerst nog een kleine opleving vandaag. De 234,5 bereikt... Mooi naar 240+ en weer in de shorts. Teminste, dat hoop ik nu.

De 240 gezien maar de 242 niet en daar had ik toch mijn eerste ordertjes willen inleggen. Was nogal argwanig gezien de expiratie morgen.

6 jarig dieptepunt op de Dow Jones. AEX heeft dat punt overigens nog niet bereikt en de Nasdaq heeft ook nog even te gaan. Situatie lijkt ook niet snel te verbeteren aangezien er nu echt aan de lopende band slecht nieuws komt. Binnenkort in dit theater, Oost Europa dat op zijn kont gaat.

Dat zou nog wat zijn. Dan hebben we met 200 ook de bodem niet gezien hoor...

Het is bijna erg te noemen dat de TA van op aex 260 zo mooi uitkomt... Ik kreeg toen karma van bascross met de tekst "we zullen zien kerel". :D

Waarom spreek je van de NASDAQ trouwens als referentiepunt Eric? De S&P vind ik wel toonaangevender voor de trend van de koersen.

Wie weet weer hetzelfde verhaal als gisteren en herstellen de futs de boel weer overnight... Maar dan verwacht ik flinke weerstand tot expiratie waarna we naar beneden kunnen knallen?

De Nasdaq is de enige index die momenteel veerkracht toont en op sommige dagen zelfs contrair aan de DJ en S&P gaat. Een technologie geleid herstel zal goed mogelijk zijn, veel traditionele sectoren staan er veel slechter voor. De Nasdaq zou juist wel eens de indicator kunnen zijn voor een eventueel herstel.

Aegon is weer flink aan het zakken, lijkt nu wel interessant te worden als ze straks weer een pieker naar de €5,5 maken :cool:

ING sub 4, AEX door de 230. Ziet er niet goed uit voor ING, lijkt een Fortisscenario te worden.

[Link niet meer beschikbaar]

Hahaha

Mag ik jullie vragen met hoeveel geld jullie nou ongeveer beleggen, daar ben ik wel benieuwd naar..

AEX 226,77 -0,97%

Op naar de 200? :angstig:

TomTom gaat ook lekker trouwens, nog maar 3,30. :roflol:

Mwah, sta aardig in de min, maar aan andere kant goed moment om nog wat in te slaan. ;)

Ik zou zoiezo niet boven de 200 kopen.
Onder de 200 wordt het weer een beetje intressant, Dan koop ik weer wat grotere partijen aandelen in om daar vervolgens weer op te gaan schrijven.
Doe op dit moment alleen maar mondjes maat in opties.

Ik had het niet over TomTom. ;) Las net nog een stukje van een technische analist, koersdoel TomTom rond de 1,50. :D

Zou die talk van analisten niet te serieus nemen. Is wel een leuke contra-indicator soms.

Maar geloof zelf ook wel dat hij tot 2-2,3 zou kunnen komen.

ing 3,50 wie had dit ooit gedacht.......................niemand

de 220 gaat er sowieso morgen aan.
VS daylow eruit zowat.

Einde van de week gaat ING aan het laatste Bos-infuus. Maar dan zijn de aandeelhouders wel de sjaak.

Terug
Naar boven